Buffalo Bills

De Wikipedia
Buffalo Bills
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu equipu de fútbol americanu
Fundáu en1960
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Terrence Pegula (es) Traducir
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Sean McDermott
Mascota Billy Buffalo
Categoría National Football League
Instalaciones
Estadiu Highmark Stadium (es) Traducir
Dueñu de Terrence Pegula (es) Traducir
Kim Pegula

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Los Buffalo Bills son un equipu profesional de fútbol americanu con sede nel área metropolitana de Buffalo-Niagara Falls. Compiten na National Football League (NFL) dientro de l'AFC Esta división Este de la Conferencia Americana y apuesten los sos alcuentros como llocal nel New Yera Field d'Orchard Park. Esto convierte a los Bills na única franquicia de la NFL que xuega los sos partíos dientro del Estáu de Nueva York, yá que tantu los New York Jets como los New York Giants xueguen nel MetLife Stadium, allugáu en East Rutherford, Nueva Jersey.

Los Bills fueron fundaos en 1960 como una de les franquicies orixinales de l'American Football League (AFL). L'equipu xunir a la NFL frutu de la fusión de la AFL-NFL en 1970. Los Bills, colos sos títulos de la AFL de 1964 y 1965, convertir nel primer y únicu equipu de Buffalo campeón d'una lliga profesional d'Estaos Xuníos. Los Bills son l'únicu equipu que ganó cuatro campeonatos de conferencia siguíos y l'únicu equipu qu'apostó y perdíu cuatro Super Bowls consecutives (1991, 1992, 1993 y 1994).

Ralph Wilson foi propietariu del equipu dende la fundación de la franquicia en 1960 hasta'l so fallecimientu en 2014 a los 95 años d'edá. Dempués de la so muerte, el testamentu de Wilson estableció un alcuerdu pa la venta del equipu a Terry y Kim Pegula, que foi aprobada polos otros dueños d'equipos de la NFL el 8 d'ochobre de 2014.

Los Buffalo Bills tienen l'actual mayor ralu d'años ensin entrar en playoffs de cualquier deporte profesional de los Estaos Xuníos (18 años): nun se clasificaren pa la postemporada dende 1999 y yeren l'únicu equipu de la NFL que nun apostó la fase final de la temporada no que va de sieglu XXI. Na temporada 2017 llograron la so clasificación pa la ronda de comodinos, al ganar a los Miami Dolphins y ver la cayida de los Ravens de Baltimore ante los Cincinnati Bengals.

Xugadores[editar | editar la fonte]

Plantía 2016[editar | editar la fonte]

Xugadores del Buffalo Bills
Quarterbacks

Running Backs

Wide Receivers

Tight Ends

Offensive Linemen

Defensive Linemen

Linebackers

Defensive Backs

Special Teams

Reserve Lists

Practice Squad

Los Rookies tán en cursiva
Roster updated 20/10/2015
Depth ChartTransactions

53 Activos, 9 Inactivos, 10 PS

More rosters

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Miembros del Salón de la Fama Xugadores =[editar | editar la fonte]

Otros[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]