Central nuclear de Cofrentes

Coordenaes: 39°13′N 1°03′W / 39.22°N 1.05°O / 39.22; -1.05
De Wikipedia
Central nuclear de Cofrentes
Central nuclear
Llocalización
País España
Autonomía Comunidá Valenciana
Provincia provincia de Valencia
Comarques Valle de Ayora (es) Traducir
Conceyu Cofrentes
Coordenaes 39°13′N 1°03′W / 39.22°N 1.05°O / 39.22; -1.05
Central nuclear de Cofrentes alcuéntrase n'España
Central nuclear de Cofrentes
Central nuclear de Cofrentes
Central nuclear de Cofrentes (España)
Historia y usu
Apertura1975
Dueñu Iberdrola
Xestión Iberdrola
Cambiar los datos en Wikidata

La central nuclear de Cofrentes ye una central nuclear de xeneración llétrica del tipu BWR-6 asitiada en Cofrentes (València, España). Entró en serviciu'l 14 d'ochobre de 1984 con una potencia instalada de 992 MWe. Pente medies de meyores introducíes consiguióse ampliar la potencia progresivamente, primero fasta'l 110% (1.092 MWe), y depués hasta'l 111,85% actual, lo qu'equival a 1.110 MWe, lo qu'equival cuasi a la enerxía que se consume en tola Comunidá Valenciana.

Construcción[editar | editar la fonte]

La central alcuéntrase nel conceyu de Cofrentes. Ta construyida na marxe derecha del Júcar, del que toma agua pa la refrigeración. Alcuéntrase a 110 km de Valencia.

El proyeutu de la central empecipióse en marzu de 1973, al axustase con General Electric l'equipamientu nuclear principal. El 6 de setiembre d'esi añu sería-y concedida l'Autorización de Construcción, durando les obres hasta 1982. Ye propiedá d'Iberdrola.

El reactor, del tipu BWR-6-Boiling Water Reactor (reactor d'agua en ebullición de 6ª xeneración), utiliza uraniu llixeramente arriquecíu pa la xeneración de calor. Esti calor alza la temperatura de l'agua, que s'usa pa refrigeración del nucleu dientro del circuitu primariu, al empar que se tresforma en vafu que ye usáu direutamente nel circuitu primariu, moviendo la turbina a la que ta acoplada'l xenerador.

La torna ye tel tipu MARK-III, na que la torna primaria ta formada pol pozu secu, una piscina de supresión circular y la torna metálica. La torna secundaria fórmenla l'edificiu auxiliar, l'edificiu de combustible y l'edificiu del reactor.

Xestión[editar | editar la fonte]

Ye propiedá al 100% d'Iberdrola.

Historial de fallos[editar | editar la fonte]

Torres de refrixeración de la central nuclear de Cofrentes.

La central de Cofrentes sufrió dellos fallos de seguridá. En 2002 sufrió dos sucesos notificables consecutivos mientres la posa de recarga, el 21 de setiembre de 2005 sufrió una fuga d'agua radiactivo dientro de la mesma central (dambos sucesos clasificaos 0 na escala INES).Tamién esperimentó problemes por fallos nes barres d'uraniu, lo cual causó un amenorgamientu de potencia y llevó a sustituyir delles d'éstes barres enantes del plazu previstu.

El 2 d'agostu de 2007, a les 11:45 hores, prodúxose una quema nuna fase del tresformador principal que provocó una posa non programada del reactor.

El socesu supunxo l'activación del plan d'emerxencia interior de la instalación na categoría 1 de prealerta d'emerxencia y, simultáneamente la declaración nel CSN de la so organización de respuesta a emerxencies en manera.

Tolos sistemes de seguridá de la instalación actuaron según lo previsto y l'actuación de la brigada contra quemes dexó escastar el fueu a les 12:45 hores y desactivar la prealerta d'emerxencia.

El fechu nun plantegó impautu dalgún sobro los trabayadores o'l mediu ambiente, y foi clasificáu como de nivel 0 na escala internacional de sucesos nucleares (INES).

Pa más notificaciones y ampliación de les mesmes convien siempres dirixise a la web del CSN, a donde toles instalaciones radiológicas españoles tienen d'unviar les notificaciones de los sos sucesos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]