Citrus sudachi

De Wikipedia
Citrus sudachi
Clasificación científica
Reinu: Plantae
División: Magnoliophyta
Clas: Magnoliopsida
Subclas: Rosidae
Orde: Sapindales
Familia: Rutaceae
Xéneru: Citrus
Especie: C. sudachi
hort ex Shirai
Consultes
World Flora Online World Flora online
[editar datos en Wikidata]

El sudachi (スダチ ó 酢橘?) (Citrus sudachi) ye un tipu de cítricu verde. Redondo y pequeñu, ye esclusivu de Xapón, onde ye'l símbolu de la Prefeutura de Tokushima, na que la mayoría de les frutes son cultivaes. Tien un sabor y arume paecíos a los de los llimones y les llimes, pero tien más calciu y acedu ascórbico (Vitamina C) que los primeres.

Usos[editar | editar la fonte]

Alimenticios

El sudachi sirvir en rebanaes acompañando a munchos platos tradicionales xaponeses qu'inclúin pexe, soba, udon, nabe y dalgunes bébores alcohóliques. Esisten tamién nel país xelaos, vodques, zusmios y bebíes non alcohóliques con sabor a sudachi.

Melecinales

Nel 2006, un equipu d'investigación de la Universidá de Tokushima publicó un informe que suxure que la fruta pueda ser eficaz en niveles de glucosa que baxen en pacientes diabéticos. L'equipu dio-y a aguarones, sudachi, mientres un periodu d'un añu y atopó que los niveles de glucosa baxaron y la salú de los aguarones empezó a ameyorar. Anque esti efeutu entá nun fuera probáu sobre la xente, potencialmente puede ser usáu pa la medicina naturista asiática.

En PlantList considérase-y una sinonimia de Citrus mélica.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]