Belén Esteban

De Wikipedia
Belén Esteban
Vida
Nacimientu Madrid9 de payares de 1973 (50 años)
Nacionalidá España
Familia
Pareyes Jesulín de Ubrique
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu contertulia de televisiónactriz de cine
IMDb nm1543206
Cambiar los datos en Wikidata

María Belén Esteban Menéndez (9 de payares de 1973Madrid), conocida a cencielles como Belén Esteban, ye una collaboradora de televisión y un personaxe mediáticu n'España. Ye principalmente conocida por haber calteníu una rellación sentimental col toreru Jesús Janeiro, según poles sos apaiciones en dellos programes de televisión de la prensa rosa y telerrealidad[1].

Biografía[editar | editar la fonte]

Infancia y mocedá[editar | editar la fonte]

María Belén Esteban Menéndez nació'l 9 de payares de 1973 en Madrid. Fía de Francisco Esteban de Diego (1939 - 2006), fináu víctima d'un cáncer a los 67 años, y de María del Carmen Menéndez Sánchez (16 d'ochobre de 1943).[2][3] Tien dos hermanos mayores, Juan Pedro Esteban Menéndez y Francisco José Esteban Menéndez.[4] Crióse nel madrilanu barriu de Ciudá Llineal y realizó los sos estudios nel colexu Salvador Dalí del barriu de la Concepción de Madrid.

Saltu a la fama[editar | editar la fonte]

El so saltu a la fama producióse cuando se dio a conocer públicamente la so rellación sentimental col toreru Jesús Janeiro Bazán, más conocíu como Jesulín de Ubrique. Dambos tuvieron una fía, Andrea Janeiro Esteban. Tres la so separación, empezó a trabayar de manera siguida como collaboradora de programes de corazón en TV. Dende esi momentu, Belén Esteban convertir nunos de los personaxes más populares de la prensa del corazón española.

Empezó la so carrera televisiva nel programa Como la vida d'Antena 3 de la mano d'Alicia Senovilla. Nel 2002 empezó a collaborar con Ana Rosa Quintana nel programa Sabor a ti, de la mesma cadena. Tres el pasu d'Ana Rosa d'Antena 3 a Telecinco, nel añu 2004, Belén tamién se pasó a esta cadena, na cual empezó collaborando nel programa mañaneru Día a día, presentáu naquellos momentos por Carolina Ferre. Cola incorporación d'Ana Rosa dempués de la so maternidá, Belén siguió trabayando como collaboradora habitual cola conocida periodista n'El programa de Ana Rosa, dende 2005 a 2009. Son conocíes les sos apaiciones y collaboraciones en programes como ¿Dónde estas, corazón?, el late show Crónicas marcianas, Salsa Rosa, La Noria o l'alderique de la versión española de Gran Hermano, ente otros.[5] Nel añu 2009, dexó El programa de Ana Rosa para trabayar como co-presentadora al pie de Jorge Javier Vázquez en Sálvame, convirtiéndose n'unu de los iconos y reclamos del programa.[6]

El 5 d'abril de 2013, anunció nel programa Sálvame Deluxe mientres una entrevista qu'abandonaba temporalmente la televisión debíu al robu de la so casa mientres taba de vacaciones en Benidorm, abandonando asina dichu programa y tamién Sálvame. A finales de setiembre del mesmu añu, anuncióse que la collaboradora volvería a dambos programes el 18 d'ochobre de 2013 tres el so abandonu voluntariu.[7]

En xineru de 2015, Esteban entró na casa del concursu de telerrealidad <i id="mwWQ">Gran Hermano VIP</i>, siendo la ganadora de la tercer edición, con discutiniu pel mediu por cuenta de les acusaciones per parte de l'audiencia escontra'l programa. Anque estes manifestaron qu'hubo manipulación nos votos, les acusaciones nunca fueron demostraes énte un tribunal.

Impactu n'Internet[editar | editar la fonte]

El diariu británicu The Independent, nel so analís sobro los enclinos n'Internet basaes nes busques en Google utilizando la ferramienta Google Insights, asitió a Belén Esteban como unu de los personaxes más rastrexaos en dichu buscador a nivel internacional na selmana del 15 al 21 d'avientu de 2009, revelando amás que mientres dichu periodu, coincidente nel tiempu cola salida a la lluz público de la presentadora tres la so operación de cara, el so nome foi'l segundu términu qu'esperimentó una mayor xubida a nivel mundial con un 1350% d'aumentu.[8][9]

Vida personal[editar | editar la fonte]

En septiembre de 2009 el defensor del Menor de la Comunidá de Madrid unvió un escritu a la Fiscalía de menores, solicitando una actuación d'oficiu en defensa de la protección d'Andrea Janeiro Esteban, la fía de Belén Esteban, al entender que la exhibición siguida de la vida privada y de les circunstancies de la menor per parte de la so madre, fechu que vien asocediendo desque se dixebró del padre de la mesma, frayen el so derechu a la intimidá y a la mesma imaxe.[10]

Nel so llibru "Ambiciones y reflexiones", Belén Esteban confesó que mientres gran parte de la so vida televisiva tuvo problemes d'adicción a les drogues, mayormente rellacionaos al consumu de cocaína.[11] Foi n'ese llibro onde señalaba que consumía antes de salir nel programa ¡Más que baile!, programa del cual salió vencedora. Finalmente partir de la so participación algamó'l so puntu llende, asina que lo dexó y rehabilitóse.

Relaciones personales[editar | editar la fonte]

Belén Esteban empezó una relación de 5 años col toreru Jesús Janeiro Bazán, más conocíu como Jesulín de Ubrique nel añu 1995.Con Jesús, tuvo a la so única fía, Andrea Janeiro Esteban, nacida'l 20 de xunetu de 1999 en Madrid. La pareya dixebróse pocu tiempu dempués.

Tres ésta separación, Belén Esteban empezó a convertise nun famosu personaxe de televisión, y caltuvo relaciones sentimentales de curtia duración nos principios de los años 2000 con Óscar Lozano y Daniel Martín, más conocíu como Dani Dj.

Darréu, el 27 de xunu de 2008 casóse con Francisco Álvarez Gómez (f. en 2020), más conocíu como Fran Álvarez, un amigu dende l'adolescencia.[1] El 8 de marzu de 2010 anunció en Sálvame'l so divorciu, que nun llegó a producise.[12] Sicasí, la pareya finalmente dixebróse nel añu 2012 y el 5 de mayu de 2014, Belén solicitó la nulidá eclesiástica del so matrimoniu, anque tres el fallecimientu del so anterior home, yá nun ye necesaria.[13]

En 2018 anunció'l so compromisu col conductor d'ambulancia Miguel Marcos Martín, más conocíu como "El Miguel", con quien caltenía una relación dende 2013. Casáronse civilmente el 22 de xunu de 2019.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 abc.es. «Personajes famosos: Belén Esteban» (castellanu). Error de cita: La etiqueta <ref> ye inválida; el nome «ABC-ficha» ta definíu delles vegaes con distintu conteníu
  2. «Fallece Pilar de Diego, abuela de Belén Esteban» (18 de diciembre de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 18 de diciembre de 2011. Consultáu'l 3 de marzo de 2016.
  3. Elisa. «Belén Esteban echaría a Pepa Jiménez de Antena 3 si pudiera». La Cosa Rosa. Consultáu'l 3 de marzo de 2016.
  4. «Boletín Oficial del Registro Mercantil. Número 180». Ministerio de Justicia:  p. Pág. 41182. 21 de septiembre de 2015. http://www.boe.es/borme/dias/2015/09/21/pdfs/BORME-A-2015-180-28.pdf. Consultáu'l 25 de junio de 2017. «381480 - BEM IMAGING SL. Ceses/Dimisiones.». 
  5. «Belén Esteban». IMDb. Consultáu'l 3 de marzo de 2016.
  6. elmundo.es (5 de septiembre de 2009). elmundo.es (ed.): «Belén Esteban vence a María José Campanario». Consultáu'l 3 de enero de 2010. «Belén Esteban contra María José Campanario»
  7. «Belén Esteban regresa a 'Sálvame deluxe' el próximo 18 de octubre». www.formulatv.com. Consultáu'l 3 de marzo de 2016.
  8. elmundo.es (29 de diciembre de 2009). elmundo.es (ed.): «Belén Esteban, la segunda búsqueda que más crece en Google». Consultáu'l 16 de abril de 2010.
  9. independent.co.uk (21 de diciembre de 2009). independent.co.uk (ed.): «Current Google Insights trends: Chris Henry's death, Belen Esteban's operation». Archiváu dende l'orixinal, el 31 de diciembre de 2009. Consultáu'l 16 de abril de 2010.
  10. abc.es (5 de enero de 2010). «Belén Esteban, en el ojo de la Justicia por su hija Andrea» (castellanu).
  11. «Sexo, drogas y envidias: el polígrafo que puso a Belén Esteban en contra de sus compañeros» (castellanu). Periodista Digital (5 de mayo de 2014). Consultáu'l 19 de enero de 2015.
  12. elpais.com (8 de marzo de 2010). «Belén Esteban firma el divorcio».
  13. «Belén Esteban: "Desde hoy, está pedida la nulidad de mi matrimonio"». www.telecinco.es. Consultáu'l 3 de marzo de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]