Bitardo

De Wikipedia

El Bitardo ye un animal llexendariu que los Bitardos veneren. Son miembros de la Orde del Veneráu Bitardo o Ordre du Vénéré Bitard (Loué Soit-Il !), una hermandá d'entusiastes con sede en Poitiers (Francia) que caltienen ciertes tradiciones, como ser el rally de los bitardos y cierta vistimienta.

François Rabelais (1494?-1553), que moró en Poitiers mientres munchos años atribúi los oríxenes del Bitardo a Pantagruel.

Selmana del estudiante[editar | editar la fonte]

Tolos años, en primavera, realízase un festival que dura una selmana denomináu la Selmana 69 del estudiante. Na ciudá de Poitiers entámase'l famosu Bitardbourg. Se destiva por bebese tola selmana aperitivos, mientres hai actividaes y fiesta a lo llargo de tol día.

Xerarquía de la Orde[editar | editar la fonte]

La Orde del Bitardo ye presidida pol Grand Maistre (Gran Maestre). Ta formada d'una parte por dignatarios como los Commandeurs (Comendadores) y Chevaliers (Caballeros), y d'otra parte polos novices (novicios) y les chabousses. Los estudiantes ingresen a la Orde del Bitardo como novicios. Depués de que demostró que ye dignu d'enfotu, dizse que l'estudiante atópase capacitáu pa ser un dignatariu.

Tradiciones de vistimienta[editar | editar la fonte]

Los bitardos utilicen una faluche, que ye una gorra tradicional de los estudiantes de Francia, con ciertu diseñu y códigos carauterísticos. El faluche de los dignatarios bitardos ta decoráu con un chevrón. Xunto con esta gorra, los bitardos pónense una capa que'l so color ye indicativu del so rangu dientro de la Orde.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]