Cabina de vuelu

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cabina de vuelu d'un Airbus A319.

La cabina de vuelu o cabina de pilotaje ye una área o un habitáculo que la tripulación técnica d'una aeronave o d'una nave espacial (piloto y copilotu, principalmente) utiliza pa controlar y dirixir el vehículu.

La cabina d'una aeronave contién el Preseos de vuelu instrumental y los controles que dexen al pilotu faer volar, dirixir y aterrizar l'aparatu. Na mayoría de les aeronaves comerciales, una puerta dixebra la cabina de vuelu de la cabina de pasaxeros. Dempués de los Atentaos del 11 de setiembre de 2001, les principales aerollinies tomaron midíes pa fortificar la cabina coles mires d'evitar cualquier posible secuestru.

La mayoría de les cabines de vuelu tienen vidrios protectores de les rayaes y una o más ventanos que pueden ser abiertes mientres l'avión ta en tierra.

Oríxenes[editar | editar la fonte]

La primer cabina cubierta apaeció l'añu 1913 nel avión d'Igor Sikorsky -y Grand. De toes formes, mientres los años 1920, hubo munches aeronaves nes que la tripulación atopar nel esterior y el pasaxe, dientro d'una cabina. Los biplanos militares, el primer caza monomotor y otros aviones d'ataque tamién tuvieron cubiertes abiertes mientres la primer guerra mundial. Los primeros aviones con cabina zarrada fueron el Fokker trimotor (1924), los Ford Trimotor (1926), el Lockheed Vega (1927), el Spirit of St. Louis, el Taylor Cub (1931), los Junkers alemanes utilizaos como tresporte y los aviones de pasaxeros fabricaos por Douglas y Boeing a mediaos de los años 30. A mediaos de los años 50, los aviones con cabines de vuelu abiertes yá cuasi s'escastaren del tou; solo quedaben los aviones d'entrenamientu y de sulfatamientu de campos de cultivu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



Cabina de vuelo