Catacumbes de Kom el Shogafa

Coordenaes: 31°11′13″N 29°54′17″E / 31.18694°N 29.90472°E / 31.18694; 29.90472
De Wikipedia
Catacumbes de Kom el Shogafa
tumba (es) Traducir y xacimientu arqueolóxicu
Llocalización
PaísBandera de Exiptu Exiptu
Gobernaciones gobernación d'Alexandría
Asentamiento portuario (es) Traducir Alexandría
Coordenaes 31°11′13″N 29°54′17″E / 31.18694°N 29.90472°E / 31.18694; 29.90472
Catacumbes de Kom el Shogafa alcuéntrase n'Exiptu
Catacumbes de Kom el Shogafa
Catacumbes de Kom el Shogafa
Catacumbes de Kom el Shogafa (Exiptu)
Historia y usu
Aperturasieglu II
Díes d'apertura tolos díes de la selmana
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Les catacumbes de Kom el Shogafa tán asitiaes na cai Bab el Molouk, nel barriu Karmouz d'Alexandría (Exiptu). Les sos decoraciones en baxorrelieve amuesen un amiestu ente les formes artístiques exipcies y greco-romanes, y ta consideráu como unu de los xacimientos arqueolóxicos más importantes de la ciudá.

Esti conxuntu de catacumbes, dataes nel sieglu I y principios del II, dómina de dominación romana, foi afayáu en 1892. Llamaes tamién Catacumbes d'Alexandría, reciben el nome pola semeyanza del so diseñu coles catacumbes cristianes de Roma. Paez probable que fora n'orixe una tumba privada, convertida dempués en campusantu públicu.

Descripción[editar | editar la fonte]

Dende'l so descubrimientu los dos niveles inferiores taben somorguiaos, tres el descensu del nivel de l'agua en 1995 namái queda somorguiáu'l más baxu.

Entiende trés niveles, con numberosos pasaxes, antepar, antecámara, cámara funeraria y nichos escavaos na roca. Tres la entrada hai una escalera circular, en que les sos parés hai abertures pa dexar el pasu de la lluz. Embaxo hai un antepar con dos nichos que da pasu a una sala circular, en que'l so centru hai una rotonda con pilastres. A la izquierda hai una cámara con cuatro pilares. Al fondu de la sala circular hai otra pequeña cámara con dos estatues. La entrada a la cámara mortuoria ta decorada con temes griegues, como Atenea o Aguamala, y nel so interior hai trés grandes nichos cada unu con un sarcófagu de piedra. La cámara ta decorada con dioses exipcios, Anubis y Tot, y el so techu sofítase sobre cuatro columnes.

Ye una de les últimes muestres de decoración del Antiguu Exiptu, anque bien influyida pol arte griegu.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]