Bridgetown

Coordenaes: 13°05′51″N 59°37′00″W / 13.0975°N 59.6167°O / 13.0975; -59.6167
De Wikipedia
Bridgetown
Alministración
PaísBandera de Barbados Barbados
Parroquia (es) Traducir Parroquia de Saint Michael (es) Traducir
Tipu d'entidá capital
Nome oficial Bridgetown (en)
Nome llocal Bridgetown (en)
Xeografía
Coordenaes 13°05′51″N 59°37′00″W / 13.0975°N 59.6167°O / 13.0975; -59.6167
Bridgetown alcuéntrase en Barbados
Bridgetown
Bridgetown
Bridgetown (Barbados)
Superficie 38.849821 km²
Altitú 1 m
Demografía
Población 110 000 hab. (2014)
Porcentaxe 100% de Parroquia de Saint Michael (es) Traducir
36.25% de Barbados
Densidá 2831,42 hab/km²
Más información
Fundación 1628
Llocalidaes hermaniaes
barbados.org…
Cambiar los datos en Wikidata

Bridgetown[1] ye la capital de Barbados, y un destín turísticu importante nes Antilles Menores. Ta allugada na badea de Carlisle, al suroeste de la islla. Ye'l principal puertu y centru comercial de la islla. Por Bridgetown espórtase principalmente azucre, ron y melaza. Bridgetown ye tamién un centru financieru.[2]

L'actual allugamientu de la ciudá foi establecida polos ingleses en 1628 dempués del so asentamientu en Holetown. Bridgetown ye un importante destín turísticu West Indies, y la ciudá actúa como un importante centru financieru, d'informática y de convenciones na rexón del Caribe.

El centru históricu de Brigdetown y el so Guarnición convertir en 2011 nel primer sitiu cultural declaráu Patrimoniu de la Humanidá pola Unesco en Barbados.[3]

Historia[editar | editar la fonte]

Anque la islla foi totalmente abandonada o despoblada cuando los británicos llegaron, unu de les poques muertes de la preesistencia indíxena na islla yera una primitiva ponte construyida sobre l'área del banzáu Careenage, nel centru de Bridgetown. Abarrúntase qu'esta ponte foi creáu por un pueblu indíxena Caribbean conocíu como los arahuacos. Al atopar la estructura, los colonos británicos empezaron llamando a lo que güei ye la zona de Bridgetown Ponte india. Créese que los arahuacos fueron espulsaos de Barbados a la cercana islla de Santa Llucía, mientres la invasión atopar con otros pueblos indíxenes na rexón, conocíos como los Kalinagos. Finalmente, dempués de 1654, los británicos constrúin una nueva ponte sobre'l Careenage, l'área empezar a conocer como la Ciudá de San Miguel y depués definitivamente como Bridgetown.[ensin referencies]

Chamberlain, primer ponte llevantada polos británicu.

Bridgetown ye la única ciudá fuera de los actuales Estaos Xuníos que foi visitada por George Washington. George Washington House (la casa real d'onde se quedó), ye agora parte de la zona histórica de Guarnición. En 2011, los edificios históricos de Bridgetown fixéronse área protexida pola UNESCO.[4]

Primeres colonies[editar | editar la fonte]

L'asentamientu inglés de Bridgetown empecipióse'l 5 de xunetu de 1628, sol mandatu de Charles Wolverstone, él traxo consigo a 64 colonos a estes tierres, reclamaos formalmente por James Hai (conde de Carlisle). Los colonos de Wolverstone fueren unviaos por un grupu de comerciantes de Londres, dirixida por Sir Marmaduke Rawdon. El grupu fueron concedíos con un contratu d'arrendamientu y 40 quilómetros de la superficie terrestre pol conde de Carlisle, per mediu d'un pagu en débeda. A cada unu de los colonos de Wolverstone correspondiéron-y 400 metros de terrén, la zona taba asitiada al llau norte de la vía acuática Careenage a efeutos de la lliquidación xeneral. Orellar sur de Puntu de Needham, foi reclamada polos axentes de Carlisle pero n'ochobre de 1630, y darréu en 1631, les sos tierres pasen direutamente a Henry Hawley, el nuevu gobernador. Los informes de la conducta deshonesta d'esti gobernador llevaron a la so detención, en 1639 acaba perteneciendo a Inglaterra. Bridgetown básase nun diseñu similar al de les cais medievales, el mercáu de los primeros ingleses carauterizar poles sos estreches cais serpentinas y con caleyones típicos de la so cultura. [ensin referencies]

De pueblu a ciudá[editar | editar la fonte]

Les llendes llegales nun se redefinen hasta 1822. En 1824, Barbados convertir na sede de l'Anglicana Diócesis de Barbados y les Islles de Sotaventu. Por cuenta de esto la ilesia parroquial de San Miguel convertir en Catedral, a partir d'entós Bridgetown representar col estatus de ciudá. En 1842, la Real Cédula na cual Barbados, Trinidá, Tobago, Granada, San Vicente y Santa Llucía estremar en diócesis separaes y decrétase qu'a partir d'aquel momentu Bridgetown tendría de pasar a llamase como ciudá de Bridgetown.[5]

Dende 1800 hasta 1885 Bridgetown yá sirve como la sede principal del Gobiernu de les antigües colonies britániques de les islles de Barloventu. Mientres esti periodu, el gobernador residente de Barbados tamién se desempeñó como xefe colonial d'estes islles.

Dempués de que'l gobiernu de Barbados sale oficialmente de la unión de les Islles de Barloventu en 1885 (la sede treslladar dende Bridgetown a San George ciudá de la islla de Granada).

Llexitimación[editar | editar la fonte]

Edificiu del Parllamentu de Barbados.

N'avientu de 1925, un comité trató de pidir al rei una carta real pa empezar una constitución de gobiernu llocal na ciudá. El plan indica'l deséu de Bridgetown de ser dirixíu por un alcalde, 8 conceyales, 12 conseyeros comunes, un emplegáu de la ciudá, una cabeza-burgu o xefe de policía, y los demás funcionarios que se consideraron necesarios.

Nun foi sinón hasta 1958 cuando s'aprobó la Llei de Gobiernu Llocal en Barbados. Nel actu, llamar a l'alministración por separáu de la ciudá. L'actu proclamó a un alcalde, 6 conceyales de la ciudá, y 12 conceyales —cuatro de los cualos sirven a caúna de los trés sales de la ciudá—. El 20 de setiembre de 1960, una subvención d'armes foi concedida a la ciudá pol Royal College of Arms en Londres. Los escudos d'armes de la ciudá de Bridgetown, diseñaos pol fináu Neville Connell, daquella direutor del Muséu de Barbados y la Sociedá Histórica.

El gobiernu llocal de Barbados establecióse, pero non por enforma tiempu. N'abril de 1967, el sistema de conceyales municipales foi disueltu y reemplazáu por un comisionado interín de gobiernu llocal. La Corporación de Bridgetown polo tanto dexó d'esistir, y los sos rexistros y parafernalia fueron depositaos nel área de Gobiernu d'archivos, el Muséu de Barbados y el Barbados Museum and Historical Society.[6] Anguaño, Bridgetown y los sos distritos circundantes son alministraes por miembros del Parllamentu de Barbados.

Barbados foi gobernada pol Partíu Llaborista de Barbados (PLB) nos últimos años, el que se conoz como la "Owen Arthur Administration". L'importante Primer Ministru Owen S. Arthur foi escoyíu ente los líderes de tol mundu pa pronunciar la conferencia William Wilberforce nel 200 aniversariu de l'abolición de tratar d'esclavos del Atlánticu.

Ente los impresionantes paisaxes, y la nueva perspeutiva de la ciudá, Barbados atrai anguaño a munchu inversores de diverses esferes. El tornéu de la ICC Cricket Worldcup 2007 atraxo a miles de visitantes a la islla y foi un acontecimientu bien prósperu. El postreru partíu xugóse'l sábadu 28 d'abril de 2007.[ensin referencies]

Política[editar | editar la fonte]

El Parllamentu de Barbados esta formalmente reguláu pola reina Sabela II y alcuéntrase na zona histórica de la capital.

El Senáu componer de ventiún senador de la reina (el mesmu que representada'l gobernador xeneral del país), ente que la cámara componer de trenta miembros del parllamentu, amás que pola honorable voceru de la cámara. Los miembros que sirven al conseyu de ministros de Barbados pueden ser escoyíos pol primer ministru.

En teoría, el poder supremo llexislativu ye exercíu pola Reina nel Parllamentu, mientres la dómina moderna'l poder real mora na cámara de l'asamblea, una y bones el gobernador xeneral actúa xeneralmente col asesoramientu del Primer Ministru y los poderes del Senáu fueron llindaos.

El Parllamentu de Barbados ye'l modelu orixinal dempués de que'l Parllamentu d'Inglaterra, polo que la estructura, les funciones y los procedimientos del parllamentu básase nel sistema de gobiernu Westminster. A partir de les eleiciones celebraes el 15 de xineru de 2008, el Partíu Democráticu del Trabayu consiguió venti de los trenta escaños escoyíos por sufraxu direutu, y l'oposición, el Partíu Llaborista de Barbados los diez escaños restantes.[ensin referencies]

Barrios[editar | editar la fonte]

Vista aérea de la ciudá.

Xeografía y clima[editar | editar la fonte]

La ciudá de Bridgetown, y la más amplia zona de Greater Bridgetown, ocupen la mayor parte de la parroquia de Saint Michael, una área que toma alredor de 39 km². Bridgetown del centru tuvo compuesta primeramente d'un banzáu, que rápido se drenó y desenvolvió.

Nel centru de Bridgetown tán el Careenage y Constitución fluvial. Esti cuerpu d'agua apurre a la ciudá un accesu direutu dende los yates de tamañu mediu o pequeñes embarcaciones. Anque moderadamente someres, la Careenage curtia Bridgetown en dos partes. Mientres la temporada d'agües funciona como salida d'agua de les islles interiores. Flúin a la Carlisle Bay na mariña suroeste de la islla, la Careenage puede ser vista como un puertu deportivu por que los navegantes entraren o salieren de la dársena interior asitiada direutamente delantre de los edificios del Parllamentu de Barbados.

El clima de la ciudá ye tropical. Rares vegaes baxar de los 20 °C o se pasen de los 31 °C. Les precipitaciones medies son de 1.614 mm añales. La temperatura más alto rexistrada foi de 35 °C y la más baxa de 16 °C.


  Parámetros climáticos permediu de Bridgetown, Barbados (1981–2010) 
Mes Xin Feb Mar Abr May Xun Xnt Ago Set Och Pay Avi añal
Temperatura máxima absoluta (°C) 31 31 32 32 33 32 32 35 33 33 32 31 35
Temperatura máxima media (°C) 28.8 29.0 29.5 30.0 30.5 30.5 30.4 30.6 30.6 30.4 30.0 29.3 30.0
Temperatura media (°C) 25.8 25.7 26.2 26.8 27.6 27.7 27.6 27.8 27.7 27.5 27.0 26.4 27.0
Temperatura mínima media (°C) 22.9 22.8 23.2 24.1 24.9 25.1 24.9 24.7 24.6 24.5 24.2 23.6 24.1
Temperatura mínima absoluta (°C) 16 16 17 18 19 19 20 21 19 19 19 19 16
Lluvia (mm) 70.1 41.3 37.4 60.8 79.0 103.0 132.9 141.9 157.6 185.1 171.6 89.6 1270.3
Díes de lluvia (≥ 1 mm) 11 8 8 8 8 11 15 15 14 16 14 12 140
Hores de sol 258.85 249.45 272.80 259.80 262.88 225.00 251.41 263.19 230.40 233.74 228.00 257.92 2993.44
Humedá relativa (%) 77 77 75 77 78 80 81 81 81 82 83 79 79
Fonte nº1: Barbados Meteorological Services[7]
Fonte nº2: BBC Weather (record highs and lows)[8]

Cultura[editar | editar la fonte]

La Mutual Life Assurance Society Barbados, edificiu emblemáticu de la ciudá.

Bridgetown sirvi como'l principal centru de l'actividá social en Barbados, según exa central pal sistema de tresporte públicu de la islla. Munchos de los ministerios y departamentos del gobiernu de Barbados atópense dientro del área metropolitana de Bridgetown. Los edificios públicos o parllamentarios tán nel corazón de la ciudá, xusto al norte de la Plaza de los Héroes, siendo'l tercer parllamentu más antiguu n'activu de la Commonwealth británica. Ello ye que hubo un momentu na historia temprana de la ciudá na que foi la más importante de toles posesiones britániques nel Nuevu Mundu, por cuenta del so allugamientu escontra l'este na rexón del Caribe.

Zones principales[editar | editar la fonte]

Nel centru atopa la cai principal, que ye l'amplia cai que s'executa direutamente al traviés del centru de la ciudá. La Broad Street pasa polos edificios del Parllamentu y sirve como'l centru de la zona comercial de la ciudá. Otra de les principales arteries del tráficu na ciudá ye Bay Street, que conduz escontra l'autopista 7, la mariña sur de Barbados,Y la parroquia de Christ Church. Tamién hai otres cais notables en Bridgetown, incluyendo:

  • Swan Street; ye paralela a la cai Broad, nel norte.
  • Roebuck Street; conduz a Queens Park, al norte, y al este de Swan Street.
  • Tudor Street; vien dende'l norte, crucia Swan Street y cuerre perpendicular a la cai Broad.

L'autopista de Spring Garden, que s'atopa al oeste de la ciudá, acueye a más de 85.000 espectadores y participantes na añal Gran Kadooment (Desfile d'Antroxu).

Puertu[editar | editar la fonte]

El puertu de Bridgetown o como tamién se conoz puertu d'agües fondes, ye'l principal puertu d'entrada de cruceros y buques de carga d'atraque en Barbados. El puertu d'agües fondes atopar a poca distancia de Carlisle Bay al noroeste de la Canal Careenage. Atópase na autopista Princess Alice, y al oeste del centru de la ciudá alredor de Fontabelle. El puertu actúa como una de les principales navieres y transbordo de destinos internacionales pa tol Caribe oriental. Apocayá, el puertu de Bridgetown foi dragáu pa dexar l'accesu seguru y atraque pa la nueva lliga de los "cruceros super". El proyeutu de dragáu terminar en 2002 y la ciudá agora tien capacidá p'allugar munchos de los mayores cruceros del mundu. Les principales esportaciones de la islla de los productos, principalmente agrícoles tamién faen usu de les instalaciones portuaries.

Entrada al Puertu de Barbados, tamién conocíu como d'Agües fondes.

Bridgetown tamién tien una canal pequeña nel centru de la ciudá, llamáu'l Careenage, tamién conocíu como "Río Constitución". El ríu Constitución nun se debe confundir col puertu d'agües fondes. El pequeñu río Constitución asítiase na mariña oeste a aproximao mediu quilómetru al sur del gran puertu. El Careenage ye lo suficientemente grande como pa embarcaciones de recréu o barcos de pesca y tien dos pontes principales cerca del centru de la ciudá, que tomen tol Careenage.

Educación[editar | editar la fonte]

Bridgetown ye'l llar de delles instituciones educatives de prestíu. La ciudá ye la sede d'unu de los trés campus de la Universidá de les Indies Occidentales nel suburbiu norte de Cave Hill, el campus atopar nun cantil con vistes espectaculares de Bridgetown y el so puertu. Barbados Community College, ta allugáu a 5 quilómetros al este del distritu central de negocios nun barriu conocíu como "La Hedra", mientres l'estensu campus Politéunicu Samuel Jackman Prescod alcuéntrase un pocu más allá de les llendes orientales de la ciudá nel barriu conocíu como "El Pinu". Amás la ciudá alluga les escueles secundaries tan estremaes como Harrison College, Combermere y St. Michael School.

Desarrollu y deportes[editar | editar la fonte]

La ciudá tamién foi sede de la Conferencia Mundial de 1994 de les Naciones Xuníes sobre'l Desarrollu Sostenible de los Pequeños Estaos Insulares. Igualmente cunta con sucursales de dalgunos de los bancos más grandes del mundu y del Caribe inglés y ye reconocíu internacionalmente como una casa financiera emerxente.

Bridgetown esperimentó una considerable remodelación de cara a les Copa Mundial de Cricket 2007. L'estadiu Kensington Ovalfue foi anováu pa una instalación deportiva del estáu, cola actual capacidá de 30.000 espectadores. L'eventu de Cricket atraxo en 2007 a más de 100 millones de persones de tol mundu.[9]

Puntos d'interés[editar | editar la fonte]

Estatua de Nelsón.
Una de les típiques cais coloridas de la ciudá.
  • Plaza de los Héroes Nacionales (enantes Trafalgar Square ) y la fonte del xardín.[10]
  • Edificiu del Parllamentu
  • Estatua de Nelsón
  • Plaza de la Independencia y l'Arcu de la Independencia
  • La fonte Montefiore
  • La Ilesia Catedral de San Miguel y Tolos Ánxeles
  • Ilesia Anglicana del St. Mary
  • Catedral católica de St. Patrick
  • La sinagoga xudía
  • El Pelican Village y Centru d'artesanía
  • Queens Park
  • El Muséu de Barbados
  • Kensington Oval (sede de la Copa Mundial de Cricket 2007)
  • Carlisle Bay Beach
  • Mercáu Cheapside
  • El Complexu Financieru Tom Adams
  • El Frank Collymore Salón de les Artes Escéniques
  • La Plaza de la Catedral
  • La Cueva Pastor Department Store (Non.10 Broad Street)
  • L'edificiu de Mutua (Cai Ancha menor)
  • Los xardinos Cheapside
  • Plaza Sagicor
  • La Garrison Savannah y Área Históricu Nacional
  • Hotel Hilton
  • Martineau Casa
  • Complexu de desenvolvimientu Pierhead

Personalidaes[editar | editar la fonte]

Economía[editar | editar la fonte]

Bridgetown ye una ciudá totalmente moderna y próspera, con accesu a munchos servicios modernos, incluyendo un suministru d'agua por tubería, lletricidá, suministru de gas natural, telecomunicaciones d'última xeneración, servicios inalámbricos, internet, y una bona infraestructura polo xeneral. La ciudá tamién tien una sala de conferencies impresionante conocida como'l Centru de conferencies Sherbourne.

Les principales esportaciones de Barbados son el azucre, ron y melaza. La islla tamién ta arreyáu n'otres industries como'l turismu y el sector offshore.

Bancos y bolsa de valores[editar | editar la fonte]

Los principales bancos son:

  • Barclays Bank
  • Bank of Nova Scotia
  • Barbados National Bank
  • Canadian Imperial Bank of Commerce (CIBC)
  • Bancu RBTT
  • Royal Bank of Canada (RBC)

La ciudá de Bridgetown tamién tien una bolsa de valores bien regulada con valores d'empreses del Caribe, Barbados y locales, ye conocida como Barbados Stock Exchange (BSE).[11]

Informática[editar | editar la fonte]

La informática emplegó cerca de 1.700 trabayadores en 1999 a nivel nacional, aproximao'l mesmu númberu que la industria azucrero. Polo tanto la ciudá tuvo arreyada na industria de procesadores de datos dende la década de 1980 y agora especialízase n'operaciones como la xestión de base de datos y reclamaciones de seguros. Los costos en Barbados son más altos que nel restu del Caribe (anque inda solo la metá de los costos nos Estaos Xuníos), pero la islla ufierta grandes ventayes, como una gran fuercia de trabayu y l'allugamientu na mesma zona horaria que l'este de los Estaos Xuníos, tamién la fala d'inglés de la población altamente alfabetizada favoreció a ello.

Empreses locales

Tresporte[editar | editar la fonte]

Bridgetown pertenez a un país con afluente turísticu y pola tantu apurre un tresporte confiable y seguro pa los nativos y visitantes. El so pavimentación bien desenvuelta y les sos principales víes que son l'Aeropuertu internacional Sir Grantley Adams y el Puertu de Bridgetown conformen la infraestructura pal tresporte nesta ciudá.[12]

Entrada al Aeropuertu Internacional Grantley Adams.

Taxis[editar | editar la fonte]

El serviciu de taxis, disponible pa los nativos y los visitantes de la ciudá. Funcionen de manera similar a los d'Estaos Xuníos, tán regulaos pal tresporte a una velocidá predeterminada pol gobiernu, p'asina asegurar la seguridá de los usuarios.

Autobuses[editar | editar la fonte]

Autobús en Bridgetown, reguláu pola Xunta de tresporte de Bridgetown.

Los servicios d'autobús en Bridgetown tamién son un mediu de tresporte que tán disponibles pa toos, sicasí, los nativos son el grupu predominante qu'utilicen los autobuses públicos. La Xunta de tresporte de Bridgetown ye una organización gubernamental que ye responsable del tresporte n'autobús na ciudá. La xunta empezó como una organización el 24 d'agostu 1955 y operó dende entós. Hai dos tipos d'autobuses, autobuses grandes y azules, y los autobuses mariellos. Los autobuses azules xeneralmente más grandes, tán regulaos pol gobiernu nacional y opera al traviés de la Oficina de tresportes de Barbados y cobren la mesma tarifa que los demás servicios (2,00 $ BDS). Los adultos tienen que pagar esta cuota, pero l'autobús ye gratuitu pa tolos neños con uniformes escolares, los estudiantes con identificación escolar y les persones de la tercer edá. A diferencia d'otros medios de tresporte, los autobuses públicos del gobiernu executar con un sistema nel que son incapaces de dar cambéu.

Ferrocarril[editar | editar la fonte]

La propuesta d'incluyir a los trenes nel sistema de la islla foi propuestu per primer vegada en 1845 pol Reinu Xuníu. Nun foi sinón hasta finales del sieglu XIX qu'empezó la construcción del nuevu ferrocarril pal país y la ciudá yá independientes, col fin de tresportar la caña d'azucre al traviés de la islla col puertu de Bridgetown. Dende'l sieglu XX, el sistema ferroviariu llevó a los productos de les fábriques de la ciudá y tamién a los pasaxeros empobinaos escontra la mesma.

En 2010, una evaluación publicada pola Economist Intelligence Unit (EIU) del Reinu Xuníu, clasificó a los ferrocarriles en Barbados como los 6º meyores nel mundu, y nel primer llugar del Hemisferiu occidental pola densidá de la rede vial.

Puertu[editar | editar la fonte]

Los principales puertos de la islla moren en Bridgetown y tán regulaos pola Autoridá portuaria de Barbados. Son munchos los cruceros qu'atraquen nel puertu y pela redolada de la rexón.

El barcu Goleta qu'una vegada funcionó ente Speightstown y Bridgetown tuvo dellos vetos per parte del gobiernu pol so impautu medioambiental, pero anguaño púdose instaurar de nuevu con cantidá de regulaciones.

Ciudaes hermaniaes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Artículu de traducción automática a partir de "Bridgetown" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.