Chicolate de les Fuerces Armaes d'Estaos Xuníos

De Wikipedia

El chocolate de les Fuercies Armaes d'Estaos Xuníos formó parte de les raciones de combate estándar de les Fuercies Armaes de los Estaos Xuníos dende 1937, y utilízase como parte de les raciones básiques de campu de los soldaos. Les raciones de chocolate sirvíen a dos propósitos: amontar la moral de les tropes y apurrir gran valor caloríficu ocupando pocu espaciu.

Les raciones suélense producir en llotes especiales que cumplen coles especificaciones militares establecíes en cuanto al pesu, tamañu y caducidá. La gran mayoría del chocolate producíu pa personal militar ye producíu pola Hershey Company.

Cuando'l chocolate suminístrase como ración d'emerxencia, el chocolate militar lleva una forma bien distinta de les barres habituales. Teniendo en cuenta que la so función ye ser una fonte d'alimentu rápido d'emerxencia, apurriendo hidratos de carbonu, los oficiales sorrayaron que nun tenía de ser tentador pa los soldaos el comelo primero que realmente precisar. Son barres que, por tanto, nun tienen en cuenta'l sabor, sinón la capacidá de resistencia al calor y el valor nutritivu, siendo al empar fáciles de tresportar.

El fechu de que pudieren aguantar altes temperatures yera desaxeradamente importante, yá que los soldaos d'infantería taríen albentestate, de cutiu en llugares bien templaos (condiciones desérticas o tropicales), coles barres nos bolsos y pegaes al so cuerpu. Neses condiciones cualquier barra de chocolate normal dilir en cuestión de minutos.

Hershey Company na guerra[editar | editar la fonte]

La primer ración de barra de chocolate d'emerxencia encargada poles Fuercies Armaes de los Estaos Xuníos, foi la llamada Ration D Chigre. El coronel Paul Logan dirixir a Hershey's Chocolate nel mes d'abril de 1937, y axuntóse con William Murrie, presidente de la compañía, y Sam Hinkle, el químicu en xefe. Milton Hershey tuvo desaxeradamente interesáu nel proyeutu cuando se-y informó de la propuesta, y tres la xunta empecipió la primer producción esperimental de la Ration D Chigre.

El Coronel Logan espunxo cuatro requerimientos pa la Ration D Chigre. Ésta debería:

  1. pesar 4 tomas;
  2. tener un altu valor enerxéticu;
  3. ser capaz de soportar altes temperatures;
  4. saber "un pocu meyor que papes fervíes".

Logan creía que si'l chocolate sabía bien, les tropes comer davezu en llugar d'acutar como comida d'emerxencia.

El xefe de químicos, Hinkle, viose obligáu a desenvolver métodos de producción dafechu nuevos pa producir les barres. L'equipu de producción del chocolate fuera construyíu pa mover un amiestu fluyíu de chocolate y farina en moldes prefabricaos pero, sicasí, la fórmula de chocolate resistente al calor yera una pasta pegañoso que nun fluyiría a nenguna temperatura. Pa poder producir les barres, cada porción de cuatro onza tenía que ser amasada, pesada y primida a mano dientro d'un molde, de forma dafechu artesanal. La resultancia final yera un bloque duru de chocolate color café escuro que namái se podía partir con daqué d'esfuerciu.

El paquete de trés barras de chocolate de cuatro onza de pesu suministrar al soldáu de combate por que pudiera apurri-y les 1,800 caloríes de sustentu mínimu encamentáu al día. Per otra parte, y amás del sabor poco curiosu de la Ration D, incluyir na so composición un supresor del mambís, pa evitar que los soldaos les engullesen.

El Coronel Logan quedó complacíu col primer llote de muestres, y en xunu de 1937, les Fuercies Armaes de los Estaos Xuníos ordenaron un pidíu de 90.000 "barres Logan", que fueron probaes nes bases militares de Filipines, Panamá, na frontera de Texas y n'otres bases de los Estaos Xuníos. Delles barres llegaron inclusive a formar parte de los suministros de la tercer espedición Antártida del Almirante Byrd. Les pruebes dieron bones resultaos, polo que les Fuercies Armaes empezaron a faer pidíos irregulares de les barres.

Cuando los Estaos Xuníos arreyar na Segunda Guerra Mundial tres el ataque a Pearl Harbor, ordenóse que les barres fueren unviaes n'envases a prueba d'armes químiques. Fixéronse otros numberosos cambeos nel envasado de les barres, en función de la escasez de recursos y de les solicitúes del exércitu ente 1941 y 1945.

En 1943, la División de Suministros de les Fuercies Armaes comentó a Hershey la posibilidá de producir un estilu de chocolate col sabor daqué ameyoráu, pero qu'inda aguantara'l calor estremo. Tres un curtiu periodu d'esperimentación, la Hershey company empezó a producir el so nuevu productu, el Hershey's Tropical Chigre. Ésta yera más asemeyada a les barres de chocolate normales, tantu en forma como en sabor. Sicasí, munchos soldaos siguíen notando que'l chocolate yera toscu y pocu apetecedor, magar yera perfectu como comida rápida nel campu de batalla, o como material pal trueque.

Envalórase qu'ente 1940 y 1945 produciéronse más de 3.000 millones de barres d'estos dos tipos, y que se distribuyeron a los soldaos en tol mundu. En 1939, la planta de Hershey yera capaz de producir unes 100.000 raciones de barres de chocolate al día, pero a la fin de la Segunda Guerra Mundial la so capacidá de producción amontárase hasta'l puntu de producir 24 millones de barres a la selmana.

Polos sos servicios na guerra, la compañía recibió cinco condecoraciones del exércitu tipu 'Y' pola calidá y cantidá de la so producción.

Dende la posguerra hasta l'actualidá[editar | editar la fonte]

La producción de la Ration D chigre remató una vegada terminada la guerra. Sicasí, la Hershey's Tropical Chigre permaneció como ración estándar de chocolate de les Fuercies Armaes de los Estaos Xuníos. Tuvo presente na Guerra de Corea y na Guerra de Vietnam, y inclusó volvió de volao a retomar la fama cuando foi incluyida a bordu del Apolo 15 en xunetu de 1971.

Na Guerra del Golfu la compañía Hershey probó un nuevu compuestu de chocolate pa bien altes temperatures col que crearon la llamada Desert Chigre. Unviáronse 144.000 barres d'esti nuevu tipu a les tropes allugaes nel golfu, como prueba de mercáu. Según los datos de la compañía, la barra podía aguantar el calor hasta los 60 graos centígrados. Per otra parte, magar los voceros del exércitu dixeron que'l sabor de la barra yera bonu, la reacción ente los soldaos tuvo bastante estremada, y la barra nun aportar# a producida de forma comercial.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]