Call of Duty: Modern Warfare 2

De Wikipedia
Call of Duty: Modern Warfare 2
Desendolcador Infinity Ward (es) Traducir y Aspyr Media (es) Traducir
Distribuidora Activision y Square Enix
Compositor Hans Zimmer
Motor IW engine (es) Traducir
Plataforma Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows y macOS
Publicación 10 payares 2009
11 payares 2009
10 avientu 2009 (Xapón)
23 avientu 2009 (Xapón)
Serie Call of Duty
Xéneru disparos en primer persona
Mou multixugador, un xugador y mou cooperativu
Preséu d'entrada tecláu
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 18 y PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial modernwarfare2.com
Call of Duty: World at War (es) Traducir Call of Duty: Modern Warfare 2 Call of Duty: Black Ops
Cambiar los datos en Wikidata

Call of Duty: Modern Warfare 2[1][2] (conocíu primeramente como Modern Warfare 2, MW2 o Call of Duty 6)[3][4] ye un videoxuegu d'aición en primer persona (anque hai delles maneres de xuegu en tercer persona) desenvueltu por Infinity Ward. Ye la sesta entrega de la serie Call of Duty y socesora direuta de Modern Warfare, cuartu de la serie.[5] Salió a la venta'l 10 de payares de 2009 y foi distribuyida por Activision. Con más de 20 millones de copies vendíes en total ente: Xbox 360, Playstation 3 y PC.[6]

La hestoria empieza 5 años dempués de Modern Warfare. Imran Zakhaev, l'antagonista de la primer parte, foi declaráu héroe de la nueva Rusia y homenaxóse-y con un monumentu y poniendo el so nome al Aeropuertu Internacional de Moscú-Sheremétievo. Esta vegada'l xugador va asumir los personaxes de Joseph Allen, un soldáu de los Rangers nes primeres misiones, pa depués dar llugar a James Ramírez y el sarxentu Gary Roach Sanderson de la Task Force 141.

Esta vegada l'antagonista principal ye Vladimir Makarov, un antiguu discípulu de Zakhaev, quien depués d'un ataque terrorista llogra que los Estaos Xuníos, el so país más odiáu, seya invadíu por Rusia. Anque a la fin del xuegu'l xugador da cuenta que nun ye él el so mayor enemigu, sinón la persona que menos s'imaxina.

Sinopsis[editar | editar la fonte]

Actu I[editar | editar la fonte]

El sarxentu Foley, acompañáu d'un traductor afganistanu, ta adomando a unos reclutes locales na base d'artillería Phoenix d'Afganistán. El soldáu Allen realiza una demostración de fueu pa ellos y depués diríxese escontra un foso d'entrenamientu, onde s'atopa col cabu Dunn. Él diz-y que'l Xeneral Shepperd taba buscando a daquién de la so unidá pa una serie d'operaciones especiales, y que podría resultar escoyíu si facer bien. En percorriendo'l foso, Allen axuntar col so escuadrón nuevamente.

Los rangers perdieron una ciudá na zona colorada d'Afganistán, polo que se dirixen a recuperala. De primeres, el pelotón del sarxentu Foley realiza fueu de contención mientres un tiendepuentes trabayaba nuna ponte destruyida, y depués entren a la ciudá al traviés d'él. Una vegada que llogren cruciar reparen como una pareya de F-15 bombardean un edificiu ocupáu polos talibanes. Por causa de que los soldaos namái pueden disparar en defensa propia, cayen nuna emboscada terrorista y vense obligaos a recular tres la esplosión d'un vehículu amigu. Depués, el sarxentu Foley xunto a Allen y los demás dirixir a estenar una escuela de la que venía la mayor concentración de disparos. A la fin lleguen al puntu d'estraición onde los esperaba Shepperd.

Por cuenta de la so maña y habilidá, Allen ye reasignado pol xeneral Shepperd a la Task Force 141 pa una operación especial. Dientro d'ésta fuercia operativo tamién s'atopaben el capitán Soap MacTavish (de Call of Duty: Modern Warfare) y el sarxentu Gary Roach Sanderson, que nésta misión dirixir a una base nel cordal de Tian Shan en Kazakstán pa recuperar el módulu ACS d'un satélite accidentáu. Los soldaos consiguen l'oxetivu, pero son descubiertos y tienen de fuxir en motos de nieve tornando disparos escontra la zona d'estraición.

Llegaba'l momentu de la operación especial pa la que'l soldáu Allen fuera escoyíu. Él se infiltra nel grupu terrorista de Vladimir Makarov pa consiguir ganase'l so enfotu, y pallo tendría de participar nun atentáu al aeropuertu internacional de Moscú. Los terroristes maten a sangre frío a un gran númberu de civiles y policíes, pero'l problema mayor yera que Makarov yá afayara la identidá de Allen, y entamara la masacre p'asesinalo a la fin y dexar el so cadabre como prueba de que los Estaos Xuníos fueren los responsables.

La Task Force 141 precisaba pruebes de que Makarov yera'l verdaderu responsable del atentáu, polo qu'analizaron los proyeutiles utilizaos polos terroristes y diéronse cuenta de que proveníen de Brasil. MacTavish, Ghost y Roach diríxense entós a Rio de Janeiro pa prindar al traficante de arma Alejandro Rojas, ocultu nes faveles, quien abasteciera l'asaltu. Primero prinden a la so mano derecha pa depués infiltrarse nos barrios probes de la ciudá y buscalo a él, a pesar de que pa ello tuvieron de lluchar con un gran númberu de milicianos enemigos. A la fin, cuando paecía que diba escapase, Soap embosca a Rojas y prindar, cuando yá yera demasiáu tarde pa convencer a Rusia de la "inocencia" de los Estaos Xuníos.

Actu II[editar | editar la fonte]

Rusia culpa a los Estaos Xuníos del atentáu en Moscú ya invade el país, centrando'l so ataque en Washington DC. L'equipu del sarxentu Foley, el cabu Dunn y el soldáu Ramírez dirixir a protexer el nordeste de Virxinia y a rescatar al nome en clave Raptor, que'l so avión fuera baltáu.

En prindando a Rojas, la Task Force 141 enterar de que la única persona que Makarov odia más qu'a los Estaos Xuníos ta nun gulag. Los soldaos llogren escapar de les faveles n'helicópteru xunto con Nikolai, que'l so páxaru atopar nos teyaos, a pesar de que Roach cai a tierra y vese obligáu a correr rápido de vuelta colos sos compañeros lo cual llogra. Agora Soap y el so Equipu dirixir a un submarín pa rescatar al prisioneru del Gulag.

Los Rangers son unviaos a destruyir una serie de cañones antiaéreos, sofitaos por un stryker. Depués el Xeneral Shepperd encamiénta-yos dir a una casa particular y rescatar a un prisioneru, pero al llegar ven que morrió. Depués d'esto diríxense a defender Washington DC.

La Task Force 141 dirixir a una plataforma petrolífera infestada d'enemigos pa rescatar a ciertos rehenes civiles y evitar que na siguiente misión los misiles tierra-aire causen problemes dende ellí. Al dise, los marines lleguen al llugar p'aseguralo.

Agora, la Task Force 141 dirixir a rescatar al prisioneru qu'esta nel gulag. Cuando lleguen al llugar, danse cuenta qu'ésti yera namás nin nada menos que el Capitán Price, del que nun se sabía nada dende Modern Warfare. Non ensin entueyos, llogren fuxir y el gulag ye destruyíu.

Los Rangers fueron encamentaos de defender la capital, y danse cuenta que'l puntu d'evacuación de civiles ta siendo asediado por tropes ruses. Dirixir escontra un edificiu cercanu y dende ellí realicen fueu de contención, pero nun sirve d'enforma y dellos helicópteros d'evacuación civil son baltaos. Darréu la unidá del sarxentu Foley llogra escapar, pero son baltaos tres les llinies enemigues. A la fin de la misión, vese cómo un helicópteru enemigu allumar y la pantalla esmorezse. Esta misión esta dafechu xunida a Segundu Sol.

Actu III[editar | editar la fonte]

Magar les negatives del xeneral Shepherd, Price xunto al equipu de la Task Force 141 dirixir a una base rusa pa un ataque nuclear contra los Estaos Xuníos, y col mesmu misil realizar un ataque a Rusia. El motivu de Price yera acabar cola guerra en Norteamérica. Al llegar, Price entra nel submarín onde taba'l misil y llanzar, pero al nun poder evitar que se dirixa a Washington DC, el capitán fai qu'españe na atmósfera matando d'esta manera inconscientemente a Sat1 y destruyendo la Estación Espacial Internacional, pero pacificando la batalla na ciudá capital.

Los rangers americanos vense atrapaos tres les llinies enemigues depués de que la so helicópteru fora baltáu. El misil nuclear qu'había llanzáu Price esplota nel espaciu esterior que destrúi la Estación Espacial Internacional y produz un IEM qu'evacúa tolos circuitos llétricos. L'equipu, con mirar ensin funcionar y helicópteros cayéndo-yos del cielu dirixir escontra'l Whiskey Hotel (nome clave de la Casa Blanca; White House-Whiskey Hotel) onde'l Coronel Marshall preparaba una ofensiva pa recapturar la Casa Blanca, ocupada por rusos.

Los rangers dirixir escontra la Casa Blanca, y yá dientro escuchen una grabación que diz que'l mandu entama un gran bombardéu sobre la ciudá, por cuenta de que creíen que taba en manes ruses. Los soldaos lleguen escontra'l teyáu del edificiu y espleguen bengalas verdes pa indicar que la Casa Blanca foi recuperada. Ellí ven qu'había fumu verde en munchos otros edificios, dándose cuenta que recuperaren la ciudá. Dellos soldaos pregúntense cuándo van invadir Moscú.

Una vegada termináu l'ataque a Washington DC, la Task Force 141 ocupar de buscar al responsable de la invasión, Vladimir Makarov. Shepherd consigue información sobre los únicos sitios seguros pal terrorista, polo que Price y Soap diríen a un campusantu d'aviones n'Afganistán, ente que Roach y Ghost tomaríen un abellugu en Osetia del Sur. Al llegar al abellugu, l'equipu cai nuna emboscada terrorista na que la gran mayoría muerre, quedando namái vivos Ghost, Roach, Ozone y Scarecrow, amás de los francotiradores que los cubrir, Toad y Archer. Los cuatro miembros de la Task Force dirixir al abellugu y nun atopen rastru de Makarov, al igual que Price nel campusantu d'aviones, a pesar d'atopar un arsenal d'armes y los planos del atentáu al aeropuertu. Entós, Roach coneuta un módulu DSM al ordenador del fuxitivu y empieza a tresferir datos, mientres toos lo cubríen. Cuando remata la tresferencia, toos diríxense a la parte d'aterrizaxe. Pero Ozone y Scarecrow son ablayaos por morteros, y Roach ye mancáu, polo que Ghost lleva cargar lo hasta l'helicópteru d'estraición. Ellí, Shepherd pregúnta-yos sobre la información, y al recibir una respuesta afirmativa, matu a Roach col so revólver, Ghost intenta disparar a Shepherd pero esti dispára-y nel pechu, depués los soldaos quemen los sos cuerpos mientres s'oi la voz de Price diciendo que los homes de Shepherd taben atacar.

Price y Soap enterar de la traición del xeneral y escapen de la trampa nel campusantu, mientres teníen a los homes de Shepherd a un llau y a los de Makarov al otru. Price consigue comunicase col terrorista, quien a remolera-y indica la posición del traidor. Mientres Price y Soap intenten escapar maten al conductor dexando la responsabilidá al xugador que tien que conducir con una mano dende'l so asientu como pueda'l volante. A la fin llogren xubir al avión de Nikolai y escapar del campusantu.

Price y Soap diríxense entós a la posición de Shepherd, nuna misión suicida pa evitar qu'él seya un falsu héroe y pa vengar a Ghost y a Roach. Nun complexu de cueves n'Afganistán los dos capitán lluchen contra la compañía Shadow pa depués enterase de que Shepherd escaparía nuna Zodiac, polo que se infiltran nuna última cueva pa llegar a un ríu y escorrelo.

Shepherd escapa nuna Zodiac, polo que Price y Soap escorrer n'otra. A pesar de recibir disparos de la compañía Shadow perdayures, los dos homes nun dexen que Shepherd escape, y cuando la so llancha entra nun Pave Low, Price dispára-y al rotor y l'helicópteru cai, al igual que la Zodiac de Price y Soap, yá que xusto atopábense nuna catarata. Entós Soap, al espertar, dirixir al llugar del impautu, armáu con un cuchiellu, pa matar a Shepherd d'una vegada por toes. Soap columbrar y, cuando quixo apuñalalo, Shepherd compensar y tirar al suelu, pa depués clava-y el so cuchiellu nel pechu. Ellí diz-y que va cinco años perdiera a 30.000 homes nun ceguñu, y que'l mundu nun fixera nada. Asina'l xugador podría entender la traición del Xeneral como manera de convertise nun héroe enriba d'una crisis mundial. Cuando taba por disparar -y col so revólver, apaez Price pa cutilo y salvar a Soap, quien depués en devanéu intentaría buscar el revólver. Desamarrar entós una intensa engarradiella mano a mano del xeneral Shepherd y Price, que paecía ganar el traidor cuando Soap intenta garrar el revólver de Shepherd pero él quitar y dempués intenta sacase'l cuchiellu que Shepherd clavólu y llanzar al xeneral nel güeyu, matándolo nel actu. Price entós espierta del so esmorecimientu producíu polos golpes y ayuda a Soap pa detener el so sangráu. Xusto nesi momentu llega Nikolai nun helicópteru MH-6 Little Bird pa sacalos d'ellí.

Epílogu[editar | editar la fonte]

Ensin rellación col argumentu, trescurre nun muséu nel que tán espuestos los personaxes, armes y vehículos del xuegu. El xugador puede llibremente inspeicionar la zona y toles armes disponibles del xuegu. Coles mesmes esiste un dispositivu en cada habitación que al ser activáu da vida a los personaxes, que muévense ante al xugador y atacar.

Unidaes[editar | editar la fonte]

  • Bandera de Estaos Xuníos d'AméricaBandera de CanadáBandera del Reinu XuníuBandera de AustraliaTask Force 141: Ye una fuercia especial multi-nacional d'operaciones conformada polos meyores homes del exércitu Estauxunidense, Canadiense, Británicu, Australianu, Neozelandés y posiblemente d'otres fuercies armaes, usualmente homes con esperiencia previa n'Operaciones Especiales, a la cual pertenecen el Cpt. Soap, el Sgt. Roach, Ghost, y el PFC Joseph Allen, depués de ser convocáu pol Xeneral Shepherd. Mientres los eventos de Modern Warfare 2, el Comandante en Xefe d'esta unidá ye'l Xeneral Shepherd. Adicionalmente, los oficiales británicos del SAS como'l Capitán John Soap MacTavish y el Teniente de Segunda Simón Ghost Riley sirven como comandantes de campu. Dempués de la so lliberación del Gulag, el Capitán John Price sirve tamién como comandante de campu. La Fuercia operativo 141 tien siquier unos 85 miembros conocíos.
  • Bandera de Estaos Xuníos d'América 75º Reximientu de Rangers: Una unidá especial del Exércitu Estauxunidense, a esta unidá pertenecen el Sgt, Foley, el cabu Dunn, el soldáu Ramírez y Joseph Allen (quien dempués de la toma de la ciudá afganistana ye asitiáu na Task Force 141 por Shepherd pa llevar a cabu una misión tapada qu'a la fin fracasa). La mayoría de los sos miembros son soldaos xeneraos aleatoriamente, siguiendo un patrón de rangu, siguíu d'un apellíu.
  • Bandera de Estaos Xuníos d'América SEALS de la Marina: La unidá especial anfibia por excelencia de los Estaos Xuníos, fai la so presencia en El Gulag y L'últimu día fácil... foi ayeri. Suelen ser silenciosos, y van vistíos con traxes de bucéu. Ayuden a la Task Force 141 a ingresar a les plataformes de Petropavslok y a asaltar el Gulag. Hai dellos miembros conocíos.
  • Bandera de Estaos Xuníos d'América Compañía Shadow: Conformar soldaos d'élite d'una pequeña unidá estauxunidense (probablemente una unidá d'Operaciones Especiales o inclusive una Compañía de Mercenarios Privaos) sol mandu y Órdenes direutes del Xeneral Shepherd (Nome clave: Gold Eagle), que sirven como'l so propiu personal de seguridá y cuerpu d'operaciones qu'obedecen los sos Órdenes ensin protestar. A pesar d'esto, Shepherd considerar como personal prescindible; un exemplu d'esto vese mientres la misión Como nos vieyos tiempos cuando Shepherd ordena un bombardéu sobre la so propia base con soldaos de la Compañía entá nella. Conócense dellos miembros anque la mayoría tien la mesma apariencia.
  • Bandera de Rusia Exercito Rusu: Puede ver bien de vegaes, na base nos montes de Kazakstán, según na invasión d'EEXX. Conformen la mayoría d'enemigos del xuegu. Al ser parte de la Federación Rusa, respuenden a los intereses políticos ultranacionalistes d'esta. Dellos miembros d'esta unidá conformen los Comandos ultranacionalistes, que respuenden direutamente a les órdenes de Makarov y defenden les sos propiedaes.
  • Bandera de Rusia FSO y Bandera de Rusia Policía del Aeropuertu Zakhaev: Puede trátelos en Nada de Rusu. La policía que s'atopa nel aeropuertu intenta contener l'ataque, pero vense acorviaos, teniendo tan solo metralletes y pistoles contra homes con rifles d'asaltu y ametralladores. Los segundos asisten darréu a intentar contener, ensin ésitu la masacre, yá tando meyor armaos, con escudos y fusiles.
  • Bandera de Brasil Milicia brasilana: Apreciar en Aterrizaxe y L'aviesperu, nel cual intenten detener a los soldaos de la Task Force 141 de llegar al so líder, Alejandro Rojas. L'asistente de Rojas ye prindáu, y cola información, Roach, Ghost, y Soap atrapen a Rojas. Aun así la milicia opón una fuerte resistencia, asesinando a Meat y Royce, y a dellos soldaos mas cuando intenten escapar de les Faveles. Posiblemente operen illegalmente negocios de venta de drogues y d'armes.
  • Bandera d'Afganistán OpFor: Son miembros d'una milicia que foi lleal a Khaled Al-Asad nos tiempos de Modern Warfare, y son útiles a los intereses de Makarov. Caltienen el poder en munchos países de mediu oriente al traviés de la ocupación armada, y enfréntense munches vegaes colos Rangers pol control del territoriu.

Amás d'estes unidaes que son visibles y pueden enfrentase o controlase a lo llargo del xuegu, fáense presente munches unidaes, la mayoría de los Estaos Xuníos, qu'ayuden na ambientación del xuegu, y que sirven pa representar conflictos n'otros llugares, o que sofiten al xugador de manera bien curtia (como los aviones de la marina)

Operación Kingfish[editar | editar la fonte]

Mientres la expo Call of Duty XP en setiembre del 2011, Activision Presentó un videu de 6 minutos de duración como parte del festival realizáu en Los Angeles, el videu a pesar de tar interpretáu por persones reales ye fiel a la hestoria argumental de Modern Warfare. Los fechos trescurren 2 años dempués del asesinatu de Imran Zakhaev en 2011 y 3 años antes de Modern Warfare 2, aproximao.

El videu empecipia con John Soap Mactavish nun almacén d'armes, ensertándo-y bales a un cargador, ente que Sheperd, encendiendo un cigarru, pídelu qu'esplíquelu nuevamente la misión fallida, la escena salta a un satélite militar onde pueden oyese conversaciones militares. A la fin de les conversaciones llógrase apreciar el permisu pa empecipiar la Operación Kingfish, la escena salta a los montes Karkonosze, n'Ucraína, onde la Task Force 141 empuestos pol Capitán Price (Price foi'l capitán de la T.F 141 primero que Soap), ta realizando una misión de captura/asesinatu d'un rusu de nome en clave "Kingfish", la 141 depués d'enfrentase a la Spetsnaz que curiaba'l llugar (ayudaos por un equipu de francotiradores y un AC-130), llogren tomar con ésitu l'abellugu, dempués d'entrar a una habitación onde s'atoparía l'oxetivu, informen al cuartel de que nun hai rastru del oxetivu, Soap sospriéndese cuando ve semeyes ya información abonda del equipu Bravo pegaes nuna paré, que amuesa que Soap y Price son l'oxetivu a esaniciar per parte de Kingfish, Price y Soap queden sorprendíos al ver la escena, l'equipu oi un pitíu de C4 ocultu debaxo d'una mesa. España. la escena salta nuevamente a Soap onde-y diz a Shepherd que foi una trampa per parte del oxetivu, Shepherd diz-y a Soap qu'él lo sabía y que-y fale sobre Price, la escena salta nuevamente a la 141 cuando fuxe del abellugo antes tomáu, l'AC-130 empresta sofitu aereu cercanu al equipu llogrando que lleguen más rápidu a la parte d'aterrizaxe, pero al poco tiempu, ye destruyíu por un RPG-7. Cuando l'equipu de la TF-141 ta a puntu de xubir al helicópteru, son atacaos por un RPG-7, unu impacta cerca de Soap, dexándolo bien quebráu, y causándo-y el repulgu que tien nel llau esquierdu de la cara. Price detener a defender el treslláu de Soap escontra'l Osprey, Price diz-y a Ghost que se cole pero esti se rehúsa, entós ordenar que lo dexe solo, el mazcaráu Ghost, en contra del so voluntdad, dexa al Capitán Price solo contra los rusos, ye mancáu nun brazu, más sigui defendiendo'l treslláu y l'escape del so equipu, el capitán nuevamente ye disparáu y al nun poder combatir más, cai al suelu, Soap ve con impotencia como Price ye prindáu polos rusos, la escena salta nuevamente al Soap MacTavish quien presenta un repulgu nel so güeyu esquierdu producida pola esplosión, Shepherd y Soap dan por muertu a Price. Soap, furiosu, pregúnta-y a Shepherd ¿¡Quién ye Kingfish!? el xeneral Shepherd llánza-y un dossier a MacTavish onde amuesa la semeya del rusu quien en realidá ye Vladimir Makarov, Shepherd remata diciéndo-y vamos atrapar, a la fin, Soap clava un cuchiellu a la semeya de Makarov.

Sistema de xuegu[editar | editar la fonte]

Manera Multixugador[editar | editar la fonte]

El xugador puede esfrutar del xuegu en compañía d'hasta 4 persones y xugar a distintes maneres de xuegu del tipu online. Como nel COD4 nesti multixugador xubir de nivel y pueden personalizase armes, clases y maneres de xuegu. La manera en llinia tien una manera online d'hasta 18 xugadores en delles maneres hasta 2 xugadores en partida enxaulada, les sos principales maneres son

Raches de baxa[editar | editar la fonte]

Na manera multixugador y online puede llograse pagos por matar a dellos enemigos ensin morrer. Hai un total de 15, pero nuna batalla solo puede tenese 3 escoyíos. Los pagos son les siguientes:

  • UAV: Un avión espía ensin tripular amuesa la posición de los enemigos nel radar mientres un periodu de tiempu. (3 baxes)
  • Paquete d'ayuda: Por aciu una granada qu'esprende un fumu colorao, un helicópteru te va llevar un paquete d'ayuda con conteníu aleatorio. (4 baxes)
  • UAV de respuesta: Desactiva'l radar enemigu mientres 30 segundos. (4 baxes)
  • Torreta: Una torreta qu'esanicia a cualquier enemigu na so radiu d'aición, el xugador tamién puede mover la torreta cuando lo deseye. (4 baxes)
  • Misil Predator: Un misil Predator empuestu por control remotu va cayer dende'l cielu sobre los enemigos. (5 baxes)
  • Ataque aereu: Bombardea una zona determinada del mapa escoyida pol xugador. (6 baxes)
  • Ataque Harrier: Bombardea una zona determinada nel mapa y amás dexa un caza Harrier nel cielu que va atacar a los enemigos. (7 baxes)
  • Helicópteru: Un helicópteru Cobra o Hind va patrullar los cielos esaniciando a los oxetivos al so algame. (7 baxes)
  • Llanzamientu d'emerxencia: En llanzando la señal de fumu colorao, un C-130 Hercules va llanzar cuatro paquetes d'ayuda con conteníu aleatorio. (8 baxes)
  • Pave Low: Un helicópteru Pave Low va patrullar los cielos, atacando a los enemigos con ametralladores y misiles. (9 baxes)
  • Avión furtivu: Un bombarderu sigiloso Stealth bombardeará una zona del mapa a la to eleición, l'avión nun apaez nel radar enemigu. (9 baxes)
  • Sofitu aereu: Te conviertes nel artilleru d'un Apache, dispares con una ametralladora a los enemigos dende l'aire. (11 baxes)
  • AC-130: Te conviertes nel artilleru d'un AC-130 y vas poder disparar colos sos trés cañones de 25 mm, 40 mm y 105 mm. (11 baxes)
  • IEM: Desactiva tolos aparatos electrónicos de los enemigos (radares, mires de puntu coloráu, visiones holográfiques, helicópteros, torretas etc.). (15 baxes)
  • Bomba nuclear: Una bomba nuclear va impautar matando a tolos xugadores y dando la victoria al equipu del xugador que solicitó la bomba. (25 baxes)

Operaciones especiales[editar | editar la fonte]

Amás de la hestoria, les Operaciones Especiales estremar en pequeñes misiones feches a la midida. El nome códigu de cada grupu de misiones corresponder a les primeres lletres del alfabetu nel alfabetu radiofónicu. Al dir completándoles en cualquier dificultá van danos estrelles (69 estrelles, en total).

Armes[editar | editar la fonte]

Promoción[editar | editar la fonte]

El 25 de marzu de 2009, un Tráiler del xuegu foi espuestu na ceremonia del Game Developer Choice Awards en San Francisco. El reclamu tamién foi puestu na páxina web oficial de Infinity Ward. Anuncióse que la fecha de llanzamientu yera'l 10 de payares de 2009 y foi confirmáu que'l títulu del xuegu sería Modern Warfare 2 (enantes creíase que se llamaría Call of Duty: Modern Warfare 2). Infinity Ward punxo un nuevu tráiler, el 10 de mayu, nel que s'amosaben les carauterístiques del xuegu tales como conducir motos de nieve y una misión submarina. Mientres l'E3 2009, Infinity Ward, anunció un paquete de conteníu descargable que consta de dos mapes multixugador que van tar disponibles primero al traviés de Xbox Live de Xbox 360 pa la versión del xuegu. Una de les primeres misiones campaña llamada "Cliffhanger" tamién foi amosáu mientres el E3.

A finales de mayu, la empresa de videoxuegos pa teléfonos móviles Glu Mobile, anunció que va desenvolver una adautación del xuegu pa móviles.[7]

A mediaos de xunetu de 2009, dar a conocer que'l videoxuegu va tar publicáu en tres ediciones. La edición estándar ta formada pol xuegu y un manual d'instrucciones, va ser la única versión disponible pa Microsoft Windows.[8] Na edición coleicionista, el xuegu y el manual van tar nuna caxa de metal y tamién va incluyir un llibru d'arte y un códigu pa descargar gratuitamente el primer xuegu de la saga Call of Duty. La edición prestíu va incluyir amás de los productos de la edición coleicionista unes gafes de visión nocherniega y una cabeza de maniquín de plásticu como soporte de les gafes.[9]

Receición[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic(X360) 94/100[10]
(PS3) 94/100[11]
(PC) 86/100[12]
GameRankings(X360) 93.57%[13]
(PS3) 93.42%[14]
(PC) 87.84%[15]
Analís
Publicación Puntuación
1UP.comA[16]
Allgame4/5 estrellas[17]
Computer and Video Games9.4/10[18]
Famitsu39/40[19]
G45/5 estrellas[20]
Game Informer9.75/10[21]
GamePro5/5 estrellas[22]
GameSpot9.0/10[23]
GameSpy5/5 estrellas[24]
GamesRadar10/10[25]
GameTrailers9.5/10[26]
IGN9.5/10[27]
Revista Oficial Xbox9.5/10[28]
Revista Oficial Xbox (Reino Unido)10/10[29]
PC Gamer UK80%[30]
PC Gamer US80%[30]
TeamXbox9.7/10[31]
X-Play5/5 estrellas[32]
Destructoid9.5/10[33]
Joystiq4/5 estrellas[34]
The Escapist4/5 estrellas[35]
The Daily Telegraph10/10[36]
The Guardian5/5 estrellas[37]
Premios
Editor's Choice[38]
Editor's Choice[39]
PC Game of the Year (2009)[40]
Game of the Year 2009[41]
Best Xbox 360 Game of 2009[42]
Best Shooter/Readers Choice[43]
Best First-Person Shooter[44]
Editor's Choice[33]
Action Game of the Year[45]

Discutiniu[editar | editar la fonte]

Call of Duty: Modern Warfare 2 non yá ye'l xuegu más revesosu de tola franquicia Call of Duty sinón que tamién foi'l más revesosu de 2009.

El principal discutiniu deber a la cuarta misión del xuegu «Nada de Rusu» onde'l xugador toma'l papel d'un soldáu estauxunidense, Joseph Allen, sol alies "Alexei Borodin", que ta infiltrado nun grupu terrorista rusu por órdenes de la CIA, que tien d'asesinar a ensame de civiles a sangre frío nun aeropuertu rusu. La escena da empiezu cuando Vladimir Makarov, el líder del grupu terrorista, diz "Recuerde, nada de rusu", faciendo entender que nun tien de falar en dichu idioma. El xugador puede abstenese de tomar parte na masacre, ya inclusive ye avisáu al empezar una nueva partida de la esistencia d'una misión que puede mancar la sensibilidá de delles persones, pudiendo omitir esta misión (o saltala si yá lu hai empezáu) ensin sufrir penalización dalguna, como perda de puntos o'l nun llograr un troféu dientro del sistema de llogros (versiones de Xbox 360 y PS3, respeutivamente).

Por cuenta de esta misión, el xuegu sufrió crítiques y censures en dellos países. En Rusia, la misión foi censurada na versión de PC, amás de que dicha aición foi consultáu con autoridaes de dichu país una y bones Rusia nun tener un sistema de clasificación d'edaes. N'Estaos Xuníos, la cadena de noticies Fox News dio a conocer el xuegu señalando dicha escena y llamándolo «un xuegu pa terroristes»[46][47][48] y la páxina GamesRadar citar como una de les 10 escenes más violentes nun videoxuegu. Tamién se resaltó'l fechu de que'l xugador tien la posibilidá d'acabar con un pelotón antidisturbios.

Les versiones xaponesa y alemana del xuegu se re-editaron, faciendo que si'l xugador disparaba a cualesquier civil recibiera la frase "Game Over" y de xacíu el fin del xuegu, polo que'l xugador tien de pasar tola escena del aeropuertu ensin matar a un solu civil, dexando que los demás terroristes sían quien los maten, anque sí puede atacar a los policías. Pal restu de versiones del xuegu correspondientes a otros países, el xugador puede escoyer ente dexar que sían los terroristes quien maten a los civiles ensin disparar una sola bala o bien contribuyir a la masacre, y nesi casu nun-y apaecería nengún mensaxe como'l de les versiones nipona y alemana.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Activision renames Modern Warfare 2 again (Kotaku)» (inglés).
  2. «so-nome-el-call-of/ Modern Warfare 2 recibe de vuelta nel so nome'l Call ofDuty(3djuegos)».
  3. Chester, Nick (8 de mayu de 2009). «Agora mesmu 'Call of Duty' nun ta rellacionáu con Modern Warfare 2» (inglés). Destructoid. Consultáu'l 8 de mayu de 2009. «The name of the game is "Modern Warfare 2", an Activision spokesperson told us when contacted today.»
  4. Totilo, Stephen (16 de xunetu de 2999). «Infinity Ward Talks Modern Warfare 2, 43 Stories Up». Kotaku. Gawker Media. Consultáu'l 16 de xunetu de 2009. «'Siguimos llamándo-y Modern Warfare 2,' señaló Bowling. 'Pa la nuesa comunidá dexamos en claro que ye la secuela de Modern Warfare.'»
  5. «Call of Duty: Modern Warfare 2 esti branu» (inglés). IGN (11 de febreru de 2009). Consultáu'l 11 de febreru de 2009.
  6. «Modern Warfare 2 Coming November 10, 2009». Activision Publishing, Inc. (26 de marzu de 2009). Consultáu'l 26 de marzu de 2009.
  7. Danny Cowan (xunu de 2009). «Activision Taps Glu for Mobile Modern Warfare 2, Guitar Hero 5» (inglés). Consultáu'l 29 de xunu de 2009. «Glu Mobile will develop mobile adaptations of four upcoming Activision titles, including Guitar Hero 5 and the Infinity Ward-developed first-person shooter Modern Warfare 2.»
  8. «Non Modern Warfare 2 Prestige Edition for PC users?» (inglés). Big Download (20 de xunetu de 2009). Consultáu'l 25 de xunetu de 2009.
  9. Infinity Ward. Modern Warfare 2 Prestige Edition Unboxing (Official).
  10. «Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360) Reviews». MetaCritic. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2009.
  11. «Call of Duty: Modern Warfare 2 (PlayStation 3) Reviews». MetaCritic. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2009.
  12. «Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC) Reviews». MetaCritic. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2009.
  13. «Call of Duty: Modern Warfare 2 for Xbox 360». GameRankings. Consultáu'l 15 de payares de 2009.
  14. «Call of Duty: Modern Warfare 2 for PlayStation 3». GameRankings. Consultáu'l 15 de payares de 2009.
  15. «Call of Duty: Modern Warfare 2 for PC». GameRankings. Consultáu'l 15 de payares de 2009.
  16. Ellis, David (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Review (PS3, XBOX360)». 1up.com. Consultáu'l 21 de marzu de 2011.
  17. Brown, Christopher (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 – Overview». allgame. Consultáu'l 1 de xineru de 2010.
  18. Jackson, Michael 'Mike' (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Review». Computer and Video Games. Consultáu'l 21 de marzu de 2011.
  19. Modern Warfare 2 Came *This* Close To A Perfect Famitsu Score
  20. Keil, Matt (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Review - PS3». G4TV fechaaccesu = 2011-03-21.
  21. Biessener, Adam (9 de payares de 2009). «Call of Duty 4: Modern Warfare 2». Game Informer. Consultáu'l 20 de payares de 2009.
  22. Kim, Tae K. (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Xbox 360 Review» páx. 2. GamerPro. Archiváu dende l'orixinal, el 11 de payares de 2009. Consultáu'l 10 de payares de 2009.
  23. «Call of Duty: Modern Warfare 2 Review for Xbox 360». GameSpot (10 de payares de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 14 de payares de 2009. Consultáu'l 15 de payares de 2009.
  24. Tuttle, Will (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Xbox 360 Review». GameSpy. Consultáu'l 10 de payares de 2009.
  25. «Modern Warfare 2». GamesRadar. Consultáu'l 21 de marzu de 2009.
  26. «Call Of Duty: Modern Warfare 2 Video Game, Review HD». GameTrailers (10 de payares de 2009). Consultáu'l 10 de payares de 2009.
  27. Bozon, Mark (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Xbox 360 Review». IGN. Consultáu'l 10 de payares de 2009.
  28. Curthoys, Paul. «Call of Duty: Modern Warfare 2». Official Xbox Magacín. Consultáu'l 22 de xunetu de 2011.
  29. King, Ryan (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Xbox 360 Review». Official Xbox Magacín. Consultáu'l 10 de payares de 2009.
  30. 30,0 30,1 Francis, Tom (febreru de 2010). «Call of Duty: Modern Warfare 2 PC Review». PC Gamer. Consultáu'l 11 de xineru de 2009.
  31. Eddy, Andy (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Review (Xbox 360)». TeamXbox. Archiváu dende l'orixinal, el 3 de marzu de 2011. Consultáu'l 21 de marzu de 2011.
  32. Keil, Matt (10 de payares de 2009). «Call of Duty: Modern Warfare 2 Xbox 360 Review». X-Play. Archiváu dende l'orixinal, el 5 de febreru de 2010. Consultáu'l 11 de payares de 2009.
  33. 33,0 33,1 Sterling, Jim (12 de payares de 2009). «Review: Call of Duty: Modern Warfare 2». Consultáu'l 21 de marzu de 2011.
  34. Kelly, Kevin (10 de payares de 2009). «Review: Call of Duty: Modern Warfare 2». Joystiq. Consultáu'l 21 de marzu de 2011.
  35. Pitts, Russ (17 de payares de 2009). «Reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 Review Supplement». The Escapist. http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/6786-Review-Modern-Warfare-2. Consultáu'l 21 de marzu de 2011. 
  36. Cowen, Nick (9 de payares de 2009). «Call Of Duty: Modern Warfare 2 video game review». The Daily Telegraph. http://www.telegraph.co.uk/technology/video-games/6514124/Call-Of-Duty-Modern-Warfare-2-video-game-review.html. Consultáu'l 21 de marzu de 2011. 
  37. Anderiesz, Mike (9 de payares de 2009). «Game review». The Guardian. http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2009/nov/09/call-of-duty-modern-warfare-2?INTCMP=SRCH. Consultáu'l 21 de marzu de 2011. 
  38. «Call of Duty: Modern Warfare 2 Xbox 360». IGN. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  39. «Modern Warfare 2». IGN. Archiváu dende l'orixinal, el 26 d'avientu de 2010. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  40. «Modern Warfare 2». Game. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  41. «GT GotY Awards 2009». GameTrailers (31 d'avientu de 2009). Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  42. «Best Xbox 360 Game 2009». PakGamers. Archiváu dende l'orixinal, el 17 d'agostu de 2011. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  43. «Genre Awards Best Shooter». Gamespot. Archiváu dende l'orixinal, el 24 de febreru de 2012. Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  44. «Best Of E3 2009 Awards Video Game, Best First-Person Shooter». GameTrailers (12 de xunu de 2009). Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  45. «Action Game of the Year». Academy of Interactive Arts & Sciences (12 de xunu de 2009). Consultáu'l 20 de marzu de 2011.
  46. prensa rusa-esta-culpando-a-call-of-duty-modern-warfare-2-como-posible-xuegu-de-entrenamientu-pa-l'atentáu-de-moscow.htm La prensa rusa ta culpando a Call of Duty Modern Warfare 2 como posible xuegu d'entretenimientu pal atentáu de Moscow.. Medellin Style. 4 de febreru de 2011. http://medellinstyle.com/la prensa rusa-esta-culpando-a-call-of-duty-modern-warfare-2-como-posible-xuegu-de-entrenamientu-pa-l'atentáu-de-moscow.htm. Consultáu'l 2 de setiembre de 2017. 
  47. Una televisión rusa rellaciona l'atentáu de Moscú con 'Modern Warfare 2'. Madrid: Europa Press. 26 de xineru de 2011. https://www.europapress.es/portaltic/videojuegos/noticia-television-rusa-rellaciona-atentáu-moscu-modern-warfare-20110126141040.html. Consultáu'l 2 de setiembre de 2017. 
  48. Associated Press (9 de payares de 2009). escritu en New York (n'inglés). Controversial Game 'Call of Duty' on Sale at Midnight. Fox. http://www.foxnews.com/tech/2009/11/09/controversial-game-duty-sale-midnight.html. Consultáu'l 2 de setiembre de 2017. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Call of Duty: World at War
Call of Duty
Sestu títulu principal
Socesor:
Call of Duty: Black Ops