Cecilia Bellido

De Wikipedia
Cecilia Bellido
Vida
Nacimientu San Miguel de Tucumán14 de xineru de 1979 (45 años)
Nacionalidá Bandera de Bolivia Bolivia
Bandera d'Arxentina Arxentina
Estudios
Estudios Universidad Privada de Santa Cruz de la Sierra (es) Traducir : derechu
Oficiu presentadora de televisión, periodistaabogada
Emplegadores Red Uno de Bolivia (es) Traducir  (1998 –
Cambiar los datos en Wikidata

Silvana Cecilia Bellido Ávila (14 de xineru de 1979San Miguel de Tucumán) ye una periodista, abogada y presentadora de televisión arxentina-boliviana. Dende 1998 trabaya na cadena televisiva Red UNO como presentadora de noticies. El 22 de mayu de 2015 asumió la conducción del programa nocherniegu "Que Nun Me Pierda (QNMP)" en reemplazu del periodista Enrique Salazar. La so figura pasó a la fama al entrar en contautu a nivel nacional col periodista César Galindo en La Paz.[1]

Biografía[editar | editar la fonte]

Cecilia Bellido nació'l 14 de xineru de 1979 en San Miguel de Tucumán, Arxentina. Cecilia ye fía de padre bolivianu y madre arxentina. En 1986, a los sos 7 años d'edá, los sos padres treslladar a vivir a Santa Cruz de la Sierra, Bolivia. En 1990, siendo entá inda una neña con apenes 11 años, la so familia vivió un quebre ante l'alloñamientu del so pá, lo que bastió la responsabilidá nella p'ayudar a la so ma, que quedó al cargu de los sos trés fíos.

Por cuenta de la situación que travesaben, la so familia empezó a pasar momentos bien duros no económico, polo que la so madre tuvo qu'empezar a trabayar pa salir alantre. En 1994, a los sos 15 años, Cecilia tamién empezó a trabayar, p'ayudar a la so familia y sacar alantre a los sos hermanos menores. Cabo mentar qu'esi mesmu añu, empezó a trabayar como llocutora de radio.

En 1995, pasó a trabayar na televisión na canal "Galavisión" dando cobertories a nivel rexonal. En 1998, a los sos 19 años, ingresu a trabayar a la cadena televisiva Red UNO. Bellido foi madre bien nueva una y bones esi mesmu añu embarazar del so primer fíu (Mariano) que nacería al añu siguiente (1999). Cecilia tuvo que salir alantre col so pequeñu fíu sofitada na so familia, la so ma Martha Ávila y los sos hermanos Carolina y Federico, convertir nel so sostén emocional más fuerte, sofitando la so crecedera na televisión a midida que pasaben los años. Ingresó a estudiar la carrera de derechu de la Universidá Privada de Santa Cruz de la Sierra (UPSA) graduándose como abogada años dempués.

En 2009, yá a los sos 30 años, Cecilia contraería matrimoniu col arquiteutu Rubén Paz. En 2010 con muncha ilusión embarazar del so segundu fíu (Ruben Dario Paz) el cual nacería nel mes de febreru de 2011.

Güei Cecilia ta felizmente casada y ye madre de dos fíos. Trabaya non solo en TV, sinón tamién na Radio, onde tien una trayeutoria ininterrumpida de 22 años, con una producción propia y en xunto cola so familia.[2]

Que Nun Me Pierda[editar | editar la fonte]

Debíu al encaloráu alderique qu'hubo ente'l periodista Enrique Salazar cola ministra de comunicación de Bolivia d'esi entós Marianela Paco, Cecilia Bellido asumiría'l 22 de mayu de 2015 la conducción del programa nocherniegu "Que Nun Me Pierda (QNMP)" en reemplazu d'Enrique Salazar. El programa entra en contautu a nivel nacional xunto al periodista César Galindo.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]