Christy Turlington

De Wikipedia
Christy Turlington
Vida
Nacimientu Walnut Creek (es) Traducir2 de xineru de 1969[1] (55 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casada con Edward Burns (2003 – )
Pareyes Jason Patric
Fíos/es Finn Burns
Estudios
Estudios Universidá de Nueva York
Monte Vista High School (en) Traducir
Columbia University Mailman School of Public Health (en) Traducir
Southwood Middle School (en) Traducir
Oficiu modelu
Altor 178 cm
IMDb nm0877258
christyturlington.com
Cambiar los datos en Wikidata

Christy Nicole Turlington (2 de xineru de 1969Walnut Creek (es) Traducir) ye una supermodelu d'Estaos Xuníos, más conocida poles campañes d'arumes de Calvin Klein dende 1987.

Biografía[editar | editar la fonte]

Crióse en Danville, California, la segunda de los trés fíes de Dwain Turlington, un pilotu de Pan American World Airways y una auxiliar de vuelu d'El Salvador,[2] que'l so nome ye Mary Elizabeth Parker de Santa Ana, El Salvador.[3] Tamién trabayó en delles campañes de cosméticos Maybelline y Giorgio Armani, apaeció en delles películes sobre la industria de la moda y foi cofundadora del estinguíu Fashion Café.

Turlington tien dellos llogros como modelu, dempués de tener numberosos contratos de millones de dólares con compañíes como Maybelline, Chanel y Calvin Klein. Anque ye conocida como una de les supermodelos más esitoses na hestoria, Christy refugó la etiqueta de 'supermodelu'. Ella ye llargamente respetada na industria de la moda como una de les más amistoses ente la mayoría de modelos profesionales. En 1988, Christy xunto con Linda Evangelista, Cindy Crawford, Naomi Campbell, Elle Macpherson, Claudia Schiffer, Stephanie Seymour y Tatjana Patitz aportó a conocida como les primeres supermodelos. El fotógrafu Steven Meisel fotografió a Christy, Naomi y Llinda con frecuencia, polo cual conocer como "Trinidá".

Mientres la década de 1990, apaeció en Unzipped, un documental sobre'l diseñador de moda Isaac Mizrahi, y la película sobre moda Prêt-à-Porter del famosu direutor estauxunidense Robert Altman. Amás, apaeció en Catwalk, un documental que toma la vida na moda en pistes d'aterrizaxe, pol direutor Robert Leacock. El documental foi filmado en 1993 y estrenáu en 1996. La película siguió a Christy y a les sos compañeres modelos Naomi Campbell, Yasmin LeBon, Kate Moss y Carla Bruni, que viaxaben a Londres, Milán, París y Nueva York mientres la Selmana de la Moda de primavera. Incluyó escenes rares de lo qu'asocede ente bastidores nuna gran muestra, incluyíos accesorios, partes de compres y engarradielles ente les modelos. La película foi rodada en blancu y negru y color y presentaba munchos diseñadores nel so trabayu como un mozu John Galliano, Karl Lagerfeld y Gianni Versace 4 años antes de la so muerte.

Turlington tamién apaeció en dos videos musicales. La so meyor amiga y compañera, la modelu Yasmin LeBon aconseyó al so home Simon Le Bon de Duran Duran contratar a Christy en función de la so videu "Notorious" en 1986, según la cubierta del álbum.

En 1990, el cantante George Michael inspirar en Peter Lindbergh na cubierta de British Vogue de xineru de 1990 (qu'incluyía a les modelos Christy Turlington, Naomi Campbell, Linda Evangelista, Cindy Crawford y Tatjana Patitz) pal videu del so cantar "Freedom '90". Nel videu apaecíen les 5 modelos más top xunto colos 5 modelos masculinos más famosos del momentu, faciendo Playback del cantar.

Más apocayá, convirtióse nuna muyer de negocios con ésitu en tres empreses: una llinia de cuidu de la piel ayurvédica (Sundari) y dos llinies de ropa producida por Puma: Nuala, una llinia de ropa pa la muyer deportiva; Y Mahanuala, pa una muyer de yoga.

El 11 d'agostu de 2006 Women's Wear Daily informó de que Turlington robló un contratu con Maybelline tresañal, que marcó'l so regresu a la empresa que la fixo famosa cola so campaña publicitaria 'Maybe She's Born With It'.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Ta casada dende 2003 col actor d'Estaos Xuníos Edward Burns, con quien tien dos fíos.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0877258. Data de consulta: 14 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. http://www.telegraph.co.uk/culture/donotmigrate/3591092/Yogi-bared.html
  3. Guapura nun significa nun tener arrugues. Pa Ti Online, 3 d'abril de 2007. Consultáu'l 9 de xunetu de 2012.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]