Celia Geraldy

De Wikipedia
Celia Geraldy
Vida
Nacimientu Buenos Airessieglu de XX
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Muerte Buenos Aires1977
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz
Seudónimu/os Celia Geraldy
IMDb nm0313922
Cambiar los datos en Wikidata

Celia Geraldy (sieglu de XXBuenos Aires – 1977Buenos Aires) foi una actriz y vedette arxentina de cine y teatru de revistes.

Biografía[editar | editar la fonte]

Celia Geraldy foi una de les muyeres fatales del empiezu de la década d'oru del cine arxentín, onde trabayó en tres oportunidad con Hugo del Carril. Los dos primeres fueron dos solos, en Confesión (1940) de Luis Moglia Barth, el so debú, y en Pasión imposible (1943) de Luis Bayón Herrera. La tercera en 1944, en Los dos rivales con Luis Sandrini. Con él volvió trabayar nel mesmu añu en La danza de la fortuna xunto a Olinda Bozán, nun papel de corista, onde trescurríen les escenes de los enriedos que realizaben los capos risibles. Este mesmu papel repitir con otros grandes del humor, Niní Marshall en Muyeres que baillen (1949), Pepe Iglesias en El foín pierde'l pelo (1950), nuna triloxía de filmes de Los Cinco Grandes del Bon Humor -Cinco grandes y una moza (1950), Vixilantes y lladrones (1952) y Trompada 45 (1953)-, Fidel Pintos en Uéi Paesano (1953), Enrique Serrano en El calavera (1954) y José Marrone en Alíes Flequillu (1963).

Nel policial negru utilizó la téunica de la muyer fatal pero camudando de roles, yá fora de muyer policía, vendedora de tiendes o compradora d'elementos comunes en películes como El xefe (1958), So una mesma cara (1962) y Una mázcara p'Ana (1966)

En teatru llucir na obra Eclís de sol d'Enrique García Velloso y escrita por Homero Manzi, xunto con Libertad Lamarque, George Rigaud, Angelina Paganu, Pedro Quartucci, Alita Román, Raimundo Pastore, Juana Sujo, Alberto Tarrones, ente otros.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]