Chelvy Thiyagarajah

De Wikipedia
Chelvy Thiyagarajah
Vida
Nacimientu 1954
Nacionalidá Bandera de Sri Lanka Sri Lanka
Muerte 1997 (42/43 años)
Asesín Tigres de Liberación del Eelam Tamil (es) Traducir
Oficiu poetaescritora
Creencies
Relixón Hinduismu
Cambiar los datos en Wikidata

Thiagarajah Selvanithy (1954 – 1997) foi una poeta orixinaria de Sri Lanka, ganadora del premiu Pen Club Internacional en 1992, que foi secuestrada y executada pol EPDP.

Biografía[editar | editar la fonte]

Selvi nació nel senu d'una familia llabradora en Semamadu, un pueblu a aproximao 130 km al sur de Jaffna.

Activismu[editar | editar la fonte]

Selvi foi una poeta en idioma tamil procedente de Jaffna en Sri Lanka. Estudió hasta tercer añu de Teatru y Arte Dramático na Universidá de Jaffna.

Foi la fundadora d'una revista feminista que se llamó Tholi y foi una moza poeta que nel so trabayu deploró la carnicería provocada pola guerra civil de Sri Lanka. Selvi tamién produció dos obres de teatru, un sobre los pagos de la dote y la otra sobre'l problema social de les violaciones.

Secuestro[editar | editar la fonte]

El 30 d'agostu de 1991, foi secuestrada polos (EPDP), una organización separatista que lluchaba pola independencia de la minoría tamil en Sri Lanka. El día anterior al so secuestru, Selvi tuvo a puntu de protagonizar una obra de teatru sobre la intifada palestina. Foi miembru notable de la organización Poorani Illam, un centru de muyeres en Jaffna que daba sofitu a muyeres traumatizaes polos bombardeos del gobiernu y n'estáu de llutu.

Muerte[editar | editar la fonte]

En 1997, la organización EPDP reconoció que Selvi foi executada xunto con otru disidente, un Manoharan, otru estudiante d'últimu añu na universidá. A pesar de que la so oposición al EPDP nun yera violenta, dambos fueron executaos n'unu de los campos pa prisioneros del EPDP.

Referencies[editar | editar la fonte]