CYLTV

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
CYLTV
canal de televisión
Logo CYL7.svg
Llocalización
Sede Valladolid
Direición España
Historia
Fundación2009
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La 7 de Castiella y Llión Televisión, a cencielles conocida por La 7, ye una canal de televisión n'abiertu español y la primer canal autonómica de Castiella y Llión. Ye propiedá del ente priváu Radio Televisión de Castiella y Llión que ye sociedá axudicataria de la esplotación de los dos canales de TDT na comunidá.

Amás d'esta cadena, Radio Televisión de Castiella y Llión cunta con una segunda canal, La 8, con conteníos de calter más provincial y local, para lo cual lleva a cabo desconexión d'ámbitu territorial.

Historia[editar | editar la fonte]

Empecipió les sos emisiones regulares el 9 de marzu de 2009 como CyL7 o «El Siete de Castiella y Llión Televisión». Tres el cambéu d'imaxe corporativa'l 4 de setiembre de 2011, cuando camudó a CYLTV.​

El 25 de marzu de 2017 empezó a emitir la señal n'alta definición de la canal en manera de pruebes namái na Provincia de Valladolid, emitiendo la programación reescalada de la canal en resolución estándar. El 28 d'abril del mesmu añu, la so área de cobertoria d'espande para tola comunidá autónoma.

El 8 de xineru de 2019, Castiella y Llión Televisión estrenó un cambéu d'imaxe corporativa con motivu del décimu aniversariu qu'incluyía la renovación del logo de la canal, l'actualización de la marca a «La 7 de Castiella y Llión Televisión» y el cambéu d'abreviatura de CYLTV por La 7.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]