Christian Dior, S. A.

De Wikipedia
Christian Dior, S. A.
negociu, empresa tradicional (es) Traducir, empresa, fashion house (en) Traducir y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede París
Direición Francia
Forma xurídica société européenne (en) Traducir
Historia
Fundación1946
Fundador Christian Dior
Orixe del nome Christian Dior
Organigrama
Dueñu Agache-Willot (en) Traducir
Presidente Bernard Arnault
Sector
Industria Q112165992 Traducir
Productos destacaos ropa
Participación empresarial
Organización matriz Agache SE (en) Traducir
Filiales
Propietariu de
Forma parte de
Datos económicos
Parte de Euronext CDI
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Christian Dior, S.A. (más conocida como Dior) ye un minorista de ropa francés, so control del grupu LVMH. La compañía foi fundada pol diseñador de moda Christian Dior.

Christian Dior, S.A. en sí controla'l 42% de los activos de LVMH, que lleva otres marques de ropa como Kenzo, Givenchy y Louis Vuitton.

La unidá operativa de la compañía, Christian Dior Couture, diseña y ellabora parte de la más acobiciada alta cordura del mundu, según moda pret-a-porter, ropa de caballeru y accesorios. Christian Dior funciona al traviés de cerca de 160 boutiques de tol mundu con planes de siguir abriendo más. La so sede atópase en París, rue François 1ᵉʳ.

En 1996, John Galliano foi nomáu diseñador xefe de Christian Dior pol propietariu de la compañía, el grupu de luxu LVMH. Galliano foi primeru suspendíu y depués despidíu en marzu de 2011 por cuenta de un incidente que tuvo llugar nun café parisino nel que'l diseñador, borrachu, faltó a una pareya de xudíos, faciendo afirmaciones como "Amu a Hitler" o "La xente como ustedes tendría de tar muerta (...) toos tendríen de ser gaseados".[1][2]

En 1998 adquirió Gerbe Paris, un fabricante francés de calcetería arruináu. Ye una de les mayores partes del imperiu de negocios de Bernard Arnault, quien ye una de les persones más riques del mundu.

Películes[editar | editar la fonte]

La ropa de Dior foi utilizada en munches películes. En Llerza na escena, d'Alfred Hitchcock, el vestuariu del personaxe interpretáu por Marlene Dietrich ye de la maison francesa. Tamién en 1963, Marisol llució un diseñu de la firma Dior[3] nel filme "Marisol camín de Ríu" (cantando "Guajiras" na cubierta d'un barcu camín de Brasil). El diseñu orixinal del traxe de Marisol, estilu flamencu, en realidá yera blancu. Darréu cosiéron-y un mantel coloráu a cuadros (d'estampáu de Vichy) p'asemeyar el mandil flamencu.

Galería[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Hola
  2. ABC
  3. Dowd, Maureen (23 January 2000). "Liberties; Haute Homeless". The New York Times. Clara D. Lepore

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]