Benjamin Guggenheim

De Wikipedia
Benjamin Guggenheim
Vida
Nacimientu Filadelfia26 d'ochobre de 1865[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Océanu Atlánticu Norte[2]15 d'abril de 1912[1] (46 años)
Causa de la muerte afogamientu
Familia
Padre Meyer Guggenheim
Casáu con Floretta Seligman
Fíos/es Peggy Guggenheim
Hermanos/es
Estudios
Estudios Peirce College (en) Traducir
Oficiu entamador
IMDb nm11840200
Cambiar los datos en Wikidata

Benjamin Guggenheim (26 d'ochobre de 1865Filadelfia – 15 d'abril de 1912Océanu Atlánticu Norte) foi un empresariu d'Estaos Xuníos, el quintu de los siete fíos del magnate dedicáu a la minería y la metalurxa Meyer Guggenheim.

Biografía[editar | editar la fonte]

Anque Ben Guggenheim heredara una considerable suma del so padre, nun tenía habilidá pa los negocios, polo que'l so heriedu menguó considerablemente por cuenta de un bon númberu d'inversiones desastroses.

Casóse con Floretta Seligman, fía de James Seligman, un sociu principal na firma J & W Seligman un prominente banqueru de Nueva York, y de Rosa Seligman (de soltera, Content) con quien tuvo trés fíos, una d'elles, la futura mecenes Peggy Guggenheim. Sicasí, posesor d'una conocida fama de muyeriegu, vivía davezu nel so apartamentu de París lloñe de la so esposa y de les sos fíes, aparentemente por motivos de los sos negocios y en realidá viviendo con dalguna de los sos múltiples amigos.

El Titanic[editar | editar la fonte]

Cuando'l miércoles 10 d'abril de 1912 embarcó nel RMS Titanic en Cherburgu (Francia), acompañar el so amante, una cantante francesa llamada Léontine Aubart, según un pequeñu grupu de criaos: un xofer, una doncella, y sobremanera el so mayordomu y home d'enfotu Giglio, con quien darréu toparía la muerte.

Guggenheim y Giglio atopábense dormiendo cuando'l Titanic topetó contra'l iceber. Nengún de los dos dios-y importancia y nun se fadiaron en llevantase. Henry Samuel Etches, el tripulante encargáu del so camarote intentó que'l mayordomu espertara al so señor, nun consentir ésti, yá que '"namái se trataba d'un iceber ente bien de iceberes". Más tarde, viendo'l carís qu'empezaben a tomar los acontecimientos, Guggenheim foi llevantáu y persuadíu por que se vistiera con ropa d'abrigu y xubiera a la cubierta del barcu. Cuando Guggenheim despidió al so amante y a la so criada nel bote 9 díxo-yos que veríense puestu y que volveríen viaxar nel Titanic.

Una vegada comprobaron lo difícil de la so situación, cuando'l millonariu diose cuenta de que'l buque fundir ensin remediu, baxó al so camarote y camudó el so salvavides y el so xerséi por un frac. Víctor Giglio fixo lo mesmo. Cuando tornaron xuntos a cubierta, Etches reprender por quitar los salvavides, a lo que Guggenheim respondiólu: "Vistimos colo meyor y tamos dispuestos a fundinos como caballeros. Si daqué pásame di-y a la mio esposa que fixi tolo posible por cumplir col mio deber".

Tanto él como los sos dos criaos perecieron nel desastre. Los sos cuerpos nunca fueron recuperaos.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Find a Grave. Identificador Find a Grave: 9588454. Apaez como: Benjamin Guggenheim. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Afirmao en: Encyclopedia Titanica. Llingua de la obra o nome: inglés.
  3. «Enciclopedia Titánica: Benjamin Guggenheim, victim» (inglés).