Capitalización de mercáu

De Wikipedia

La capitalización de mercáu, o capitalización bursátil, ye una midida d'una empresa o la so dimensión económica, y ye igual al preciu por aición nun momentu dau multiplicáu pol númberu d'aiciones en circulación d'una empresa de capital abiertu, ya indica el patrimoniu disponible pa la compra y venta activa na bolsa. Al propietariu de les esistencies represéntase como propietariu de la empresa, incluyíos tolos sos activos. La capitalización puede representar a la opinión pública d'una empresa y el patrimoniu netu ye un factor determinante na valoración d'esistencies. De la mesma, la capitalización de los mercaos de valores o rexones económiques pueden ser comparaos con otros indicadores económicos. Cuanto mayor seya la capitalización, más capital de trabayu capital con que trabayar tien el trabayu n'estadística ..


Valoración[editar | editar la fonte]

La capitalización bursátil representa'l consensu públicu sobre'l valor d'una empresa. Nuna sociedá, incluyida la totalidá de los sos activos, pueden mercase y vendese llibremente al traviés de les compres y ventes d'aiciones, que va determinar el preciu de les aiciones de la empresa. La so capitalización bursátil ye esti preciu de l'aición multiplicáu pol númberu d'aiciones en cuestión, lo qu'apurre un valor total d'aiciones de la empresa y, poro, pa la sociedá nel so conxuntu.

Munches compañíes tienen un accionista dominante, polo xeneral, un gobiernu o una familia. Na mayoría de los índices bursátiles afacer a esto trabayando nuna "llibre flotación", esto ye, la capitalización bursátil ye'l valor de la mercancía públicamente parte de la empresa.

Hai que tener en cuenta que la capitalización de mercáu ye un mercáu d'estimación del valor d'una empresa, basáu nes perspeutives del futuru económicu y de les condiciones monetaries. Los precios de les aiciones tamién pueden camudar pola especulación alrodiu de los cambeos nes mires de los beneficios o alrodiu de les fusiones y alquisiciones.

Ye posible pa los mercaos de valores puedan quedar atrapaos nuna burbuya económica, con escesu d'especulación, por cualesquier clase d'activos como'l oru o los bienes raíz, hasta que les coses van mal y nel mundu significaren importantes perdes. Otra manera, los mercaos bursátiles suel ser el principal mecanismu de tresmisión pa la mayoría de les prestoses sorpreses que se producen na economía mundial.

La capitalización ta suxeta a una fluctuación constante, yá que depende del preciu de cotización, que puede variar dependiendo de les operaciones que realiza la empresa. Otru factor ye l'autorización per parte de la xunta directiva de la empresa de más aiciones pa ser cotizaes na bolsa o tamién que la compañía disponga de bonos convertibles que se conviertan n'aiciones comunes; d'esa manera, esléese'l preciu de l'aición y por tanto varia la capitalización bursátil.

Terminoloxía bursátil sobre capitalización[editar | editar la fonte]

Tradicionalmente, les empreses estremóse en large-cap, mid-cap, y small-cap (polos sos nome n'inglés, equivalentes a "capitalización grande", "capitalización media" y "capitalización pequeña").[1] Tamién dacuando usáronse los términos mega-cap y micro-cap,[2][3] y nano-cap. Distintos índices utilicen númberos distintos;[4] y polo tanto nun esiste una definición oficial o consensu sobre los valores que delimitan cada categoría. Posiblemente seya más fayadizu definir los valores llendes como percentiles en cuenta de montos nominales. Les definiciones espresaes en dólares nominales tienen de ser afeches a lo llargo de les décades por causa de la inflación, cambéu na población, y capitalización total del mercáu bursátil (por casu, $1 000 millones yera la capitalización más elevada del mercáu bursátil en 1950, pero anguaño nun ye un monto bien grande), y pueden ser distintos dependiendo del país.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Market Capitalization Definition». Consultáu'l 2 d'abril de 2013.
  2. «Mega Cap Definition». Consultáu'l 2 d'abril de 2013.
  3. «Micro Cap Definition». Consultáu'l 2 d'abril de 2013.
  4. Definition of Market Capitalization