Carlos Manuel de Verdes y Quesada

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Carlos Manuel de Verdes y Quesada
Carlos Manuel de Céspedes y Quesada circa 1914.jpg
presidente de Cuba Traducir


embajador de la República Democrática Alemana Traducir

Vida
Nome completu Carlos Manuel de Céspedes y Quesada
Nacimientu Nueva York12  d'agostu de 1871
Nacionalidá Bandera de Cuba Cuba
Llingua materna castellanu
Fallecimientu

El Vedado Traducir28  de marzu de 1939

(67 años)
Sepultura Necrópolis de Cristóbal Colón Traducir
Familia
Padre Carlos Manuel de Verdes y del Castillo
Madre Ana de Quesada y Loynaz
Fíos/es
Oficiu
Oficiu diplomáticu, escritor, políticu y médicu
Graduación Coronel
Creencies
Relixón catolicismu
Partíu políticu Partido Liberal de Cuba Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Carlos Manuel de Verdes y Quesada (Nueva York, Nueva York; 12 d'agostu de 1871-El Vedáu, L'Habana; 28 de marzu de 1939) foi un políticu cubanu, fíu del padre de la patria Carlos Manuel de Verdes, foi presidente provisional de la república de Cuba dende'l 12 d'agostu de 1933 hasta'l 4 de setiembre del mesmu añu.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacíu nel esiliu en Nueva York mientres la Guerra de los Diez Años, xunir a la Guerra Necesaria na cual algamó los graos de coronel. Mientres les primeres décades de la república, ocupó diversos cargos políticos y diplomáticos.

Los esfuercios realizaos p'asegurar la tresmisión llegal de la presidencia de la república dempués de la cayida del gobiernu del xeneral Gerardo Machado, respondíen al propósitu d'evitar que Cuba quedara ensin gobiernu y según los términos del tratáu de relaciones permanentes ente Cuba y los Estaos XuníosEnmienda Platt—, estos podíen intervenir en Cuba ya imponer un gobiernu provisional.

Gracies a la so eleición la cuestión de la reconocencia internacional y l'estabilidá del intre lóxicu de la república taba garantizáu. El nuevu gobiernu empecipió les sos funciones metanes una gran fervencia revolucionaria, la so curtia alministración sufrió les consecuencies del réxime de caos y tracamundiu que vivía la nación dempués de la cayida del xeneral Gerardo Machado, trató de frenar les represalies y saqueos contra los partidarios del antiguu réxime, eslleió'l Congresu y abolió la constitución de 1928, restituyendo la de 1901. Estes disposiciones anque dieron al so gobiernu un calter revolucionariu nun bastaron a satisfaer les ambiciones de munches organizaciones oposicionistas que consideraben a Verdes como obra de la mediación.

Los mozos militares que controlaben el nuevu orde de coses empezaron a conspirar contra él, al pie de un grupu d'activistes representantes de los principales movimientos d'oposición que se presentaron en palaciu, con cuenta d'establecer un nuevu executivu, inclusive la Policía nacional sofitaba al nuevu trespasu, de manera que Verdes ensin fuercies p'aguantar tuvo que vencer, y abandonó el palaciu presidencial retirándose al so llar y quedando el gobiernu en manos d'una Pentarquía integrada por Ramón Grau San Martín, Sergio Carbó, Guillermo Portela, José Miguel Irisarri y Porfirio Franca, felicidá Pentarquía nun foi aceptada internacionalmente polo que poco tiempu dempués foi eslleida, y nomáu Ramón Grau San Martín nuevu presidente.


Predecesor:
Alberto Herrera y Franchi
Coat of arms of Cuba.svg
Gobernantes de Cuba Presidente de la República de Cuba

1933 - 1933
Socesor:
Ramón Grau San Martín







Carlos Manuel de Céspedes y Quesada