Clara Bewick Colby

De Wikipedia
Clara Bewick Colby
Vida
Nacimientu Inglaterra1 d'agostu de 1846
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte 7 de setiembre de 1916[1] (70 años)
Familia
Casada con Leonard Wright Colby
Estudios
Estudios Universidá de Wisconsin-Madison
Oficiu editora de periódicu, editora, editora, periodistasufraxista
Emplegadores Universidá de Wisconsin-Madison
Creencies
Relixón ilesia congregacional
Cambiar los datos en Wikidata

Clara Dorothy Bewick Colby (1 d'agostu de 1846Inglaterra – 7 de setiembre de 1916), foi una conferenciante, editora y corresponsal de prensa británica-estauxunidense, activista polos derechos de les muyeres y líder sufraxista.

Emigró dende Inglaterra, a Estaos Xuníos onde asistió a la universidá[2]. En 1883, fundó'l periódicu Women's Tribune en Beatrice (Nebraska) , y treslladar trés años dempués a Washington D. C.; convertir na principal publicación de muyeres sufraxistes del país[3]. Ella tamién faló en nome de los soldaos de la Guerra Española. Mientres la Guerra Hispanu-Americana (1898), foi designada oficialmente como corresponsal de guerra, la primer muyer en ser reconocida[4].

Amás de sufraxista y editora de periódicos, Colby yera conferenciante, escritora ya intérprete de Walt Whitman. En 1899 foi delegada nel Congresu Internacional de Muyeres (Londres, Inglaterra); en 1908 foi escoyida pol gobernador pa representar a Oregón nel Primer Congresu Internacional d'Educación Moral en Londres; y delegada del Primer Congresu Internacional de Paz en 1911. Foi Vicepresidenta de l'Asociación de Sufraxu de Muyeres de Nebraska, dende la so formación, 1881 hasta 1883; y presidenta dende 1883 hasta 1909. Ella yera la secretaria correspondiente de l'Asociación Federal de Sufraxos de los Estaos Xuníos. Colby escribió artículos de revistes pa Sable , Harper's Bazaar , Overland, Englishwoman y otros. Foi corresponsal de periódicu de la Unión Internacional de la Paz, l'Asociación Nacional de la Muyer, l'Asociación de la Muyer d'Oregón, el Centru de Pensamientu Cimeru (Londres), la Lliga de la Llibertá de la Muyer, la Lliga Nacional de Reforma Política y el International Franchise Club de la Muyer (Londres). De cutiu apaecía ante les llexislatures estatales y los comités del Congresu en nome del sufraxu femenín ; ella tamién ayudó al sufraxu femenín n'Inglaterra[5].

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]