Catalina de Kent

De Wikipedia
Catalina de Kent
Vida
Nacimientu Hovingham Hall (en) Traducir22 de febreru de 1933[1] (91 años)
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Llingua materna inglés británicu
Familia
Padre William Worsley
Madre Joyce Brunner
Casada con Eduardo de Kent (es) Traducir (1961 – )[2]
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Casa de Windsor (es) Traducir
Estudios
Estudios Queen Margaret's School, York (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu profesora de música, filántropaaristócrata
Premios
Seudónimos Katharine Kent
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Catalina, duquesa de Kent (Katharine Lucy Mary; antes Worsley, nacida'l 22 de febreru de 1933), ye miembru de la Familia Real Británica; esposa del príncipe Eduardo, duque de Kent, nietu del rey Xurde V del Reinu Xuníu y de María de Teck; fíu del tempranamente fináu príncipe Jorge, duque de Kent y la princesa Marina, duquesa de Kent (nacida princesa Marina de Grecia y Dinamarca); y primu hermanu de la reina Sabela II.

La duquesa de Kent foi centru d'atención pola so conversión al catolicismu en 1994, primer miembru d'altu rangu de la Familia Real británica en convertise públicamente dende l'aprobación del Acta d'Establecimientu de 1701. La duquesa de Kent ta fuertemente amestada al mundu de la música, y actuó como miembru de dellos coros. Ella tamién ye conocida por ser la presentadora de los trofeos de tenis en Wimbledon - un cargu qu'heredó de la so suegra, la princesa Marina.

La manera templada ya informal de la duquesa ganó munchos almiradores. Ella prefier ser conocida na so vida como Katharine, Duquesa de Kent. Sicasí, el so títulu oficial sigue siendo La so Alteza Real la Duquesa de Kent.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Katharine Lucy Mary Worsley nació en Hovingham Hall, Yorkshire, siendo la única fía de Sir William Arthington Worsley, cuartu baronet, y la so esposa, Joyce Morgan Brunner, fía de Sir John Brunner, segundu baronet y nieta de Sir John Brunner, primer Baronet, fundador de Brunner Mond, que más tarde se convertiría en ICI (Imperial Chemical Industries). Ella ye descendiente d'Oliver Cromwell. Worsley foi bautizada na Ilesia de Tolos Santos, Hovingham el 2 d'abril de 1933. Los sos padrinos fueron Sir Felix Brunner, tercer baronet (el so tíu maternu), el mayor Sir Digby Lawson, segundu baronet, la señora Arthur Colegate (la so tía paterna) y la señora Ronald Fife.[4]

Educar na Queen Margaret's School cerca de York y en Runton Hill School en Norfolk. Na escuela aprendió a tocar pianu, órganu y violín, preseos que toca hasta güei. Depués trabayó mientres dalgún tiempu nun llar de neños en York y nuna escuela infantil en Londres. Ella nun llogró ser almitida na Royal Academy of Music, pero siguió a los sos hermanos a Oxford, que s'atopaben na Universidá, estudiando en Miss Hubler's Finishing School, 22 de Merton Street, dedicando gran parte del so tiempu a la música.

Matrimoniu[editar | editar la fonte]

El 8 de xunu de 1961, casóse col príncipe Eduardo, duque de Kent, fíu mayor del príncipe Jorge, duque de Kent y de la princesa Marina de Grecia y Dinamarca, na Catedral de York. Dempués del so matrimoniu foi titulada La so Alteza Real la Duquesa de Kent.

El duque y la duquesa de Kent tienen trés fíos:

La pareya tamién tuvo un fíu que morrió en 1977. Esta perda causó a la duquesa una depresión severa, de la qu'ella faló públicamente.

Conversión al catolicismu[editar | editar la fonte]

La duquesa de Kent foi recibida na Ilesia Católica en 1994.[5] Esta foi una decisión personal, y recibió l'aprobación de la Reina. Según esplicó nuna entrevista a la BBC, "Yo faigo lineamientos d'amor, y la Ilesia Católica ufierta esos lineamientos...".

Anque'l Acta d'Establecimientu de 1701 establez que, si un miembru de la Familia Real casóse con una católica, pierde'l so derechu a socesión al tronu británicu. Anque l'acta nun fala d'un matrimoniu con un anglicanu que dempués se convirtió al catolicismu. Poro, el duque de Kent nun perdió'l so llugar na llinia de socesión al tronu británicu.

De magar, el so fíu menor, Lord Nicolás Windsor; el so nietu, Eduardo Windsor, Lord Downpatrick; y la so nieta, Lady Marina-Carlota Windsor convirtiéronse al catolicismu. El so fíu mayor, Jorge Windsor, conde de St Andrews, padre de Lord Downpatrick; ta casáu con Sylvana Tomaselli, condesa de St Andrews, una católica.

Nos últimos años[editar | editar la fonte]

El problema de los neños nel All England Club surdió en 1999, cuando a la duquesa de Kent (que'l so maríu, el duque, fuera presidente del club mientres trenta años), foi-y negáu un permisu por que'l fíu d'un amigu, de 12 años, pudiera ingresar nel Palcu Real en Wimbledon. Depués recibió The Daily Telegraph con un artículu en primer plana sobre la "sópita carta" del presidente del club, John Curry, na qu'informaba de que los neños nun yeren bienveníos nel Palcu Real. Ella, de la mesma, amenació con boicotiar el Palcu Real.[6]

La duquesa de Kent decidió nun usar personalmente l'estilu de La so Alteza Real nel 2002 y amenorgar los sos deberes reales. Dende entós foi conocida informalmente como Katharine Kent, anque'l so títulu y estilu oficial sigue siendo La so Alteza Real la Duquesa de Kent. A manera d'exemplu, cuando se presentó pa otorgar los premios Young Musician of the Year de la BBC nel 2002, pidió a los organizadores que lu presentaren como "Katharine, duquesa de Kent".

Acordies con l'amenorgamientu de los sos deberes reales, la duquesa asumió'l puestu de profesor de música de Wansbeck Primary School en Kingston Upon Hull. En 2005, la duquesa faló nuna entrevista a la BBC Radio 3 del so gustu pol rap y la música de la cantante/compositora Dido, que la so cantar "Thank You", escoyó como una de les sos pieces musicales favorites.

Informes de la BBC afirmaron que la duquesa sufre de síndrome de fatiga crónica, ente que el Mail on Sunday informó que sufre de depresión. En 1999, aparentemente recuperárase d'una enfermedá crónica. Cuando foi preguntada pol Daily Mail qué camudara, ella respondió, ensin entrar en detalles, que tuviera sufriendo ensin sabelo d'enfermedá celiaca.[7] Ella arrenunció al so papel como xefe de ME Society nel Reinu Xuníu, dempués de nuevos diagnósticos. Dende entós trabayó enérxicamente en delles organizaciones benéfiques y escueles.

Obres de caridá[editar | editar la fonte]

Nel 2004, la duquesa de Kent, xunto a Nicholas Robinson (Direutor, King's College School, Cambridge), llanzaron Future Talent, una organización de música dedicada a la busca de neños.

Títulos, estilos y honores[editar | editar la fonte]

Títulos y estilos[editar | editar la fonte]

  • 22 de febreru de 1933-8 de xunu de 1961: Señorita Katharine Lucy Mary Worsley.
  • 8 de xunu de 1961 -: La so Alteza Real la Duquesa de Kent.

El títulu oficial de la duquesa ye La so Alteza Real la Princesa Eduardo Jorge Nicolás Pablo Patriciu, Duquesa de Kent, Condesa de St. Andrews, Baronesa Downpatrick, Dama Gran Cruz de la Real Orde Victoriana.

Honores[editar | editar la fonte]

Nomamientos militares honoríficos[editar | editar la fonte]

  • Mayor Xeneral Honorariu, Exércitu Británicu.
  • Coronel en Xefe Axuntu, Cuerpu d'Ayudante Xeneral.
  • Coronel en Xefe Axuntu, Guardia de Dragones Reales.
  • Coronel en Xefe Axuntu, Cuerpu de Loxística Real.

Ancestros[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: The Peerage. Identificador de persona en The Peerage: p10076.htm#i100758. Apaez como: Katharine Lucy Mary Worsley. Autor: Darryl Lundy. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Identificador de persona en The Peerage: p10076.htm#i100758. Data de consulta: 7 agostu 2020.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.
  4. «Bautizos reales» (inglés). Consultáu'l 9 de xineru de 2012.
  5. «Noticia na BBC» (inglés). Consultáu'l 9 de xineru de 2012.
  6. «Noticia na BBC» (inglés). Consultáu'l 9 de xineru de 2012.
  7. «Quite Royal Pipes Up» (inglés). Consultáu'l 9 de xineru de 2012.