Castiellu de Gözne

Coordenaes: 36°59′N 34°34′E / 36.99°N 34.57°E / 36.99; 34.57
De Wikipedia
Castiellu de Gözne
fortaleza (es) Traducir y xacimientu arqueolóxicu
Llocalización
PaísBandera de Turquía Turquía
Provincia provincia de Mersin
Coordenaes 36°59′N 34°34′E / 36.99°N 34.57°E / 36.99; 34.57
Castiellu de Gözne alcuéntrase en Turquía
Castiellu de Gözne
Castiellu de Gözne
Castiellu de Gözne (Turquía)
Xestión Ministry of Culture and Tourism (en) Traducir
Comisariu Imperiu Bizantín
Cambiar los datos en Wikidata

El Castiellu de Gözne ye una fortaleza medieval que perteneció al Reinu d'Armenia Menor, anguaño asitiada na provincia de Mersin, en Turquía .

Llocalización[editar | editar la fonte]

Esti castiellu ta nos Montes del Tauro, al sur de la ciudá de Gözne, pero solo ye accesible dende'l norte, viniendo dende Mersin, que ta a 30 km. La carretera que da accesu al castiellu ta abierta tol añu. La fortaleza foi construyida a 1120 metros d'altitú.

Historia[editar | editar la fonte]

Esti castiellu construyóse como residencia fortificada por daquién de la clas de los nakharars. La so estructura ye la típica de los castiellos armenios de los sieglos XII al XIV. Tamién formó parte de la rede de castiellos que controlaben la ruta d'accesu dende la costa Mediterránea hasta los centros de poder del país: el castiellu de Barbaron y el de Lampron, onde van morar los miembros de la dinastía hethumiana.

Descripción[editar | editar la fonte]

Consiste en dos cámares fortificaes ente les que nun hai murios de conexón. L'edificiu de la onda Ette, un salón de planta rectangular y techu de bóveda, con una puerta d'entrada protexida y cuatro torres, cinco ventanes bien estreches y un post pa disparar fleches. L'edificiu asitiáu nel oeste ye del tipu donjon , con planta hexagonal y dos pisos d'altura, con dos puertes y trés ventanes. Na parte d'enriba vense unos soportes que seríen la base de dalguna plataforma. Apocayá, habilitóse una zona de picnic xunto al castiellu, nel llau norte.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]