Cien días para enamorarse

De Wikipedia
Cien días para enamorarse
Datos
Xéneru telenovela
País d'orixe Bandera d'Arxentina Arxentina
Añu 7 mayu 2018
Idioma orixinal castellanu
Númberu d'episodios 125
Repartu
Primer emisión 7 de mayu de 2018
Última emisión 12 d'avientu de 2018
Emisora orixinal Telefe
Productora Telefe
Distribuidora Telefe Internacional (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Cien para enamorarse (estilizado como 100 para enamorarse) ye una telecomedia romántica arxentina, producida por Underground por Telefe. Amás, ye la decimotercer ficción diaria d'esa producción. Empezó a grabase en febreru de 2018 y estrenóse el 7 de mayu d'esi mesmu añu. Emitir de llunes a xueves dende les 21:45 hasta les 23 hores, nel prime time de la emisora.[1][2]

Creada por Sebastián Ortega y protagonizada por Carla Peterson, Nancy Dupláa, Luciano Castro y Juan Minujin. Co-protagonizada por Pablo Rago y Juan Gil Navarro. Coles actuaciones estelares d'Osvaldo Laport, Mario Pasik y Marita Ballesteros. Les actuaciones xuveniles de Maite Lanata, Franco Rizzaro y Malena Narvay. Coles participaciones especiales de Ludovico Di Santu y Michel Noher. Como actrices convidaes Jorgelina Aruzzi, Macarena Paz, Leticia Siciliani y Manuela Pal. Tamién cunta col guión d'Ernesto Korovsky, Silvina Frejdkes y Alejandro Quesada.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Cunta la hestoria de dos amigues, Laura (Carla Peterson) y Antonia (Nancy Dupláa), que ponen a prueba los sos venceyos amorosos. Elles son amigues de tola vida, pero son l'agua y l'aceite, adórense y compleméntense. Nes pareyes de dambes hai amor y gastadura; el pasu del tiempu atopar sosteniendo un matrimoniu de 18 años y con fíos.

La vida poner a dambes, coles mesmes, ante un nuevu desafíu. Los dos conclúin que tán nuna etapa n'ónde paeciera queda-yos namái una oportunidá por que les coses sían distintes. ¿Van Tar dispuestes a poner a prueba l'amor?

La onda espansiva de la decisión de Laura y Antonia tamién va faer que toles pareyes del grupu d'amigos del cual formen parte, empiecen a cuestionase los sos venceyos y rellaciones.

En 100 para enamorarse vamos compartir l'aportar de les nueves families y pareyes en toles sos formes, intentando entender de qué falamos güei cuando falamos de pareyes y d'amor.

Promoción y producción[editar | editar la fonte]

El 20 de febreru de 2018, realizáronse les semeyes y videos promocionales,[3] ente que el 26 de febreru empezaron les grabaciones.[4] El 11 de marzu, Martín Ortega, el productor artísticu del programa, reveló'l logotipu oficial na so cuenta de Twitter. El 12 de marzu, mientres los comerciales de la miniserie Sandro d'América, Telefe estrenó les dos primeres promociones, anunciando'l proyeutu como «bien llueu» y apaeciendo Peterson, Duplaa, Castro y Minujín en dambes.[5] El 24 d'abril, dar a conocer la fecha y horariu d'estrenu mientres la presentación de la telecomedia onde asistió tol repartu.

Mientres la selmana previa al estrenu, dellos de los actores visitaron distintos programes de Telefe, como Morfi, toos a la mesa, Cortá por Lozano, Pampita Online y PH: Podemos Falar, pa promocionar l'estrenu de la ficción.

Repartu[editar | editar la fonte]

Cameos[editar | editar la fonte]

Crítica y receición[editar | editar la fonte]

Cien para enamorarse salió al aire tres la emisión del capítulu final de El Sultán, y permedió na so primer entrega ensin cortes publicitarios, 16.0 puntos de rating, con un picu de 17.1,[6]convirtiéndose no más visto del día, superando na so franxa a Simona (eltrece, 21:30 hs.), que llogró una media de 10.2.[7]

Silvina Lamazares, pal diariu Clarín, escribió avera del estrenu: «Moderna, axilosa, con diálogos picantes y sobrevuelu por tolos estaos, propón una pintoresca semeya sobre los distintos tipos de vida conxugal, travesáu pola amistá». Sobre los personaxes, comentó que cunten con interesantes perfiles, con traces d'ironía, frescura y honestidá. De la mesma, la crítica destacó'l repartu de la tira.[8]

Premios y nominaciones[editar | editar la fonte]

Llista de premios y nominaciones
Añu Organización Categoría Nomáu/a (s) Resultáu Ref(s)
2018 Kids' Choice Awards Arxentina Maite Lanata Pendiente [9]
Malena

Narvay

Pendiente

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]