Cindy Huerta Río

De Wikipedia
Cindy Huerta Río
Vida
Nacimientu Monclova (es) Traducir31 d'agostu de 1991 (32 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
inglés
Oficiu publicista, administrador de redes sociales (es) Traducir, empresaria, comercializador (es) Traducirmarketing consultant (en) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Cindy Liliana Huerta Río (31 d'agostu de 1991Monclova (es) Traducir) ye una mercadóloga y publicista mexicana que se dio a conocer viralmente al trabayar pa la empresa Chevrolet sucursal de la ciudá de Monclova, desempeñándose como xerente de mercadotecnia, ye estudiante d'inxeniería en desenvolvimientu de negocios na Universidá Teunolóxica de la Rexón Centro de Coahuila.[1]

Nel añu de 2013, Huerta Río foi integrante de planilla[2] de la campaña política del entós candidatu del partíu Revolucionariu Institucional a la presidencia de Monclova, Jorge Williamson Monte, registrándoce ante l'Institutu Eleutoral y de Participación Ciudadana'l 26 de mayu de 2013.[3]

N'avientu del añu 2015, Cindy foi reconocida en parte de llatinoamérica]] por una campaña publicitaria qu'ella escurrió[4] llamada Escaez lo perdío executada nes redes sociales, mayormente en Facebook, llogrando poner el so nome y el de -y empresa onde trabaya en Radio Fórmula, Terra, Univision, CNN,[5] medios de comunicación de Venezuela, Colombia, Guatemala, España y Tokiu, esti postreru'l cual realizó-y una nota informativa pola fazaña presentada ante decenu de países, fazaña que lu aforró a la empresa llocal de Monclova más de 11 millones de pesos en publicidá en tan solo 15 díes, y qu'antes de rematar el 2015 dio-y el premiu iab.mixx, premios que galardonen la publicidá a nivel nacional, compitiendo con empreses como Cervecería Cuauhtémoc, Netflix y Coca-Cola.

A entamos del añu 2016 asitióse como una de les meyores estrategues del marketing, recibiendo ufiertes de distintes marques mexicanes, llatinoamericanes, europees y asiátiques.[6] En xunu de 2016, Huerta Río ye nomada la única mexicana, la única muyer, y la única persona menor de 40 años n'apaecer nel salón del arguyu de General Motors en Detroit.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «xente nuevo-ye-la clave-del-exito-afirma-mercadologa-de-chevrolet-monclova "La xente nuevo ye la clave del ésitu": afirma mercadóloga de Chevrolet Monclova» (castellanu). Vanguardia MX (17 d'avientu de 2015). Consultáu'l 12 de xunetu de 2016.
  2. «Cédula de notificación por estraos» (castellanu). Tribunal Eleutoral del Poder Xudicial de la Federación. Consultáu'l 12 de xunetu de 2016.
  3. «Espera Jorge Williamson campaña de propuestes en Monclova» (castellanu). Demócrata Coahuila. Consultáu'l 12 de xunetu de 2016.
  4. «Estractu de Cindy Huerta» (castellanu). Linkedin. Consultáu'l 12 de xunetu de 2016. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).
  5. «auto.html Navidad adelantrada pa Zaira» (castellanu). L'Imparcial (15 d'avientu de 2015). Consultáu'l 12 de xunetu de 2016.
  6. «arguyu-de-gm/ Cindy Huerta al salón del arguyu de GM» (castellanu). Periódicu La Voz (16 de xunu de 2015). Consultáu'l 10 de xunetu de 2016. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'arguyu-de-gm/ historial y la arguyu-de-gm/ última versión).