Cécilia Attias

De Wikipedia
Cécilia Attias
primera dama de Francia (es) Traducir

16 mayu 2007 - 15 ochobre 2007
Bernadette Chirac - Carla Bruni
Vida
Nacimientu Boulogne-Billancourt12 de payares de 1957 (66 años)
Nacionalidá Bandera de Francia Francia
Familia
Casada con Jacques Martin (1984 – 1989)
Nicolas Sarkozy (1996 – 2007)
Richard Attias (2008 – )
Fíos/es
Familia
Estudios
Estudios Universidá Panthéon-Assas
Llingües falaes francés
inglés
Oficiu modelu, políticamoderadora
Cambiar los datos en Wikidata

Cécilia Attias (12 de payares de 1957Boulogne-Billancourt), de soltera Cécilia Marie Sara Isabelle Ciganer Albéniz, foi la esposa y más próxima collaboradora de Nicolas Sarkozy como ministru francés.

El so padre, un cíngaro xudíu, André Ciganer, -fíu de terratenientes y natural de Beltsy, na actual Moldavia-, fuxó del so país cuando tomaron el poder los soviéticos, que mataron a la so familia. El so apellíu "Ciganer" nun yera'l so nome orixinal (Chouganov), pero camudar pa reflexar el so orixe étnicu (Ciganer significa "xitanu"). Amigu de Joseph Kessel, instalar en París como pelliteru na cai François I, y más tarde na Plaza Beauvau.

La so madre, la española Teresa (Diane) Albéniz, yera fía del embaxador belga en Francia y nieta del compositor español Isaac Albéniz. Amás, a nivel anecdóticu, ye prima tercera del políticu popular español, ministru de Xusticia y exalcalde de la ciudá de Madrid Alberto Ruiz-Gallardón.

Tres el so bachilleratu, estudia derechu. Fai pequeños trabayos, en comunicación d'empreses, o como mannequin cabine para Schiaparelli.

Pasa a ser adxunta parllamentaria de René Touzet, senador del departamentu d'Indre, pol grupu políticu de la Gauche démocratique (izquierda democrática), y amigu del so hermanu.

Conoz a Jacques Martin, l'animador principal de l'École des fans, trabaya con él y cásase el 10 d'agostu de 1984.

Conoz a Nicolas Sarkozy, cuando tien dos fíos de seis meses y dos años y mediu. Consigue'l divorciu en cuatro meses (1989), y cásase con él en Neuilly-sur-Seine el 23 d'ochobre de 1996. Tienen un fíu, Louis Sarkozy.

Apuerta a bien conocida como collaboradora de los cargos ministeriales del so home dende 2002. Pa nun crear polémica sobre emplegos ficticios, Sarkozy esclaria que la so muyer nun cobra pol so trabayu: namái viven col dineru de Nicolás.

En mayu de 2005, mientres la campaña del referendu francés sobre la Constitución europea, yá causó estrañedá que nun apaeciera xunto al so home. Los medios franceses de comunicación publiquen el rumor de que tienen problemes conxugales. N'otres partes d'Europa, periódicos como Le Matin de Suiza y La Llibre Belgique publiquen más informaciones, ya indiquen que se foi con Richard Attias. Coles mesmes corría'l rumor de que'l so inda home caltenía rellaciones cola periodista francesa Anne Fulda.

Un artículu censuráu del Journal du dimanche sacaba a la lluz l'astención de Cecilia Sarkozy na segunda vuelta de les eleiciones presidenciales franceses de 2007. La información foi publicada por Rue89.com.

El 14 de setiembre de 2007 fina'l que fuera'l so primer home, Jacques Martin (padre de les sos fíes Jeanne-Marie y Judith).

La prensa francesa indica n'ochobre de 2007 que'l so divorciu de Nicolas Sarkozy tuvo llugar el 15 d'ochobre de 2007, pero confirmar el 18 d'ochobre por cuenta de una estratexa de comunicación rellacionada col día de fuelga nacional: Foi por aciu un curtiu comunicáu del Elíseo[1] qu'informa de que s'empecipiaron los trámites de separación.

Cecilia caltuvo dende entós una rellación con Richard Attias, direutor xeneral de Publicis Events, con quien se casó de nuevu'l 23 de marzu de 2008.

Referencies[editar | editar la fonte]