Buteogallus schistaceus

De Wikipedia
10-03-2021 19:22

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Buteogallus schistaceus
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Falconiformes
(or Accipitriformes, q.v.)
Familia: Accipitridae
Xéneru: Buteogallus
Especie: B. schistaceus
(Sundevall, 1851)
Distribución
Sinonimia
Leucopternis schistacea
Leucopternis schistaceus
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Buteogallus schistaceus ye una especie d'ave de rampiña de la familia Accipitridae.

Alcuéntrase nel norte d'América del Sur: Brasil, Bolivia, Perú, Ecuador, Colombia, Venezuela y la Guayana Francesa. El so hábitat natural son los banzaos subtropicales o tropicales. [1]

Sinonimia[editar | editar la fonte]

  • Leucopternis schistacea
  • Leucopternis schistaceus

Descripción[editar | editar la fonte]

Ye una ave de tamañu medianu a grande, de color pizarra gris, en contraste col color blancu brillante de les bandes horizontales nes plumes de la cola. Tien un pechu blancu con marques de color negru verticales. Cuenta con una llarga cere de color naranxa na base del so picu, y grandes güeyos mariellos.

Distribución[editar | editar la fonte]

El ferre de color pizarra habita en partes de la cuenca del Amazones, la rexón del ríu Orinoco y la Guayana Francesa. Ye un cazador nos cantos d'agua de xaronques, cámbaros, culiebres, pequeños mamíferos, etc., y la so principal área de distribución atópase nun ampliu corredor a lo llargo del cursu principal del ríu Amazones na cuenca central del Amazones. Esti corredor ta a unos 700 km d'anchu, ya inclúi les árees de confluencia, agües embaxo de los principales ríos: Negru, Madeira, Tapajós, Xingú, y la seición de salida del ríu Tocantins nel sistema de la cuenca del sureste de los vecinos ríos Araguaia-Tocantins.

La distribución ríu arriba enánchase nel suroeste y el noroeste de la cuenca a la precordillera andina y nel sur inclúi'l norte amazónicu de Bolivia, esti de Perú y Ecuador, y el sureste de l'Amazonia Colombia. Nel estremu noroeste, la distribución amenorgase a incluyir namái'l centru-nordeste de Colombia, y una seición media del ríu de la cuenca del Orinoco, del centro-suroeste de Venezuela (la seición de la frontera ente Colombia y Venezuela). El gavilán pizarrosu ta ausente de la cuenca del centro-norte del Amazones y del Escudu guayanés a la mariña de Guayana, la especie ye amplia na Guayana Francesa, nel nordeste, dende'l ríu Amazones de salida escontra'l norte pol estáu brasilanu d'Amapá, según la islla Marajó.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]