Campos del Malecón

Coordenaes: 43°21′N 4°04′W / 43.35°N 4.06°O / 43.35; -4.06
De Wikipedia
Campos del Malecón
estadiu
Llocalización
País España
Autonomía Cantabria
Ciudá Torrelavega
Coordenaes 43°21′N 4°04′W / 43.35°N 4.06°O / 43.35; -4.06
Campos del Malecón alcuéntrase n'España
Campos del Malecón
Campos del Malecón
Campos del Malecón (España)
Historia y usu
Apertura13 agostu 1922
Dueñu Torrelavega
Deporte fútbol
Usuariu Real Sociedad Gimnástica de Torrelavega
Aforu 6007
Cambiar los datos en Wikidata

Los Campos del Malecón, tamién conocíos como El Malecón o Nuevu Malecón, son un recintu deportivu allugáu a veres del ríu Besaya na ciudá de Torrelavega, na comunidá autónoma de Cantabria. Foi inauguráu'l 3 d'agostu de 1922 y nél apuesta los sos partíos como llocal la Real Sociedad Gimnástica de Torrelavega. Tien capacidá pa 6.007 espectadores y foi reabiertu en 2012 tres la so total remodelación.

Historia[editar | editar la fonte]

El terrén de xuegu[editar | editar la fonte]

La creciente demanda de la Gimnástica de Torrelavega de tener un campu onde apostar los sos partíos de fútbol y realizar otres actividaes deportives una y bones la Sociedá dedicar al atletismu, ciclismu y otros eventos con muncha afición ente los ciudadanos naquellos primeros años del sieglu XX, fizo que s'axuntara un importante capital por cuenta de donaciones particulares de ciudadanos notables pa poder construyir la instalación deportiva. El llugar aparente resultó ser unos terrenes a la vera del ríu Besaya. L'estadiu foi construyíu a la manera olímpica de la dómina y guardaba gran semeyanza colos Estadios Olímpicos de Londres y d'Amberes. La tribuna yera de madera y recordaba a les de los míticos estadios británicos.

El primer match[editar | editar la fonte]

El primer partíu xugar ente la Gimnástica y la Xunión Montañesa, anque l'estadiu nun foi inauguráu con calter oficial hasta'l 13 d'agostu de 1922, en presencia de la reina Victoria Eugenia apostándose nél un partíu amistosu ente la Real Sociedad de San Sebastian y el Athletic Club. Al añu siguiente, el 13 d'agostu de 1923, tamién en presencia de la reina y de los príncipes d'España, la Gimnástica de Torrelavega enfrentar al Athletic. L'estadiu foi casa del Deportivu Torrelavega, sustitutu mientres 12 años de la Gimnástica, concretamente ente los años 1931 y 1943. El Malecón foi bombardeado mientres la Guerra Civil Española y húbose de reconstruyir la formosa tribuna principal de madera, construyida al estilu de los campos ingleses. En 2004 atopóse una bomba d'aquel bombardéu con material esplosivo activu soterrada a 5 metros sol terrén de xuegu.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]