Christine Hanson

De Wikipedia
Christine Hanson
Vida
Nacimientu Boston[1]22 de febreru de 1999[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Two World Trade Center (en) Traducir[1]11 de setiembre de 2001[1] (2 años)
Sepultura Easton (es) Traducir[2]
Causa de la muerte Vuelu 175 d'United Airlines[1]
Cambiar los datos en Wikidata

Christine Lee Hanson (22 de febreru de 1999Boston – 11 de setiembre de 2001Two World Trade Center (en) Traducir) foi la víctima más nueva de los Atentaos del 11 de setiembre de 2001 a los 2 años d'edá, ella diba col so padre Peter y la so madre Sue nel Vuelu 175 d'United Airlines. Yera de Massachusetts.

Nacencia[editar | editar la fonte]

Christine nació'l 22 de febreru de 1999 en Massachusetts, USA. Ellos vivíen en Groton, Massachusetts. Christine yera l'allegría de los sos padres y los sos güelos, encantába-y ayudar al so pá nel xardín, primero que terminaren de llantar daqué dicía-y: Apuestu qu'estes sedientu, déxame alimentate y date un abrazu. Amaba a la so güela tamién, ella falába-y al teléfonu alrodiu de los sos díes na guardería y cerraba con un: Te amo güela.

Atentaos del 11 de setiembre[editar | editar la fonte]

Nel National September 11 Memorial & Museum, el nome de Christine atopar nel panel S-4 xunto col nome de los sos padres y los de los otros pasaxeros del vuelu 175.

En setiembre de 2001, los Hanson entamaron dir a California pa visitar a la familia de Sue Kim, tamién diben llevar a Christine a Disneyland. Yera la primer vegada que la pequeña viaxaría nun avión; Christine faló cola so güela el día antes de la traxedia, díxo-y que nun podía esperar pa ver a Mickey Mouse. Na mañana del 11 de setiembre, Christine y los sos padres encetaron el Vuelu 175 d'United Airlines nel aeropuertu internacional de Boston destináu a Los Angeles. Pero nunca llegaron, cinco terroristes encetaron l'avión y secuestrar en vuelu a los 40 minutos del despegue. Peter Hanson llamó al so padre pol Airphone y cuntólu lo que taba pasando. Peter, Sue y Christine morrieron a les 9:03 de la mañana cuando l'avión topetó contra la torre sur del World Trade Center en Nueva York. Christine foi la víctima más nueva de tolos ataques con dos años d'edá.

  • Cuando l'avión delladióse y topetó contra la torre y españó nuna esplosión de fueu, glayé, sabía toles allegríes que pasamos xuntos, tol amor, el cuidu y bonos momentos que compartiéramos; tolos suaños y l'esperanza que teníamos, habíense alloriáu ... terminaos por esos cobardes asesinos- Eunice Hanson, madre de Peter y güela de Christine.

Nel National September 11 Memorial & Museum, el nome de Christine atopar nel panel S-4 xunto col nome de los sos padres y los de los otros pasaxeros del vuelu 175.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Editorial: National September 11 Memorial & Museum. Direición web d'archivu: https://archive.ph/E0k87.
  2. Identificador Find a Grave: 198869406.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]