Cecilia Galliano

De Wikipedia
Cecilia Galliano
Vida
Nacimientu Marcos Juárez5 d'ochobre de 1981 (42 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Familia
Casada con Sebastián Rulli (2007 – 2011)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz, modeluactriz de televisión
IMDb nm2170943
Cambiar los datos en Wikidata

Carmen de la Trinidá Galliano (5 d'ochobre de 1981Marcos Juárez), meyor conocida como Cecilia Galliano, ye una actriz, modelu y presentadora de televisión arxentina nacionalizada mexicana. Ye la presentadora de los programes de TV "Sabadazo", "Amantes de café" y de Los 10 primeros de Ritmoson Latino xunto al humorista, cantante y tamién presentador Omar Chaparro. Ex esposa del actor arxentín Sebastián Rulli, anuncien la so separación el 13 d'abril de 2011. y con quien tien un fíu de mancomún.

Biografía[editar | editar la fonte]

A los 16 años d'edá camudar a Buenos Aires onde se ganó la vida trabayando de modelu. A los 19 años, dir a Méxicu onde trabayó col fotógrafu Enrique Covarrubias.

Por invitación de Víctor Trujillo, llogró'l papel de Afrodita nes tresmisiones de Televisa mientres les olimpiaes d'Atenes 2004.

En 2008, Cecilia compartió pantalla col periodista cubanu Ismael Cala como animadores del programa Qué Tarde tan Padre.

Cecilia foi presentadora de Los "10 primeros" la llista d'ésitos de Ritmoson Latino, del programa "Amantes del café" por El Canal de las Estrellas. Tamién interpretó a Violeta Ruiz na telenovela Una familia con suerte.

Foi presentadora del programa Sabadazo xunto a la periodista d'espectáculos Laura G y el cantante y comediante Omar Chaparro dende'l 30 d'ochobre de 2010 hasta'l 17 de setiembre de 2016.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

Reality show[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]