Chila Lynn

De Wikipedia
Chila Lynn
Vida
Nacimientu L'Habana24 d'avientu de 1991 (32 años)
Nacionalidá Bandera de Cuba Cuba
España
Oficiu Singer, Songwriter & Legendary Performer (en) Traducir, compositora, músicaproductora musical (es) Traducir
Instrumentu musical voz
pianu
guitarra
Cambiar los datos en Wikidata

Chila Lynn(24 d'avientu de 1991L'Habana) ye una cantante, pianista y compositora de R&B y soul, que'l so primer álbum salió'l 24 d'abril de 2012.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacida en L'Habana, con solu trés años ingresó na Escuela Elemental de Música Alejandro García Caturla, pa cursar dempués ocho años de pianu clásicu y música na escuela Manuel Saumell, onde remató los sos estudios de nivel primariu. D'adolescente ganó dellos premios en certámenes musicales y empezó a componer los sos primeros cantares.

En 2005 ingresó na escuela de nivel mediu superior Amadeo Roldán, onde consiguió altos premios y distinciones nos concursos nacionales de pianu y música. Más tarde foi la voz de la Princesa Tiana na película Tiana y el Sapu de Walt Disney, interpretando cantares de Randy Newman. Mientres esi añu Chila Lynn remató la so formación nel Conservatoriu Nacional Superior de Música y Danza de la Universidá de La Sorbona de París y mientres preparaba'l llanzamientu del so primer álbum, Real Woman.).

2010 - presente: Real Woman[editar | editar la fonte]

Participa dando voz a los cantares nes qu'apaez "Tiana", la princesa Disney protagonista de la película Tiana y el Sapu, estrenada n'España en febreru de 2010. En 2012 vio lluz el so primer álbum, Real Woman, con cantares compuestos por artistes como Pink, Jamie Scott y James Morrison. Ente les cantantes que más inflúin a Chila Lynn destaquen los nomes de Mary J. Blige, Nina Simone, Alicia Keys y Aretha Franklin.

Los cantares del primer álbum de Chila Lynn enmarcar nel soul-pop de raigañu negru-americana, que solo ta al algame d'artistes cola solidez musical de Chila, que tien una voz escepcional y una capacidá interpretativa qu'abluca dada la so mocedá. La so música xune lo contemporáneo con un aliendu Motown qu'asitia a Chila Lynn nesi terrén intemporal nel que la calidá manda y el futuru preséntase prometedor.

L'álbum ta producíu por Adrian Schinoff y ente los cantares hai composiciones de Pink (Hands On Me) y James Morrison (Real Woman, Hit & Run) xunto a otros siete cantaes n'inglés, trés d'elles con versión tamién n'español. Cantares que al escuchase anuncien y presenten a una artista de gran altor creativu, capaz de tratar de tu a tu a les más grandes y que converten a la cubana nuna de les grandes esperances de la música actual percima d'estilos, fronteres y modes. El focu alluma a Chila Lynn.

Discografía[editar | editar la fonte]

Álbumes d'estudiu

  • 2012: Real Woman.
  • 2016: Amor y Miel.

Senciellos

  • "When Love...".
  • "Real Woman".
  • "Hit And Run".
  • "Amor y Miel".
  • "Te voi dar".

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]