Call of Duty: Black Ops 3

De Wikipedia
Call of Duty: Black Ops 3
Desendolcador Treyarch (es) Traducir
Distribuidora Activision
Compositor Jack Wall
Motor IW engine (es) Traducir
Plataforma ordenador personal, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, macOS y Microsoft Windows
Publicación 6 payares 2015
Serie Call of Duty
Xéneru disparos en primer persona, videojuego ciberpunk (es) Traducir y videoxuegu de ciencia ficción
Mou un xugador y multixugador
Preséu d'entrada ordenador personal
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
USK USK 6
Más información
Páxina web oficial callofduty.com
Call of Duty: Strike Team (es) Traducir Call of Duty: Black Ops 3 '
Cambiar los datos en Wikidata

Call of Duty: Black Ops III ye un videoxuegu de disparos en primer persona desenvueltu por Treyarch, Beenox y Mercenary Technology, publicáu por Activision.[1] Ye la 12° entrega de la saga Call of Duty y la secuela del videoxuegu de 2012 Call of Duty: Black Ops 2.[2][3] Foi llanzáu'l 6 de payares de 2015. Desenvueltu por Treyarch para PlayStation 4, Xbox One y PC. Y por Beenox y Mercenary Technology en PlayStation 3 y Xbox 360 namái coles maneres multixugador . Tuvo una versión beta pa los qu'acutaron el xuegu, del 19 al 25 d'agostu pa PS4, y del 26 al 29 d'agostu en Xbox One y PC

Sinopsis[editar | editar la fonte]

40 años dempués de los acontecimientos en Call of Duty: Black Ops II, el mundu tien llugar nun futuru distópico, asitiáu en 2065, onde la ciencia y la teunoloxía camudaron radicalmente a la especie humana, cola sociedá violenta y les protestes y l'intentu de detener el progresu de la teunoloxía. La teunoloxía militar avanzó hasta'l puntu que la robótica xuega un papel principal, y desenvolviéronse supersoldados. Los seres humanos tán llegando al puntu nel que son más máquines que seres humanos de carne y güesu y hai munches especulaciones sobre dalgún tipu d'adquisición por robot. "¿Hasta ónde vamos poder faer usu de la teunoloxía primero que se vuelva na nuesa contra?".

Campaña pa 2 xugadores[editar | editar la fonte]

Argumentu y personaxes

Call of Duty: Black Ops 3 tien llugar nel añu 2065, 40 años dempués de los acontecimientos de Black Ops 2, nun mundu qu'enfrenta la problemática del cambéu climáticu y les nueves teunoloxíes. En respuesta a los ataques con aviones ensin tripular de Black Ops 2, dellos países de tol mundu desenvolvieron defenses aérees d'alta teunoloxía que faen que les fuercies aérees convencionales sían práuticamente inútiles. Por tal motivu, la mayoría de les guerres ente países son realizaes por axentes secretos que lluchen detrás de les llinies enemigues. La teunoloxía militar progresó hasta'l puntu en que la robótica xueguen un papel importante nel combate, y tantu drones humanoides robóticos y cibersoldados desenvolviéronse pa lluchar nel campu de batalla. Como resultancia, especúlase y tarrezse por una toma de control robótica eventual del mundu. El xuegu sigue a un equipu de soldaos d'élite, al igual que les anteriores entregues de la serie de Black Ops.

Los actores y actrices qu'empresten la so cara y voz a la manera campaña son Christopher Meloni como'l Comandante John Taylor, Katee Sackhoff como Sarah Hall, Sean Douglas como Jacob Hendricks, Rachel Kimsey como Rachel Kane y Tony Amendola como'l Dr. Yousef Salim. Ben Browder y Abby Brammell espresen respeutivamente les versiones masculino y femenín del personaxe del xugador. Otros personaxes inclúin a Ary Katz como Peter Maretti, Rei Gallegos como Sebastián Díaz, Lynn Chen como Goh Xiulan y Robert Picardo como Sebastián Krueger. El corredor de los Seattle Seahawks Marshawn Lynch fai un cameo como un villanu.

El xuegu inclúi la manera de campaña "Nightmare" (Velea), que ye una versión de la campaña principal cola trama camudada pa incorporar zombis y otros seres sobrenaturales. Nesta campaña, el virus letal 61-15 lliberar en delles ciudaes de tol mundu, convirtiendo a cualesquier que s'infecte en zombi. En respuesta, los gobiernos del mundu sellen les zones más infestaes en cuarentena y formen los Deadkillers, soldaos cibernéticos entrenaos pa esterminar a los zombis.

Hai que tener en cuenta que la campaña BO3 namái ta disponible nes plataformes de Xbox One, PC y Playstation4, nes plataformes d'antigua xeneración solo tán les maneres multixugador y zombis.

Historia

El 27 d'ochobre del añu 2065, l'Alcuerdu Winslow empecipia una misión esitosa n'Etiopía pa rescatar rehenes de la tiránica Coalición del Ríu Nilu (NRC, poles sos sigles n'inglés). Sicasí, el xugador ye mancáu de gravedá por un robot de combate, al tulli-y los sos brazos y piernes. Rescatáu por Taylor, el xugador traviesa una ciruxía cibernética pa salvar la so vida. Mientres la mesma, instálase-y una Interfaz Neuronal Direuta (IND) y recibe entrenamientu virtual de Taylor y el so equipu. Hendricks, el líder del equipu, tamién pasa por dicha ciruxía, anque nun fuera mancáu na misión.

Depués de cinco años d'asesinatos tapaos en distintos partes del mundu, el xugador y Hendricks son puestos sol mandu de Rachel Kane y reciben la xera d'investigar una estación clandestina de la CIA en Singapur que quedó inactiva. Atopen el sitiu atacáu polos 54 Inmortales y que los datos de la central fueron robaos. Kane conclúi que Taylor y el so equipu desertaron y mataron al personal d'una manera tradicional. El xugador y Hendricks investiguen el so últimu allugamientu, una instalación de la Corporación de Coalescence (hipocentru d'una esplosión misteriosa que mató a 300.000 persones hai 10 años, inactiva), y atopen un llaboratoriu secretu de la CIA.

El par atopa a Díaz penerando información de la CIA y vese obligáu a matalo. Al conectase cola IND de Diaz, Hendricks afaya que Taylor ta intentando atopar a los sobrevivientes de la esplosión: Sebastian Krueger y el Dr. Yousef Salim. La información penerada dexa a los Inmortales atacar el pisu francu de la CIA y prindar a Kane. El xugador desobedece les órdenes de Kane de salir y rescatar matando a la líder de los Inmortales, Goh Xiulan. El tríu depués diríxese a Exiptu y encuetra a Salim, quien revela que realizó esperimentos secretos con IND, que arreyaben confortar humanos per mediu d'un exerciciu de relaxación que suponía imaxinar un monte conxeláu.

"Imaxina un llugar sele, imaxina un llugar seguru, imaxina, un monte conxeláu"

Salim depués ye prindáu, entrugáu y executáu por Taylor. El xugador, Hendricks y Kane escuerren a Taylor con asistencia del Exércitu exipciu. Depués de matar a Hall, el xugador coneutar col so IND y atopa a Corvus, una intelixencia artificial gestalt creada mientres los esperimentos pa monitorear los pensamientos de los usuarios de la IND que funcionó mal y causó la esplosión. Infestando a Taylor y al so equipu, Corvus encegolar con atopar el monte conxeláu. El xugador y Hendricks tamién son infestaos n'interactuando con Hall y Diaz.

Depués de matar a Maretti, el par alcuentra a Taylor n'El Cairo. Depués de mancar al xugador, Taylor llogra aguantar a Corvus y arrincase el so IND, perdonando la vida del xugador. Sicasí, Hendricks vence ante Corvus y matu a Taylor antes d'abandonar al xugador, partiendo escontra Zúrich p'atopar a Krueger. El xugador viaxa a Zúrich con Kane pa detenelo, onde se sosprienden al ver que tou la robótica civil y militar ye controlada por Hendricks. Llegando a la instalación de la Corporación de Coalescence en Zúrich, el par afaya que Corvus causó la esplosión col gas Nova 6 (un axente nerviosu similar a los utilizaos mientres la Segunda Guerra Mundial y la Guerra Fría). Kane intenta contenelo, pero Corvus zarrar na sala d'almacenamientu, lliberando'l gas pa matala enfrente d'un xugador incapaz d'ayudar.

Siguiendo alantre, el xugador atopa a Hendricks tomando a Krueger como rehén. Depués de que Hendricks matara a Krueger, el xugador matar de siguío. El xugador depués trata de matase pa terminar la infeición de Corvus, pero termina nun monte conxeláu, creáu por Corvus pa retener la consciencia de los usuarios con IND muertos. Taylor, entá con vida en convirtiéndose nuna falla del programa, axuntar col xugador, diciendo que va deber purgar el so IND p'acabar con Corvus. Cola ayuda de Taylor, el xugador aguanta la última manipulación desesperada de Corvus y purga la so IND, borrando'l virus. Al salir taramellándose de los cuarteles en Zúrich, el xugador identifícase como "Taylor" ante les fuercies del ZSF.

Los informes de misión de Taylor revelen que'l xugador de fechu morrió por entueyos mientres la ciruxía cibernética por cuenta de un ataque cardiacu. Los eventos resultantes hasta la muerte de Taylor asoceden nuna simulación derivada de les esperiencies de Taylor y Hendricks mientres cazaben a Dylan Stone y al so equipu (Javier Ramírez, Alice Conrad, y Joseph Fierro), los sos compañeros que desertaron depués d'afayar la estación clandestina de la CIA. Amuésase que la consciencia del xugador vive na mente de Taylor mientres la simulación, lo qu'indica que'l xugador llogra tomar el cuerpu de Taylor depués de la so muerte hasta que la purga de IND borra a Corvus y Taylor vuelve recuperar el control del so cuerpu. Les memories de Taylor empiecen na tercer misión de la campaña, siendo la primer misión la postrera. La campaña ta disponible en cooperativu pa PS4 Y Xbox One.

Multixugador[editar | editar la fonte]

La manera multixugador introduz un nuevu sistema de movimientu basáu nel impulsu, qu'utiliza paquetes de propulsores por que los xugadores realicen saltos de llarga distancia, según correr poles parés y abasnar, al empar que tienen un control completu de les armes. Amás del sistema "Pick 10" de clases de Black Ops 2, Treyarch implementó un sistema de personaxes llamáu "especialistes", onde'l xugadores pueden escoyer ente 9 soldaos distintos, incluyendo al blackjack. Cada unu, yá seya con una arma especial o habilidá única pa cada unu. Anque introducieron el nuevu especialista: Blackjack qu'esti puede xugase cumpliendo los contratos selmanales lo que va otorgar al xugador un contratu mercenariu qu'equival a 1 hora de xuegu con esti especialista . Una nueva carauterística llamada "armeru" ufierta variaciones étiques nes armes, dexando distintos tipos de combinaciones de personalización. La carauterística "Paintshop" dexa a los xugadores crear les sos propies impresiones personalizaes en partes específiques d'una pistola, faciendo fincapié amás na fondura de personalización nel xuegu. Tamién esisten tarxetes de visites difíciles de consiguir llamaes dark ops que se desbloquien a midida que vas xugando.

Comercialización[editar | editar la fonte]

Revelación de detalles del xuegu[editar | editar la fonte]

Fueron amosaos teasers empezando con enllaces a Snapchat qu'apaecen nel xuegu de Call of Duty: Black Ops 2, según un videu teaser llanzáu por Treyarch y analizáu repetidamente dientro de les primeres 24 hores d'amosalo. El 26 d'abril de 2015, la primer revelación del tráiler pal xuegu foi llanzáu y tamién reveló'l regresu de los zombis.[4]

Confirmóse que'l xuegu nun sería esclusivu pa les consoles de nueva xeneración (PlayStation 4, Xbox One y PC); el xuegu tamién va salir pa les consoles de l'anterior xeneración (PlayStation 3 y Xbox 360), sicasí, la beta multixugador del xuegu solu tuvo disponible pa consoles de nueva xeneración y ordenador. Falar de que posiblemente'l xuegu podría salir para Wii U , finalmente foi confirmáu de que'l xuegu nun saldría para Wii U por cuenta de que Nintendo nun llegara a un alcuerdu con Activision, amás, la empresa xaponesa negárase a qu'esti xuegu llegara a esta plataforma.

Activision confirmó que les versiones de PS3 y Xbox 360 nun van traer la manera de campaña, polo que solo van tener la manera multixugador y la manera zombis; esanicióse la campaña por cuenta de que les empreses desarrolladoras del xuegu en PS3 y Xbox 360 (Beenox y Mercenary Technology) presentaron dificultaes de rendimientu pa incluyir la campaña en diches consoles, la campaña en PS3 y Xbox 360 taba prevista solo pa dos xugadores en cuenta de cuatro, esto foi confirmáu por Activision en xunu de 2015 cuando xusto anunciárase el xuegu pa PS3 y Xbox 360, pero depués tomóse la decisión d'esaniciar la campaña pa estes consoles, polo que la manera campaña solo va tar en PS4, Xbox One y PC.

La empresa desarrolladora del xuegu nes consoles de siguiente xeneración (Treyarch), informó que'l videoxuegu pa Xbox 360 y PS3 traería una copia orixinal de Call of Duty: Black Ops amás del amenorgamientu de preciu pa diches versiones del xuegu.

A finales d'ochobre revelóse que'l Season Pass nun saldría pa l'anterior xeneración (PS3 y Xbox 360); solo va tar disponible pa consoles de nueva xeneración (PS4 y Xbox One y PC).

Treyarch confirmó la segunda remasterización del mapa Nuketown (Oficialmente llamáu Nuk3town faciendo referencia a la so tercer edición, dempués de Nuketown y Nuketown 2025) como mapa descargable de Black Ops 3, sicasí, el clásicu mapa multixugador solo va tar disponible para PS4, Xbox One y PC, dexando de llau a PS3 y Xbox 360 por cuenta de que nun van tener Season Pass.

Les respeutives versiones de Xbox 360 y PS3, desenvueltes poles empreses yá enantes mentaes Beenox y Mercenary Technology amosaron gráficos bien decepcionantes pa los usuarios d'estes consoles polo que munches persones quexar d'estes versiones, diciendo que yera un xuegu incompletu, amás de la eliminación de la campaña.

Treyarch llanzó l'actualización 1.01 solu para PS3 y Xbox 360, esta actualización nun trai novedaes, una y bones los DLCs pal xuegu solo van salir para PS4, Xbox One y PC, l'actualización 1.01 pa consoles d'anterior xeneración consiste n'ameyorar la calidá gráfica del xuegu, yá que cuando se presentaron les primeres imáxenes del xuegu en PS3 y Xbox 360 puede notase que'l xuegu traía baxa calidá de gráfiques.

Treyarch anunció'l primera DLC del xuegu, el DLC se llamáu "Awakening" qu'inclúi nuevos mapes multixugador y un mapa de manera zombi. Estos mapes son Splash, Rise, Gauntlet y Skyjacked, una remasterización de Hijacked de Call of Duty: Black Ops 2 y el mapa de Zombis llamáu "Der Eisendrache".

Activision anunció que'l DLC de Awakening tamién va ser llanzáu a les consoles de pasada xeneración (PS3 y Xbox 360), anque pola exclusividad que caltién Sony nel xuegu, el DLC va ser llanzáu primeru en PlayStation 3 a partir del 5 d'abril de 2016, y más tarde va ser llanzáu en Xbox 360.

Treyarch anunció'l segundu conteníu descargable pal xuegu llamáu "Eclís" que tamién va cuntar con 4 mapes multixugador y unu de Zombis. Estos mapes son: Spire, Rift, Knockout y Verge, una remasterización de Banzai de Call of Duty: World at War y el mapa de Zombis llamáu "Zetsubou Non Shima"

El tercer conteníu llamao "Descent" traxo los mapes Cryogen, Rumble, Berserk y Empire, una remasterización de Raid de Call of Duty: Black Ops 2 y el mapa de Zombies llamáu "Gorod Krovi"

El postreru DLC ye llamáu Salvation y ésti trai 4 mapes multixugador y unu de Zombies que de primeres se pensaba que sería un DLC solamente de Zombies pero foi desmentíu, estos mapes son Citadel, Micro, Rupture una remasterización de Outskirts de Call of Duty: World at War y Outlaw una remasterización de Standoff de Call of Duty: Black Ops 2 y l'últimu mapa de la hestoria Zombie llamáu "Revelations"

Toos vimos sorprendíos cola salida del Zombies Chronicles yá que ye'l 5to DLC de Black Ops 3 el cual contién 8 mapes de zombies de Call of Duty World at War, Call of Duty, Black ops y Call of Duty Black ops 2 los cualos son Nacht der un Toten, Verruckt, Shi Non Numa, Kino der Toten, Ascension, Shangri-la, Moon y Origins.

Receición[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic(XONE) 83/100 (11 reviews)[5]
(PS4) 81/100 (72 reviews)[6]
(PC) 78/100 (9 reviews)[7]
GameRankings(PS4) 84.70% (50 reviews)[8]
(XONE) 77.50% (6 reviews)[9]
(PC) 74.50% (5 reviews)[10]
Analís
Publicación Puntuación
Electronic Gaming Monthly9.5/10[11]
GameSpot7/10[12]
GamesRadar9/10[13]
IGN9.2/10[14]

Call of Duty: Black Ops 3 recibió crítiques positives. GameSpot dio-y una puntuación de 7 sobre 10, diciendo: "Black Ops 3 nun ufierta nada notable a la serie, pero sí lo suficiente como pa caltener el so prestíu. La franquicia sigue cola so marcha inesorable". Polygon tamién-y dio al xuegu una puntuación de 7 sobre 10, diciendo "El puntu más pervalible pa considerar de Black Ops 3 quiciabes seya la so amplia variedá de conteníu. Pero Treyarch nun amuesa una significativa intención d'avanzar la serie". IGN dio-y una puntuación de 9,2 sobre 10, diciendo "Cola diversión de 4 xugadores cooperando, nuevos poderes, y una manera Zombis enfrescáu, Black Ops 3 ye'l meyor xuegu de Call of Duty hasta agora".

Premios y reconocencies[editar | editar la fonte]

Foi nomáu a los The Game Awards 2015 nes categoríes de Meyor shooter y Meyor multixugador.[15]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Albert, Brian (9 d'abril de 2015) (n'inglés). Activision Confirms Black Ops 3 Is Coming This Year. IGN. http://www.ign.com/articles/2015/04/09/activision-confirms-black-ops-3-is-coming-this-year?abthid=5526d698691a62be5200003c. Consultáu'l 9 d'abril de 2015. 
  2. González, Saúl (10 d'abril de 2015). Primer videu de Call of Duty: Black Ops 3. Meristation. http://www.meristation.com/pc/noticias/activision-llanza-el-teaser-definitivu-de-call-of-duty-black-ops-3/58/2054380. Consultáu'l 10 d'abril de 2015. 
  3. Albert, Brian (9 d'abril de 2015) (n'inglés). Activision Teases Next Call of Duty with 'Back in Black' Short. IGN. http://www.ign.com/articles/2015/04/09/activision-teases-next-call-of-duty-with-back-in-black-short?watch. Consultáu'l 9 d'abril de 2015. 
  4. Holmes, Mike (10 d'abril de 2015). Tráiler: Call of Duty: Black Ops 3 oficial, detalles el día 26. Gamereactor. La primer revista de videoxuegos europea. https://www.gamereactor.es/noticias/225424/Trailer+Call+of+Duty+Black+Ops+3+oficial,+detalles+el+dia+26/. Consultáu'l 19 d'abril de 2016. 
  5. «Call of Duty: Black Ops III for Xbox One Reviews». Metacritic. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  6. «Call of Duty: Black Ops III for PlayStation 4 Reviews». Metacritic. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  7. «Call of Duty: Black Ops III for PC Reviews». Metacritic. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  8. «Call of Duty: Black Ops III for PlayStation 4». GameRankings. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  9. «Call of Duty: Black Ops III for Xbox One». GameRankings. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  10. «Call of Duty: Black Ops III for PC». GameRankings. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  11. Carsillo, Ray (5 de payares de 2015). «Call of Duty: Black Ops III review». Electronic Gaming Monthly. Consultáu'l 5 de payares de 2015.
  12. Mahardy, Mike (6 de payares de 2015). «Call of Duty: Black Ops III Review». GameSpot. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  13. McGee, Maxwell (6 de payares de 2015). «Call of Duty: Black Ops 3». GamesRadar. Consultáu'l 6 de payares de 2015.
  14. Albert, Brian (8 de payares de 2015). «Call of Duty: Black Ops 3 Review». IGN. Consultáu'l 8 de payares de 2015.
  15. «Nominees | The Game Awards 2015». The Game Awards. Fola Balola (12 de payares de 2015). Archiváu dende l'orixinal, el 14 de payares de 2015. Consultáu'l 13 de payares de 2015.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]