Bráctea

De Wikipedia
Brácteas nel diente de lleón.

La bráctea ye'l términu usáu en botánica, introducíu por Carlos Linneo, que fai referencia al órganu foliáceu na proximidá de les flores, distinta a les fueyes normales y a les pieces del periantu.

La so función principal nun ye la fotosíntesis, sinón protexer les flores o inflorescencies. Anque son verdes, hai delles esceiciones nes que mientres el so procesu de desenvolvimientu adquieren una diversa variedá de colores, munches vegaes intensu y llamativu, como nel casu de les hortensies (Hydrangea), la flor de pascua (Euphorbia pulcherrima), les buganvillas (Bougainvillea) o la espata de los Anthurium, de tal manera que de cutiu se confunden coles verdaderes flores.

Suelen ser de menor tamañu que les fueyes normales y en dellos casos, como asocede nel tilal, son más grandes que la flor. N'otros casos, como en de les compuestes (Asteraceae), son bien pequeñes, como asocede por casu nes bráctees del diente de lleón (Taraxacum officinale), y -pa esta familia- denominar de cutiu filarios y, equivocadamente, al conxuntu de dichos filarios llamar calículo.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. P. Font Quer. Diccionariu de botánica. Editorial Labor, Barcelona, 1985, p. 469.

Ver tamién[editar | editar la fonte]