Castaña confitada

De Wikipedia
Castaña confitada
Nome Castaña confitada
Procedencia Francia
Procedencia Francia
Detalles
Ingredientes castaña (es) Traducir y azucre
Más información
[editar datos en Wikidata]

El marron glacé ye una castaña confitada o glaseada. Esta llambionada ye habitual na gastronomía italiana y na gastronomía francesa, anque apocayá tase recuperando n'otros países productores, como España o Portugal . El so orixe remontase a l'antigüedá (Cuneo, Italia o Lyon, Francia) cuando s'almacenaben ciertos alimentos en miel o azucre pal so caltenimientu.

Nel sieglu XIX, desenvuélvese la producción a nivel industrial en Francia d'esti dulce, siendo darréu asonsañáu y perfeccionáu n'Italia, y más apocayá, n'España, en 1980.

Realización[editar | editar la fonte]

Pa la realización del mesmu empléguense: castañes, azucre y opcionalmente y a gustu canela, vainilla y anisetes. Tamién puede bañase los marrons en brandy mientres unes hores pa potenciar el so sabor.

Lo complicao d'esta receta ta nes fases de la so ellaboración, que son: la eleición de les meyores castañes, tamañu y estáu; el puntu de cocción qu'hai de ser a poco fueu, y el peláu de les castañes que tienen de quedar enteres. Darréu dase  la cocción nel almíbar nel que se glasearán y déxense en reposu un día.

Comercialmente ye un productu caru, de fechu la so presentación habitual ye la d'un productu de luxu. Pa evitar que se magullen o se desmoronen los marrons y el so glaseado suélense envolubrar por separáu.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]