Las Estrellas

De Wikipedia
(Redirixío dende Canal de las Estrellas)
Las Estrellas
cadena de televisión, Canal temática, canal de cable (es) Traducir y canal de televisión
Llocalización
Sede Ciudá de Méxicu
Direición Méxicu
Historia
Fundación1951
Eslogan Lo tienes que ver con las estrellas (es)
Organigrama
Dueñu Univisión Communications (es) Traducir
Sector
Industria comunicación
industria mediática (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Las Estrellas (antes conocida como El Canal de las Estrellas y depués como Canal de las Estrellas) ye una cadena de televisión de Méxicu propiedá de Grupu Televisa. La so primer emisión oficial foi'l 21 de marzu de 1951. Tresmite en señal abierta en tol territoriu mexicanu al traviés d'una rede de 128 estaciones retransmisoras. Las Estrellas compite con Azteca Uno de TV Azteca y Imaxe Televisión de Grupo Imagen tocantes a programación.

Considérase que ye la canal de televisión de mayor audiencia nel territoriu mexicanu y ye la principal canal de Grupu Televisa. Ye la cadena de televisión nacional mexicana más antigua, siendo la so estación d'orixe, XEW-TV, la segunda estación más antigua de Méxicu solo por detrás de XHTV.

La so programación consiste principalmente en telenoveles, concurso de televisión, programes de comedia, programes deportivos y noticieros. Les fines de selmana tresmite películes, reality shows, programación infantil, eventos especiales (conciertos, premiaciones) y dacuando, los episodios finales de les Telenoveles principales (tresmitíu simultáneamente pa estaciones principales de la rede Televisa Rexonal). Amás d'esto, les fines de selmana, tresmítense partíos importantes de fútbol mexicanu y en delles ocasiones, tresmitiéronse funciones de box. En mayu de 2017 amestóse l'enclín de tresmitir películes internacionales.

Historia[editar | editar la fonte]

XEW-TV surde como derivación de la esitosa radiodifusora XEW (la cual sigue na actualidá emitiendo en AM y FM), emulando lo que les radiodifusoras estauxunidenses, NBC y CBS fixeron cola llegada de la televisión.

Empezó les sos tresmisiones el 21 de marzu de 1951, siendo malapenes la segunda concesión de televisión na República Mexicana, solamente precedíu pela Canal 4 XHTV. La concesión foi pa la empresa Televimex, propiedá d'Emilio Azcarraga Vidaurreta.

La primer tresmisión foi d'un partíu de béisbol dende'l Parque Delta, darréu conocíu como Parque del Seguru Social, na Ciudá de Méxicu. Nesa tresmisión tuvo: Roberto De la Rosa (camarógrafu), Roberto Kenny (productor), Germán Adalid (asistente) y Pedro Septien 'El magu' (narración).

La canal primeramente agóspiase en Televicentro, mui cerca del Centru Históricu de la Ciudá de Méxicu. A pesar de que l'edificiu de Televicentro inaugurar hasta'l 12 de xineru de 1952, la canal 2 empecipió tresmisiones coles obres entá en desenvolvimientu. La empresa General Electric apurrió los téunicos que primeramente punxeron en funcionamientu la canal de televisión.

En 1985 naz el so nome "El Canal de las Estrellas" pol repertoriu d'actores, actrices y celebridaes qu'apaecíen na canal. En 1997 tres el fallecimientu d'Emilio Azcarrága Milmo realizáronse delles reestructuraciones, y con estes, el cambéu de la imaxe de la canal.

Pal mes d'agostu de 2016 Televisa anunciaría que se realizara un re-estructuración na canal, ente ello, un cambéu nel so nome, onde la canal denominaríase agora como Las Estrellas, y collo un cambéu d'imaxe y logotipu.[1][2] Estos cambeos vienen al par colos anuncios anteriores sobre un cambéu na barra de noticies.[3] El reestructuramiento cumplir el 22 d'agostu del mesmu añu a les 02:20 h de Méxicu al empecipiar el programa Veredictu final, pa esi mesmu día habríen diversos cambeos, ente ellos, nuevos presentadores, nuevos programes y nuevu horariu, tou esto xunto al nuevu logo y nome de la canal.[4][5]

Señal internacional[editar | editar la fonte]

Al entamu de los años 1990, El Canal de las Estrellas tenía una canal hermana llamada Galavisión n'Europa, que los sos logos y emblemes son idénticos. Esta señal distribuyó programes de Televisa, hasta qu'en 2006 el nome foi camudáu por El Canal de las Estrellas Internacional.

La canal ye emitida tamién en diversos continentes tales como América, Europa, África y Asia per mediu de señal de televisión de paga; que la so señal ye producida por Televisa Networks, quien s'encarga d'unviar la señal internacional de las Estrellas, con ciertes variantes nos programes emitíos en Méxicu. A diferencia de la canal mexicana, esta canal llindar a pasar programación mexicana, omitiendo producciones ayenes a Televisa y emitiendo delles telenoveles anterior y atrasáu. Dellos programes que nun s'emiten nel estranxeru son: La Voz... Méxicu, 100 mexicanos dixeron y eventos deportivos como Los Xuegos Olímpicos o La Copa Mundial de Fútbol. La canal tamién exhibe'l programa de la so canal hermana TDN, Fútbol de primera al traviés de la so señal internacional.

Señales[editar | editar la fonte]

Les 2 señales son emitíes nativamente n'alta definición en simultáneu cola señal en resolución estándar.

  • Señal Llatinoamérica: señal enfocada pa tolos países llatinoamericanos, incluyendo tamién a República Dominicana y el Caribe. Rexir polos horarios de Costa Rica y Guatemala (UTC -6), Venezuela (UTC -4) y Arxentina (UTC -3).
  • Señal Europa: señal distribuyida para Europa, África, Australia y Nueva Zelanda. Rexir pol horariu d'Europa central (UTC +1/+2 DST).

Logotipos[editar | editar la fonte]

Periodu !Carauterístiques
1951-1968 El so primer logotipu utilizaba la tipografía Futura. La canal yera conocíu como "Cadena WTV".
1968-1982 Adopta como logotipu d'identificación el díxitu "2" cola tipografía Bodoni MT Black.
1982-1985 La Canal 2 empezó a ser asitiáu como "El Canal de las Estrellas".
1985-1986 El logotipu utilizaba la figura de la estrella, pero non direutamente nel emblema.
1986-1991 El logotipu utilizó per primer vegada una estrella formalmente, esta ye de diseñu azteca, sobre ella, ta'l nome "Canal de las Estrellas", nuna tipografía futurista.

Mientres los años siguientes tantu la estrella como'l nome camudaron de direiciones, na programación diaria de Televisa el logotipu utilizáu yera'l díxitu "2" dientro d'un cuadráu despuntiáu, fuera del mesmu apaecíen tanto les sigles "XEW-TV" como'l nome "Canal de las Estrellas".

1991-1993 El logotipu caltuvo la forma de la so estrella, pero con una banda cola lleenda "XEW TV 2" a la izquierda de la estrella. El 5 de payares de 1991 el logo tuvo un radical tresformamientu: El nome de la canal apaecía en lletres cursives y l'estrella foi formada por cinco figures sobrepuestes en tonos doraos. Apaeció identificando a la canal hasta qu'en 1993 les lletres camuden a color blancu y les figures pasen a ser de colores.
1993-1994 El 7 de xineru de 1993, el so emblema camuda al ser la estrella formada por cinco figures cuadráticas, tras d'este apaez un círculu y una banda circular. Paradóxicamente, los colores usaos yeren similares a los qu'adoptaría tiempu dempués TV Azteca pal so emblema a partir de 1994, y que Canal 2 empezó a utilizar a entamos de 1993 pal so logotipu.
1994-1995 El 5 de setiembre de 1994, el logotipu yera una estrella delineada en naranxa alantre que xiraba coles mesmes que'l testu del nome.
1995-1996 En xunu de 1995 la estrella dorada nun círculu blancu cola lleenda El Canal de las estrellas en tipografía de Times New Roman.
1996-1997 En xunu l'emblema yera conformáu por unes lletres doraes cola lleenda de "El Canal de las Estrellas", pero tuvo 2 variantes: al empezar l'añu, nel primer semestre, usóse xunto coles lletres doraes una estrella de 5 picos mariella afatada con motivos prehispánicos cola que se fixeron distintos promocionales dedicaos a la cultura mexicana. Dende xunetu, la estrella simplificar a una de color azul, y colla los promocionales fueron más dedicaos a la vida diaria na ciudá.
1997 A principios de 1997, l'emblema ye la estrella formada por cinco distintes figures, como la de 1991, pero apaez alantre'l nome de la canal con tipografía deMocratica en minúscules color blancu a les usaes enantes.
1997-2007 El 15 de setiembre de 1997 adopta'l logotipu qu'identificó a la canal mientres casi 20 años, diseñáu por Pablo Rovalo, del cual derívense les sos variantes posteriores. El logotipu consta d'una estrella de 6 picos, arrodiada per un Círculu, estremáu a la metá en dos colores. Esti Logotipu orixinalmente ta colos colores blancu y colloráu, pero a entamos de 2000 empezó a tener otros colores y tonalidaes. Y la cápsula Fabulojos 3D.

Orixinalmente apaecía al llau del nome "El Canal de las Estrellas", qu'apaecía en lletres coloraes con tipografía Aurora Bold Condensed BT.

A partir de 2002, la canal empieza a presentar logotipu en pantalla mientres los sos programes, que apaez na esquina cimera derecha en color blancu abuxáu semi tresparente. En delles ocasiones na señal llocal del D.F, y na señal distribuyida por SKY, dexábase ver un logo más, que yera más pequeñu que'l LEP normal, y asitiábase na esquina inferior esquierda. Lo interesao d'esti logotipu ye que nunca se quitar, inclusive nos comerciales permanecía. Yera d'una tonalidá más escura y tenía más retoque. A partir del 26 de marzu de 2012, cuando'l LEP normal encoyó y volvióse animáu, esti logo nun se volvió ver más.

50 años de la telenovela (2007) Por motivu de la celebración del 50 aniversariu de la telenovela en Méxicu (fonte principal de la programación de la canal), el logotipu conmemorativo ye una estrella de 6 picos colorada puesta en diagonal nun círculu Blancu, y enriba'l númberu 50, de color Platiáu, y a llau del mesmu color la frase años de la telenovela. Díes más tarde, el logotipu volvió a la normalidá.
2008-2012 Dende 2008, el logotipu de 1997 empezó a sufrir tresformamientos. A partir d'anguaño'l logotipu vuélvese metálicu y tien 3 variaciones:
  • Na primer variación el logotipu ye de color blancu del llau esquierdu y colloráu del llau derechu, y voltiando a la derecha como la de 1997; esta variante usóse sobremanera en comerciales y en cortinillas hasta 2010.
  • La segunda ye de color colloráu del llau esquierdu y blancu del llau derechu, y voltiando enriba a la izquierda. Esti logotipu úsase principalmente en pantalla, na esquina cimera derecha, mientres la programación. Tamién apaez en dellos anuncios comerciales y na páxina d'Internet de la canal.
  • A partir de xineru de 2010, empezó la tercer variación. El logotipu ye esautamente igual al de 1997, esto ye, puestu de frente, pero esta vegada ye metálicu (como les variantes anteriores). Esti logotipu usar nes cortinillas y promocionales de la canal dende esi añu.
Logotipu n'HD: El logotipu HD consiste d'una semi-estrella en 3D de color coloráu, viendo de llau, xunto a un semiarco de color gris tamién en 3D. A un llau del logo allúgase la sigla HD, en color blancu. Esti logotipu sería usáu hasta 2012.[6]
60° aniversariu (marzu de 2011) El 21 de marzu del añu 2011, el logotipu ye modificáu pol 60 aniversariu de El Canal de las Estrellas. Nesti tiempu, el logotipu en pantalla tuvo 3 variaciones:
  • La primer variación consiste nun aru y una estrella de 6 picos, dambes en color Colloráu, puestos sobre un círculu blancu y encimado, el testu “60 años” cola tipografía oficial de la Canal.
  • El 26 d'abril de 2011 vuelve camudar el so logotipu a la segunda variación, que consiste nel logotipu de 1997, puestu de frente y metálicu. Al so llau atopa la frase "60 AÑOS" en color doráu y la pallabra "AÑOS" debaxo del númberu "60".
  • Dende mayu, empieza la tercer variación. El logotipu ye similar a la segunda variante, namái que la pallabra "AÑOS" disponer en minúscules, y el color de la frase ye camudáu por Platiáu.
  • Na señal HD los logotipos son esautamente iguales a los de la so señal análoga, pero cola sigla HD en color coloráu a un llau.

Dempués de tres cambio de diseñu, el 1 de setiembre de 2011 volvió a la normalidá.

2012-2014 El 26 de marzu de 2012, el logotipu encueye de tamañu y na pantalla amuésase cada 2 minutos una pequeña animación al igual que nes sos canales hermanos Canal 5*, Foro TV y Gala TV por cuenta de los planes de digitalización de señales.

El 7 de xunetu utilizóse un logotipu de los mesmos colores, pero con un diseñu de peluche (por cuenta de la boda d'Eugenio Derbez y Alessandra Rosaldo y pa la promoción de La familia P. Luche).

Logotipu en HD: La canal HD adopta'l logotipu de la so señal análoga, y a cencielles añade la sigla HD al so llau, en lletres de tamañu menor. A partir d'anguaño, la canal análoga y el dixital tienen logotipu con movimientu.

Logotipu en HD pal interior de la república: Trátase de dos logotipos en pantalla, el primeru ye'l logotipu oficial de la canal amosando la so animación de la so contraparte análoga. El segundu ye les sigles HD del mesmu tamañu que'l logotipu oficial y qu'amuesa al par del primer logotipu, una animación en 3D.

Avientu de 2013 Del 10 d'avientu del 2013 al 31 d'avientu del mesmu, el logotipu en pantalla (mosca) ye modificáu poles fiesta navidiegues. El logotipu ye esautamente igual al del 1997, namái que ye metálicu, similar en diseñu al logotipu usáu nes cortinillas ID de la canal, Y compleméntase con una animación apaeciendo una corona de lluces alredor del logotipu. Del 1 al 6 de xineru del 2014, el logotipu amosaba d'animación una corona dorada. El 7 de xineru, la mosca tornó a ser la de 2012, pero a partir del 13 de marzu del 2014 vuelve presentar esti logotipu en pantalla.
Logotipu en HD: El logo ye esautamente'l mesmu que na so señal análoga, namái amiesta la sigla HD en color blancu al so llau.
2014-2016 A partir del 31 de marzu de 2014, el logotipu de 1997 en tonalidá metálica, adóptase como logotipu oficial de la canal, y ye reasitiáu en pantalla na esquina inferior derecha, estandarizando la so imaxe cola de les sos canales hermanos Foro TV, Canal 5* y Gala TV. Namái mientres la tresmisión de los noticieros como'l de Joaquín López-Dóriga, eventos especiales o partíos de fútbol el logotipu retorna a la esquina cimera derecha. Por motivu del Mundial de la FIFA World Cup Brasil 2014, el logotipu camuda de color a verde con un balón de fútbol tresllúcío no fondero. Nos domingos especiales, cuando se tresmite'l final d'una telenovela, el logo ye allugáu na esquina inferior derecha y encuéyese por 2 mm de diámetru.
  • Dende'l 17 d'avientu de 2015, primero que'l logo apaeza en pantalla, apaez una barra qu'amuesa la clasificación por edaes del programa y el so conteníu.
  • A partir del 7 d'avientu de 2015 presentar en pantalla una animación cada dos minutos relativa a les fiestes decembrines. Tuvo 3 variaciones y duraron hasta xineru de 2016.
  • El 4 d'abril de 2016 apaez una barra colorada de Estes viendo y Al terminar y apaez los títulos de los programes, películes y telenoveles.
  • El 11 d'abril de 2016 el logotipu retorna de manera permanente a la tradicional esquina cimera derecha.
Logotipu en señal HD: El logotipu en señal HD ye similar a la del so homólogu analóxicu; sicasí, esisten variaes diferencies:
  1. La sigla HD na Ciudá de Méxicu ta más cerca del logo qu'a nivel nacional. Esto camudó a partir de la tarde del 5 de febreru de 2016, yá que na señal unviada al interior de la república yá nun amuesa la sigla HD.
  2. A partir del 21 de febreru de 2016, la sigla HD apaez dientro un rectángulu arrondáu colloráu na esquina inferior derecha del logotipu.
  3. En llugar d'utilizar la campaña de señal dixital (como asocede a nivel nacional), amuesa la información de la canal nacional sobre'l programa.
  4. Amás de too lo anterior, la canal amuesa que la so programación ta protexida con Derechu d'autor derechos reservaos.[7]
Dende 2016 A partir del 22 d'agostu de 2016 la canal anuévase totalmente con un logo en cual forma una d'una estrella fina de 8 picos con un tipu de color en cada picu. Na parte baxa d'esti logo allúgase'l nuevu nome de la canal en lletres minúscules con tipografía Klavika.

Estos logotipos amestaron na estimación d'agostu de 2017:

  • A partir de xunu de 2017, amestaron los símbolos del formatu d'audiu y tamién coles sigles CC (subtítulos)
  • El 22 d'agostu, el logotipu camúdase relativamente por completu trasparente.
  • Mientres el mes de setiembre del mesmu añu'l mesmu logotipu camuda de colores a verde, blancu y colloráu por motivos a les fiestes patries y el testu "las estrellas" ye reemplazáu por "Viva México"
  • Mientres el mes d'avientu del 2017 el logotipu camuda de color a colloráu per motivu de les fiestes decembrines y del 26 d'avientu al 6 de xineru'l testu "las estrellas" ye reemplazáu por "Feliz 2018"
Logotipu en alta definición: Nel logotipu, allugar na parte cimera derecha de la pantalla, na parte baxa d'esti logo allúgase'l nuevu nome de la canal en lletres minúscules.

Eslóganes[editar | editar la fonte]

  • 1972-1985: Sistema de televisión... Enllaz col mundu
  • 1986-1989: ¡Trabayando pa usté!
  • 1990-1991: Voz ya imaxe d'América Llatina
  • 1997-2005: Tamos contigo
  • 2005-2016: La nuesa canal
  • Dende 2016: Tener que ver coles estrelles

Estaciones retransmisoras[editar | editar la fonte]

Por disposición oficial, la canal virtual asignáu pa esta cadena ye'l 2.1, cola esceición de XHUAA-TDT y XHLAR-TDT na frontera norte, que tienen asignáu la canal 57.1 de manera provisional, por cuenta de que la canal virtual 2.1 ta siendo utilizáu n'estaciones de los Estaos Xuníos, y que les sos señales lleguen a Méxicu, torgando'l so usu.[8]

  1. DDD7DA"
Distintivu Canal Dixital (UHF) Poblaciones obligatories a sirvir
XEW-TDT 32 Ciudá de Méxicu y área metropolitana.
XHEBC-TDT 26 Ensenada, Baxa California.
XHBM-TDT 34 Mexicali, Baxa California.
XHUAA-TDT 22 Tijuana (Baxa California).
XHCBC-TDT 30 Ciudá Constitución, Baxa California Sur.
XHGWT-TDT 26 Guerreru Negru, Baxa California Sur.
XHLPT-TDT 28 La Paz, Baxa California Sur.
XHSJT-TDT 27 San José del Cabo, Baxa California Sur.
XHCPA-TDT 34 Campeche, Campeche.
XHCDC-TDT 39 Ciudad del Carmen, Campeche.
XHEFT-TDT 21 Escarcega, Campeche.
XHCIC-TDT 34 Cintalapa, Chiapas.
XHCMZ-TDT 23 Comitán de Domínguez, Chiapas.
XHHUC-TDT 32 Huehuetán/Acapetahua, Chiapas.
XHOCC-TDT 38 Ocosingo, Chiapas.
XHSCC-TDT 16 San Cristóbal de las Casas, Chiapas.
XHAA-TDT 43 Tapachula, Chiapas.
XHWVT-TDT 32 Tonalá, Chiapas.
XHTUA-TDT 29 Tuxtla Gutiérrez, Chiapas.
XHVAC-TDT 28 Venustiano Carranza, Chiapas.
XHVFC-TDT 26 Villaflores, Chiapas.
XHFI-TDT 26 Chihuahua, Chihuahua.
XHCHC-TDT 46 Ciudá Camargo, Chihuahua.
XHCCH-TDT 49 Ciudá Cuauhtémoc, Chihuahua.
XHDEH-TDT 40 Ciudad Delicias, Chihuahua.
XHBU-TDT 33 Ciudad Jiménez, Chihuahua.
XEPM-TDT 29 Ciudad Juárez, Chihuahua.
XHMAC-TDT 29 Ciudá Madera, Chihuahua.
XHHPT-TDT 26 Hidalgo del Parral, Chihuahua.
XHNCG-TDT 27 Nuevo Casas Grandes, Chihuahua.
XHOCH-TDT 15 Ojinaga, Chihuahua.
XHBVT-TDT 35 San Bonaventura, Chihuahua.
XHSAC-TDT 34 Santa Bárbara, Chihuahua.
XHAMC-TDT 34 Ciudá Acuña, Coahuila.
XHWDT-TDT 35 Ciudá Allende, Coahuila.
XHMOT-TDT 35 Monclova, Coahuila.
XHRDC-TDT 23 Nueva Rosita, Coahuila.
XHPAC-TDT 22 Parres de la Fuente, Coahuila.
XHPNT-TDT 38 Piedras Negras, Coahuila.
XHO-TDT 46 Torreón, Coahuila.
XHTEC-TDT 33 Armería, Colima.
XHBZ-TDT 17 Colima, Colima.
XHIOC-TDT 21 Isla Socorro, Colima.
XHDI-TDT 21 Durango, Durango.
XHLGT-TDT 27 León, Guanajuato.
XHAP-TDT 32 Acapulco, Guerrero.
XHCK-TDT 20 Chilpancingo, Guerrero.
XHIGG-TDT 26 Iguala, Guerrero.
XHIZG-TDT 27 Ixtapa-Zihuatanejo, Guerrero.
XHOMT-TDT 26 Ometepec, Guerrero.
XHTGG-TDT 34 Tecpan, Guerrero.
XHTWH-TDT 51 Tulancingo, Hidalgo.
XHATJ-TDT 36 Atotonilco, Jalisco.
XHANT-TDT 32 Autlán, Jalisco.
XHGA-TDT 24 Zona metropolitana de Guadalajara , Jalisco.
XHLBU-TDT 25 La Barca, Jalisco.
XHPVT-TDT 36 Puerto Vallarta, Jalisco.
XHTM-TDT 36 Altzomoni, Méxicu.
Puebla, Puebla.
Cuernavaca, Morelos.
Tlaxcala, Tlaxcala.
XHTOL-TDT 39 Toluca, Méxicu.
XHAPN-TDT 25 Apatzingán, Michoacán.
XHCHM-TDT 40 Ciudad Hidalgo, Michoacán.
XHLBT-TDT 30 Lázaro Cárdenas, Michoacán.
XHLRM-TDT 31 Los Reyes de Salgado, Michoacán.
XHKW-TDT 43 Morelia, Michoacán.
XHPUM-TDT 46 Puruándiro, Michoacán.
XHSAM-TDT 38 Sahuayo y Jiquilpan, Michoacán.
XHURT-TDT 30 Uruapan, Michoacán.
XHZMT-TDT 29 Zamora, Michoacán.
XHZIM-TDT 36 Zinapécuaro, Michoacán.
XHZMM-TDT 25 Zitácuaro, Michoacán.
XHACN-TDT 32 Acaponeta y Tecuala, Nayarit.
XHIMN-TDT 23 Islles Maríes, Nayarit.
XHSEN-TDT 38 Peñitas, Nayarit.
XHTEN-TDT 28 Tepic, Nayarit.
XHX-TDT 23 Monterrey, Nuevo León.
XHHLO-TDT 31 Huajuapan, Oaxaca.
XHPAO-TDT 21 Juchitán y Palma Sola, Oaxaca.
XHMIO-TDT 39 Miahuatlán, Oaxaca.
XHBN-TDT 29 Oaxaca, Oaxaca.
XHPNO-TDT 32 Pinotepa Nacional, Oaxaca.
XHPAT-TDT 38 Puerto Ángel, Oaxaca.
XHPET-TDT 31 Puerto Escondido, Oaxaca.
XHZAP-TDT 20 Zacatlán, Puebla.
XHZ-TDT 32 Querétaro, Querétaro.
XHCCN-TDT 21 Cancún, Quintana Roo.
XHCHF-TDT 27 Chetumal, Quintana Roo.
XHCOQ-TDT 30 Cozumel, Quintana Roo.
XHCDV-TDT 30 Ciudad Valles, San Luis Potosí.
XHMTS-TDT 29 Matehuala, San Luis Potosí.
XHSLA-TDT 31 San Luis Potosí, San Luis Potosí.
XHTAT-TDT 29 Tamazunchale, San Luis Potosí.
XHBT-TDT 38 Culiacán, Sinaloa.
XHBS-TDT 25 Los Mochis, Sinaloa.
XHOW-TDT 25 Mazatlán, Sinaloa.
XHAPT-TDT 17 Agua Prieta, Sonora.
XHSVT-TDT 35 Caborca, Sonora.
XHCNS-TDT 45 Cananea, Sonora.
XHGST-TDT 20 Guaymas, Sonora.
XHHES-TDT 23 Hermosillo, Sonora.
XHMST-TDT 21 Madalena de Kino, Sonora.
XHBF-TDT 27 Navojoa, Sonora.
XHNOS-TDT 41 Nozales, Sonora.
XHPDT-TDT 22 Puerto Peñasco, Sonora.
XHLRT-TDT 32 San Luis Río Coloriáu, Sonora.
XHFRT-TDT 27 Frontera, Tabasco.
XHUBT-TDT 40 La Venta, Tabasco.
XHTET-TDT 30 Tenosique, Tabasco.
XHVIZ-TDT 32 Villahermosa, Tabasco.
XHMBT-TDT 38 Ciudá Mante, Tamaulipas.
XHTK-TDT 31 Ciudad Victoria, Tamaulipas.
XHLUT-TDT 30 La Rosita Villagrán, Tamaulipas.
XHLAR-TDT
  • | style="text-align:center" | 38
Nuevo Laredo, Tamaulipas.
XHTAM-TDT 28 Reynosa, Tamaulipas.
XHSFT-TDT 25 San Fernando, Tamaulipas.
XHSZT-TDT 32 Soto la Marina, Tamaulipas.
XHGO-TDT 42 Tampico, Tamaulipas.
XHCRT-TDT 18 Cuetu Azul, Veracruz.
XHCV-TDT 24 Coatzacoalcos, Veracruz.
XHATV-TDT 35 Santiago Tuxtla, Veracruz.
XHAH-TDT 39 Xalapa, Veracruz.
XHTP-TDT 30 Mérida, Yucatán.
XHVTT-TDT 32 Valladolid, Yucatán.
XHJZT-TDT 22 Jalpa, Zacatecas.
XHNOZ-TDT 23 Nochistlán, Zacatecas.
XHSOZ-TDT 39 Sombrerete, Zacatecas.
XHTLZ-TDT 25 Tlaltenango, Zacatecas.
XHVAZ-TDT 22 Valparaíso, Zacatecas.
XHBD-TDT 16 Zacatecas, Zacatecas.
Otres estaciones que tresmiten Las Estrellas como multiprogramación.[8][9]
XHFM-TDT
    • | style="text-align:center" | 24
Veracruz, Veracruz.
  •      - Estaciones con canal virtual 57.1.

*XHLAR-TDT apaez como retransmisor de Las Estrellas na llista de canales virtuales, pero nel llistáu de multiprogramación, XHBR-TDT apaez como la retransmisora en Nuevo Laredo.[9]
**XHFM-TDT ye una estación de Tele Ver, tamién esta autorizada a retresmitir Canal 5* como multiprogramación.[9]

Galería[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Canal de las Estrellas. «Una nueva historia para nuestro canal...». Consultáu'l 14 d'agostu de 2016.
  2. «Televisa diz-y adiós a ‘El Canal de las Estrellas' [Televisión]». Consultáu'l 14 de agostro de 2016.
  3. (10 d'agostu de 2016). Consultáu'l 14 d'agostu de 2016.
  4. Arxelia Domínguez (21 d'agostu de 2016). «8 cambios que lleguan este lunes al Canal de las estrellas». Publimetro. Consultáu'l 22 d'agostu de 2016.
  5. Susana Moscatel (22 d'agostu de 2016). «Adiós, Canal de las Estrellas». Grupu Mileniu. Consultáu'l 22 d'agostu de 2016.
  6. canales-de-televisa-en-hd-t747.htm Canales de Televisa en HD
  7. «Identificación XEW-TDT Ciudá de Méxicu». video. Youtube (31 de marzu de 2015). Consultáu'l 8 de xineru de 2016.
  8. 8,0 8,1 «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 11 de payares de 2016. Consultáu'l 11 de payares de 2016.
  9. 9,0 9,1 9,2 http://www.ift.org.mx/sites/default/files/contenidogeneral/comunicacion-y-medios/20161012multiprogramacionv06hc.pdf

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]