Boris Izaguirre

De Wikipedia
Boris Izaguirre
Vida
Nacimientu Caraques[1]29 de setiembre de 1965[2] (58 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu escritor, presentador de televisión, guionista, periodistaprofesor universitariu
Premios
IMDb nm0412698
Cambiar los datos en Wikidata

Boris Rodolfo Izaguirre Lobo (29 de setiembre de 1965Caraques) ye un presentador de televisión, guionista, articulista y escritor d'orixe venezolanu y que tamién tien la nacionalidá española.[3] El segundu de tres hermanos —Rhazil, el mayor, y Valentina, la menor—, ye fíu de Rodolfo Izaguirre (exdireutor de la Cinemateca Nacional de Venezuela) y Belén Lobo, baillarina de balé clásicu y danza contemporánea. Fixo pública la so homosexualidá y dende febreru de 2006 ta casáu con Rubén Nogueira.

Vida profesional[editar | editar la fonte]

La so carrera nos medios empieza con 16 años nel diariu El Nacional de Caraques, onde escribe Animal de frivolidaes, una columna de crónica social. Como él mesmu esplicó, formar nel trabayu; nunca foi a la universidá.

Dende entós siguió ininterrumpidamente collaborando con diversos medios (como na revista selmanal del diariu español El País o la revista de cine Fotogrames). Tien una columna en revistir gai Zero[4] y na femenina Marie Claire, onde escribe una seición fixa llamada De vuelta al armariu. Tamién trabaya na radio, sobremanera como collaborador en La ventana, presentáu por Carles Francino na Cadena SER. Na nueva Revista del Sábadu, seición de El País que nació en setiembre de 2011, Izaguirre escribe la columna La paradoxa y l'estilu.[5]

Como guionista ye coautor, con José Ignacio Cabrujas, de les telenoveles Rubí rebalbu y La dama de rosa. Tres l'ésitu d'eses producciones en Televisión Española treslladar a Santiago de Compostela. Una vegada n'España, collaboró nos guiones de programes como Inocente, Inocente o El súper.

Apaez en programes como Moros y cristianos, La nueche per delantre y Más madera de Telecinco, pero la so verdadera popularidá n'España llegaría cola so incorporación a Crónicas Marcianas. El direutor y presentador Javier Sardá llamar pa collaborar nel programa y Boris Izaguirre convertir en tou un fenómenu mediáticu. Tres la salida de Carlos Ferrando, Izaguirre pasó a formar pareya presentadora con Sardá dende 1999 hasta la desapaición del programa en 2005. El personaxe de Izaguirre carauterizar poles sos prevocaciones de temática sexual y los polémicos desnudos que realizaba frecuentemente nel programa.

Mientres dalgún tiempu presentó'l so propiu programa El anfitrión en Telecinco, pero foi retiráu tres poques emisiones por cuenta del so fracasu n'audiencia. Tres el zarru de Crónicas Marcianas, empezó a trabayar, en payares de 2005, na canal Cuatro xunto a Ana García-Siñeriz, nel programa de tarde Channel nº4 hasta qu'ésti fuera canceláu a principios de 2008. Al añu siguiente participó nel programa de Javier Sardà de Telecinco La tribu.

En 2010 fichó por Televisión española pa conducir el programa d'entrevistes Humanos y divinos que, daos los escasos niveles d'audiencia, foi atayáu tan solo un mes dempués. Collabora nel programa Las mañanas de Cuatro, y en mayu de 2011 tornó a Telecinco como collaborador de Sobrevivientes: L'alderique y darréu de L'alderique de Gran Hermanu.

Foi xuráu de ¡Mira quién baila! de Televisión Española en dos oportunidad (2008 y 2010), animador invitáu del Miss Venezuela —el programa de más audiencia nesi país, tresmitíu por Venevisión, n'Estaos Xuníos por Univision, y en toa Llatinoamérica al traviés de Venevisión Plus y Novelísima— (2009 y 2010), y presentador de Gala Drag Queen de Les Palmes de Gran Canaria (2009).

El 30 d'agostu de 2012 ye nuevamente convidáu como'l presidente del xuráu na sesentena edición del Miss Venezuela 2012. Nel 2013 exerz de xuráu del concursu de saltos de trampolín con famosos, ¡Mira quien salta!.

Anguaño ta casáu con Rubén Nogueira (2006-presente).

Na temporada 2012-13 trabayó como collaborador del programa La Selmana Más Llarga de la canal autonómica Canal Sur.

Anguaño en Miami, anima'l programa d'entretenimientu y chismes de farándula Suelta la Sopa Extra, nel que comparte cola comediante Erika de la Vega y la periodista Carolina Sandoval, ente otros.

En 2018 estrénase como convidáu especial nel reality show español Las Campos, nel que tamién María Teresa Campos collabora bonalmente en Suelta la sopa.

Escritura[editar | editar la fonte]

Boris Izaguirre publicó la so primer novela a los 26 años en Venezuela, El vuelu de les avestruces. La so siguiente obra foi editada siete años dempués, en 1998, n'España, col títulu de Azul petroleu. La so novela más esitosa foi Villa Diamante, que resultó finalista del Premiu Planeta 2007. En 2011 publicó Dos bisarmes xuntos, que trescurre en Londres. Tamién escribió dellos llibros d'ensayu.

Obres[editar | editar la fonte]

Boris Izaguirre, na Feria del Llibru de Madrid de 2008.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Boris Izaguirre canal d'usuariu en YouTube