Battlefield 1

De Wikipedia
Battlefield 1
Desendolcador EA DICE
Distribuidora Electronic Arts
Autor Steven Hall
Compositor Johan Söderqvist
Temática Primer Guerra Mundial
Motor Frostbite
Plataforma Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One y ordenador personal
Publicación 21 ochobre 2016 (mundial)
Serie Battlefield (es) Traducir
Xéneru disparos en primer persona y videoxuegu de guerra
Mou un xugador y multixugador
Preséu d'entrada tecláu, mur y mandu de videoxuegos
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
USK USK 16 y USK 16
Más información
Páxina web oficial battlefield.com…
' Battlefield 1 '
Cambiar los datos en Wikidata

Battlefield 1 ye un videoxuegu shooter d'aición bélica en primer persona. El títulu foi desenvueltu por DIZ y distribuyíu mundialmente por Electronic Arts para Xbox One, PlayStation 4 y PC. Ye'l décimu quintu xuegu de la serie Battlefield y el primer títulu de la serie que se ambienta na Primer Guerra Mundial por Electronic Arts dende Wings of Glory en 1994. El so llanzamientu asocedió'l 21 d'ochobre de 2016. El xuegu foi confirmáu en mayu de 2016 por Electronic Arts.[1]

Dempués del so llanzamientu, Battlefield 1 recibió bien bonos comentarios per parte de los críticos y foi vistu como una meyora sobre los anteriores Battlefield 4 y Battlefield: Hardline, allabando sobremanera a la so tema na Primer Guerra Mundial, la so manera multixugador, conteníu visual y campaña pa un xugador.

Xugabilidá[editar | editar la fonte]

Similar a anteriores entregues de la serie, Battlefield 1 ye un shooter en primer persona que enfatiza el trabayu n'equipu. El xuegu se ambienta nel periodu de la Primer Guerra Mundial, y ta inspiráu n'eventos históricos. Los xugadores pueden usar armes de la Primer Guerra Mundial, incluyendo fusiles de cerrojo, fusiles automáticos y semiautomáticos, artillería, lanzallamas, y gas mostaza contra los enemigos.

El combati cuerpu a cuerpu foi rediseñáu por DIZ, introduciendo un nuevu combati cuerpu a cuerpu con armes como: sables, mazos de trinchera, y palas. Estes armes cuerpu a cuerpu estremar en dos grupos: pesaes y llixeres. Los xugadores pueden tomar tamién el control de dellos vehículos armaos, incluyendo tanques pesaos y llixeros, camiones blindaos, caces biplanos, acorazaos y zepelinos, según montar caballos en batalla. Ambientes destructivos y personalizaciones d'armes, que tuvieron presentes n'anteriores xuegos, tán presentes en Battlefield 1 y son más dinámicos.

Acordies con el diseñador del xuegu, Daniel Berlin, la manera campaña tien ambientes grandes y más amplios que n'anteriores entregues de la franquicia, con más opciones y distintos caminos pa completar los niveles y aportar al combate. Los xugadores pueden controlar dellos personaxes na campaña. Si'l xugador muerre nel prólogu, ellos van tomar el control d'otru soldáu y papel en cuenta de volver al puntu de control. Estos papeles pueden variar dende un artilleru de tanque a un soldáu con lanzallamas hasta un fusilero. Cuando'l xugador muerre, un nome apaez na pantalla del soldáu real, col so añu de nacencia. A diferencia de los sos predecesores, les carauterístiques del xuegu son una coleición d'hestories de guerra, similares a una antoloxía.

El multixugador del xuegu ta entamáu pa soportar hasta 64 xugadores. El nuevu sistema de patrulles dexa qu'un grupu de xugadores ente y dexe el servidor del xuegu xuntos. Acordies con Berlin, xugar ensin xunite a una patrulla fadría los xuegu significativamente más difícil. Los mapes multixugador tán basaos en llugares alredor del mundu, incluyendo Arabia, el Frente Occidental, y los Alpes. La manera multixugador cuenta con nueve mapes y seis modos, qu'inclúin Conquista, Dominación, Operaciones, Asaltu, Duelu por Equipos, y Palombos de guerra, onde'l xugadores tienen d'asegurar palombos de guerra y usales p'avisar d'un ataque d'artillería.

Clases[editar | editar la fonte]

Nes carauterístiques del multixugador puedes escoyer distintes clases d'élite.

  • Asaltu: La principal clase anti vehículos. Los xugadores d'asaltu tienen subfusiles y escopetes a la so disposición.
  • Médicu: La clase médica ta principalmente basada en curar y alicar compañeros d'equipu. Les armes principales na clase son fusiles semiautomáticos.
  • Sofitu: Los soldaos de sofitu tienen ametralladores llixeres a la so disposición. Tamién contribúin al equipu reponiendo la munición de los compañeros y reparando vehículos.
  • Esploradores: Los esploradores principalmente usen fusiles de cerrojo estándar, sicasí tamién pueden usar el Winchester M1895 y el Martini-Henry. La clase tamién contribúi al equipu a detectar enemigos disparando una pistola de bengalas, lo qu'asitia a los enemigos nel mapa.
  • Conductor de tanque: Los xugadores qu'escueyan remanecer nun tanque automáticamente van tener la clase de conductor de tanque. La clase ye nueva na serie, y contién una ferramienta que puede reparar vehículos.
  • Pilotu: Los xugadores que remanecen nun avión direutamente tienen la clase de pilotu. Fora de los aviones, los pilotos van tener accesu a pistola-carabines y una escopeta recortada.
  • Caballería: Los xugadores qu'escueyen remanecer sobre un caballu van tener la clase de caballería.
  • Élite: La clase d'élite llograr por xugadores que lu recueyen nel campu de batalla, lo que-yos dexa tener distintes habilidaes y armes como'l lanzallamas. La clase tien distintes variaciones como centinela, cazatanques, y soldáu con lanzallamas.[2]

Campaña[editar | editar la fonte]

Sinopsis[editar | editar la fonte]

Mientres la campaña un xugador, el xugador controla seis distintos personaxes dende una vista en primer persona en seis capítulos distintes. A diferencia de campañes anteriores, la hestoria de la manera un xugador de Battlefield 1 ta compuesta por seis separaes “hestories de guerra”, caúna enseñándolo dende los güeyos de soldaos separaos de distintes nacionalidaes, “Nube d'Aceru”- el prólogu del xuegu ta basáu en Francia dende los güeyos de distintos Harlem Hellfighters, “Barru y sangre” - basáu en Francia dende los güeyos d'un conductor de tanques británicu, “Amigos d'altos vuelos” - Francia ya Inglaterra como un pilotu de combate del Real Cuerpu del Aire, “Avanti Savoia” - n'Italia como un murniu sobreviviente y miembru de los Arditi, avanzando ante les posiciones austrohúngares al pie del Monte Grappa. “El mensaxeru” - na Península de Gallipoli (la parte europea de Turquía) como un corredor ANZAC, y "Nada ta escritu” - basáu en Mesopotamia dende los güeyos d'un guerreru Beduín sol mandu de Lawrence d'Arabia.[3]

Argumentu[editar | editar la fonte]

Nube d'aceru[editar | editar la fonte]

El prólogu, basáu en 1918, enseña al xugador como tomar el control de distintos miembros de los Harlem Hellfighters mientres defenden les sos posiciones contra una ofensiva alemana en Francia. El xugador empieza cerca de la llinia de combate y tien de sobrevivir tanto como seya posible contra folaes de soldaos alemanes. Si'l xugador muerre, la perspeutiva del xuegu va pasar a otru soldáu. Mientres el cursu del xuegu, un narrador ensin nome (unu de los Harlem Hellfighters) da un comentariu sobre la naturaleza de la guerra mientres la batalla sigue.

De primeres de la batalla, los Harlem Hellfighters primeramente pierden terrén contra los alemanes, pero la fuercia de tanques británica lleva a les tropes alemanes a la retirada hasta que los tanques son deteníos pola artillería. Los Harlem Hellfighters monten una contraofensiva y emburrien escontra alantre, sosteniendo baxes mientres los alemanes caltienen el so terrén. Cuando'l xugador camuda la perspeutiva hasta'l postreru soldáu nel xuegu, un soldáu alemán intenta matar al xugador, pero ye deteníu por una descarga d'artillería que barre a tolos combatientes del campu de batalla y dexa al xugador inconsciente. Cuando'l xugador recupera la consciencia, paez ser l'únicu sobreviviente, pero rápido atopa a un sobreviviente alemán. Anque los dos apunten les sos armes ente ellos, l'escosamientu y la fatiga de dambos fai inútil la situación, forzando a los dos combatientes a baxar les sos armes. El xuegu entós da en la introducción cinemática qu'abre les otres hestories de guerra.

Barru y sangre[editar | editar la fonte]

Basada na seronda de 1918 mientres la Batalla de Cambrai na Ofensiva de los Cien Díes, los xugadores asumen el rol de Danny Edwards, un ex xofer que se enlista na guerra como un conductor de tanque británicu. Edwards ye asignáu al tanque Mark V moteyáu “Black Bess”, y conoz al restu de la tripulación: Townsend, el comandante; McManus, un cínicu artilleru que dulda de les habilidaes de Edwards y de la probabilidá d'ésitu de la tripulación; y los amigos mecánicos/artilleros, Pritchard y Finch.

La tripulación tien d'enfusar nes llinies alemanes p'algamar la ciudá francesa de Cambrai, y ayudar a prindar posiciones estratéxiques y destruyir les bateríes d'artillería. Finch muerre llueu mientres intenta reparar el tanque, y más tarde, el tanque apexar na folla y ye arrodiáu pola infantería alemana. Townsend decide pidir una descarga d'artillería na so posición col palombu mensaxeru pa salvar el tanque, que McManus protesta arelladamente. Pritchard ye asesináu intentando llanzar el palombu, forzando a Edwards a faelo, lo qu'habilita a l'artillería británico salvar el tanque. Atopando trupa borrina nel monte, Edwards actúa como un esplorador delanteru pa emponer al tanque. Llimpiando'l monte, el tanque atópase apexáu con problemes mecánicos, y Townsend unvia a Edwards y McManus pa recuperar buxíes de tanques británicos prindaos polos alemanes. McManus espresa'l so desdeñu coles órdenes y abandona la misión. Sicasí, McManus tien un cambéu d'opinión más tarde y vuelve xusto a tiempu pa salvar a Edwards d'un soldáu alemán.

Col tanque reparáu, la tripulación da en la estación de tren defendida por fuercies alemanes. Sicasí Bess ye l'únicu tanque británicu nel área, la tripulación ataca la estación de tren engañando a los alemanes de que piensen qu'una gran ofensiva británica ta en camín. Esaniciando a les fuercies alemanes na estación de tren, el tanque procede escontra Cambrai, pero ye inmovilizáu pola artillería y atacáu por soldaos alemanes. Edwards y McManus son mancaos defendiendo'l tanque, y un mancáu Townsend sacrifícase encendiendo una fuga de gasolina dientro del tanque, suicidándose y matando a los alemanes. Con Bess destruyíu y Edwards y McManus como únicos sobrevivientes, los dos dan en pie escontra Cambrai. Cerrando subtítulos indícase que cola participación de más de 300 tanques na Batalla de Cambrai, la guerra terminó un mes dempués.

Amigos d'altos vuelos[editar | editar la fonte]

Nesta hestoria, basada na primavera de 1917, el xugador controla a Clyde Blackburn, un pilotu estauxunidense y xugador con un vezu de conducta engañosa. Ceo, Blackburn charra con George Rackham, un pilotu de la nobleza británica, nun xuegu de cartes y róba-y l'últimu modelu d'avión (un Bristol F.2 Fighter). Faciéndose pasar por Rackham, Blackburn presentar al copilotu de Rackham, Wilson, y los dos parten nun exerciciu aereu. Mientres l'exerciciu, una aeronave alemana -yos embosca al dúu, y los dos pilotos tomen fotografíes d'un depósitu de munición alemán col que zarapiquen dempués de lluchar col enemigu. Anque Wilson ye ronciegu a enseñar les semeyes al Comandante británicu col mieu de ser acusáu de insubordinación, Blackburn lo engatusa por que lo faiga col prospeutu de ganar medayes. Wilson acepta a la condición de Blackburn si tráilu sanu de futures misiones.

Blackburn y Wilson escolten a los bombarderos británicos a un asaltu al depósitu de munición alemán fotografiáu. Anque'l depósitu ye destruyíu, Blackburn y Wilson son baltaos y dixébrense. Blackburn afletar ente les llinies alemanes y afaya a Wilson mancáu. Sabiendo que nun va ser capaz de volver a les llinies britániques cargando a Wilson, Blackburn contempla poner final al sufrimientu del so compañeru, pero camuda d'opinión cuando Wilson revela la verdadera identidá de Blackburn dempués de too. Blackburn lleva a Wilson ente la tierra de naide a les llinies amigues, pero ye deteníu por policías militares británicos so les órdenes de Rackham por usurpar la so identidá.

De camín al conseyu de guerra en Londres, el buque que tresporta a Blackburn, Rackham y Wilson ye atacáu por un escuadrón d'aviones enemigos, que mata a Rackham. Blackburn y Wilson tripulen un avión y refuguen l'ataque aereu. Blackburn y Wilson estrellen l'avión contra un zepelín alemán y usen el so cañón antiaéreo pa destruyir otros zepelinos alemanes. Los dos pilotos salten al ríu Támesis dempués de que'l so zepelín esbarrumbar contra'l suelu. La hestoria termina con Blackburn esguilando'l ríu desarmáu, reflexando les sos esperiencies. Él repara que les cuentes entemecíes de les sos fazañes pueden surdir por cuenta de la naturaleza confusa de la guerra, pero suxure que la so versión de los acontecimientos ye la verdá. La hestoria termina con una nota ambiciosa dexando la entruga abierta si los eventos de la hestoria asocedieron realmente como lo fixeron ellos.

"Avanti Savoia"[editar | editar la fonte]

Desenvolviéndose mientres la seronda de 1918 nos Dolomites, cerca del norte d'Italia, los xugadores asumen el rol de Luca Vincenzo Cocchiola, un miembru de la unidá italiana Arditi. La hestoria ye tresmitida por un vieyu Luca años dempués de la guerra recontando les sos memories a la so fía estauxunidense nel so cumpleaños. Él y el so hermanu ximielgu, Matteo, tomaron parte na mayor ofensiva pa prindar una fortaleza austrohúngara. Mientres Matteo toma parte nel principal emburrie de la ofensiva, la unidá de Luca xuega un papel auxiliar, esaniciando barreres a les principales fuercies avanzaes. Vistiendo una armadura pesada, Luca comanda l'asaltu sobre posiciones austrohúngares clave, prindando puntos fuertes, destruyendo una pieza d'artillería, y atayando un asaltu aereu enemigu.

Desesperaos, los bombarderos austrohúngaros desencadenen un deslizamiento de tierra p'apexar la ofensiva italiana. Desesperáu por salvar al so hermanu, Luca poner en marcha solo escontra'l campu de batalla p'atopar la unidá del so hermanu. A lo llargo del camín, él ayuda unidaes italianes atrapaes y emburria escontra la direición del fuerte enemigu. Dempués de llimpiar el fuerte, Luca atopa los restos de la unidá del so hermanu y zarapica col so hermanu difuntu; con muncho pesar y consternación. Na actualidá, un apenado Luca ufiérta-y a los so hermanu una despidida y feliz cumpleaños, ente que un subtítulu concluyente afirma que la guerra afectó tanto a los estaos-nación ya imperios, según a les families, colos sobrevivientes y los difuntos de la guerra llamaos "Xeneración Perdida”.

El mensaxeru[editar | editar la fonte]

Ambientáu mientres la Campaña de Gallipoli de 1915, el xugador asume'l papel del corredor de mensaxes australianu, Frederick Bishop. La hestoria empieza con Bishop atopándose col mozu Jack Foster, quien diz que ye'l nuevu cargu de Bishop. Anque primeramente cínicu, Bishop reluctantemente reláxase y toma a Foster so la so ala, pero diz-y a Foster que s'abstenga de la batalla por cuenta de la so inesperiencia. Bishop acorada les sableres de Gallipoli y prinda una posición estratéxica del enemigu. Bishop dispara un fogaral pa significar la captura de la posición, pero ye sobrosaltáu por un Foster solitariu, que desobedeció el mandatu de Bishop pa movese namái col restu de les fuercies aliaes. Bishop regaña a Foster pola so inxenuidá y visión de la guerra como una actividá gloriosa, yá que Foster mintiera alrodiu de la so edá p'apuntase. Foster espantar al ver la carnicería al so alredor, pero Bishop anidia la so retórica y asela a Foster de que van tar bien.

A otru día, Bishop ufiértase voluntariu como un corredor en llugar de Foster, a quien Bishop considera inespertu pa la xera. Bishop torna al campamentu p'apurrir un mensaxe y ye salváu por Foster, quien dispara a un soldáu otomanu cercanu. L'oficial británicu Whitehall espacha a Bishop pa ordenar de nuevu que los británicos intenten avanzar más lloñe. Bishop atopa'l mandu de retaguardia ermu, y afaya que los británicos entamen retirase y cubrir la retirada con fueu d'artillería. Recordando que Foster inda ta na llinia de frente, Bishop entainar a recuperalo. Al atopar a Whitehall, Bishop afaya que Foster xunióse a un asaltu contra una fortaleza otomana. Bishop decide escorrer a Foster, ente que un apenado Whitehall dexa a Bishop desobedecer la orde de retirada pa recoyer a Foster.

Bishop atopa a Foster ya infórmalu del inminente ataque d'artillería, pero'l mozu australianu diz que nun pueden retirase por cuenta de los sos mancaos. Bishop ataca'l fuerte pa cubrir la retirada, pero diz-y a Foster que dispare un fogaral cuando la retirada tea completa por que él pueda retirase. Bishop prinda la fortaleza y ye gravemente mancáu nel procesu, pero ve'l fogaral de Foster y siéntese solliviáu de que'l retiru tuvo ésitu. La hestoria termina cuando los buques de guerra británicos bombardean el fuerte, presumiblemente matando a Bishop. Los subtítulos de clausura indiquen que los otomanos ganaron finalmente la Batalla en Gallipoli, y dellos sobrevivientes notables encabezaron una Turquía de la posguerra. Les tropes australianu y neozelandés llucharon en Gallipoli so les sos propies banderes, estremándose en combate.

Nada ta escritu[editar | editar la fonte]

Tomando parte na primavera de 1918, los xugadores asumen el control de Zara Ghufran, una rebalba beduina que trabaya direutamente col oficial d'intelixencia británicu T.Y Lawrence mientres lluchen pa debilitar la ocupación otomana de la Península Arábiga. Zara se infiltra nun tren otomanu descarrilado y recupera un manual con claves de comunicación otomanes. Anque ye atrapáu por Tilkici, un oficial otomanu, Zara ye rescatada por Lawrence y dellos insurxentes beduinos. Zara y Lawrence deciden entrugar a Tilkici sobre cómo usar el manual de claves p'atraer al Canavar, un tren blindáu otomanu, a una trampa, pero Tilkici burllar de que los rebeldes nun van trunfar.

N'entrugando a Tilkici, los rebeldes afayen que tienen d'usar cápsules de mensaxes en poder de trés oficiales otomanos pa detener el tren. Zara da en soles, infiltrándose con ésitu en territoriu otomanu pa lliberar dos cápsules de mensaxe per palombu ente qu'esanicia a los comandantes otomanos. Sicasí, mientres se preparar pa lliberar la tercer cápsula, Tilkici dexar inconsciente, que llogró escapar de Lawrence. Tilkici abasna a Zara nel desiertu y búrllase, ordenando yá que el Canavar ataque l'allugamientu de Lawrence. Sicasí, Zara matu a Tilkici primero que pueda executala.

Volviendo con Lawrence, que sobrevivió al ataque treslladándose dempués de la fuga de Tilkici, Zara y Lawrence deciden atacar el tren blindáu mientres se detién p'abastecese. Zara se infiltra nel pueblu onde'l Canavar detiense, y destrúi segmentos de les víes pa torgar el movimientu del tren. Zara y los rebeldes destrúin el tren nuna intensa batalla, poniendo fin a l'amenaza a les sos fuercies. Dempués de llograr el so "vengación" contra'l Canavar, Zara xunir a Lawrence p'atacar a oxetivos na Canal de Suez. Los subtítulos de zarru indiquen que, anque los otomanos perdieron la guerra, los británicos y los franceses negar a conceder a los árabes plena autonomía y que la guerra pol petroleu sigue hasta los nuesos díes.

Desarrollu[editar | editar la fonte]

Acordies con el diseñador de xuegos Daniel Berlin, l'equipu escoyó la Primer Guerra Mundial como l'escenariu del xuegu yá que creíen que les armes y dispositivos presentaos nesi periodu de tiempu afacer a los xugadores con distintos estilos de xuegu. El xuegu llamóse Battlefield 1, una y bones l'equipu consideró la Primer Guerra Mundial "l'amanecer de la guerra total". Armar cuerpu a cuerpu fueron reelaboradas pa introducir más fondura nel sistema. Según el direutor creativu Lars Gustavsson, l'escenariu yera un conceutu mientres enforma tiempu, y fuera el "suañu" de que l'equipu creara un xuegu basáu nesi periodu. Según Berlin, la xugabilidá yera l'aspeutu más importante cuando taben desenvolviendo'l xuegu, y prometió que nun se ralentizaría por cuenta de la configuración histórica del xuegu. La hestoria del xuegu ye cuntada al traviés de múltiples protagonistes, y esplora les hestories d'héroes de guerra desconocíos. Patrick Söderlund, un executivu de Electronic Arts, orixinalmente refugó la idea de tener un shooter de la Primer Guerra Mundial, yá que pensaba que nun sería risonderu xugar. Más tarde aceptó'l llanzamientu en siendo convencíu por una demo creada por DIZ. Aleksander Grøndal, Productor Senior de DIZ, preparó la so propia investigación sobre la guerra mirando referencies visuales. Él favoreció les imáxenes coloriaes de la guerra nun intentu de visualizar lo que los soldaos vivieron al traviés. "Quería ver les imáxenes y quería imaxinar cómo se veríen con una lente móvil", espresó Grøndal cuando s'entrevistó. "Yo quería empezar con toles imáxenes ya imaxinar esi metraxe nel nuesu xuegu con una toma moderna". Él específicamente favoreció Apocalypse: la Primer Guerra Mundial, un documental francés coloriáu de 2014, y la Primer Guerra Mundial en Color por Charles Messenger, un llibru de 2004 de fotografíes coloridas de tiempos de guerra. Grøndal prefirió'l material coloriao como él sentía, "Ye abondo interesante y te zuca porque se siente muncho más cerca cuando ves tou en color". A pesar del so enclín personal poles imáxenes coloriaes, el so autu atribuyida "gran inspiración" foi Blueprint for Armageddon, un documental d'audiu de seis partes de Dan Carlin pa la serie de podcast Hardcore History d'esti postreru.

En xunu de 2015, DIZ reveló que taben trabayando nun xuegu ensin previu avisu. En xineru de 2016, EA anunció que Titanfall 2, Mass Effect: Andromeda y un videoxuegu ensin previu avisu establecíu nel universu de Battlefield seríen llanzaos antes del final del añu fiscal de la compañía. Tanto'l títulu, la fecha de llanzamientu del xuegu y la trama del xuegu peneraron antes del anunciu oficial el 6 de mayu de 2016. El xuegu foi presentáu oficialmente nesi día al traviés d'una tresmisión en En direutu direutu en Twitch, amosando un tráiler revelador del xuegu con un remix de The White Stripes "Seven Nation Army" de The Glitch Mob. La Edición Coleicionista del xuegu inclúi elementos como una estatua d'un Harlem Hell Fighter, un códigu pa un conteníu descargable non anunciáu (DLC) y una caxa d'aceru. Los bonos de reserva inclúin l'accesu tempranu a un mapa DLC llamáu la Solombra del Xigante que tien llugar na Batalla de Sellar, y el Pack de Harlem Hellfighters. La Edición de Luxu inclúi los bonos de reserva, según tres díes d'accesu tempranu al xuegu, el Pack Barón Colorado, el Pack Lawrence d'Arabia y cinco Battlepacks. Battlefield 1 foi llanzáu mundialmente el 21 d'ochobre de 2016 para Microsoft Windows, PlayStation 4 y Xbox One.

La beta abierta de Battlefield 1 quedó disponible'l 31 d'agostu de 2016 pa Microsoft Windows, PlayStation 4 y Xbox One. Terminó'l 8 de setiembre de 2016. La beta abierta dexó que l'equipu asegurar de que los principales errores téunicos, glitches y conxelaciones pudieren ser reparaes antes del llanzamientu oficial del xuegu. Participaron na beta 13.2 millones de xugadores.

Receición[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
MetacriticPC: 88/100
PS4: 89/100
XONE: 87/100
Analís
Publicación Puntuación
Electronic Gaming Monthly8/10[4]
Game Informer9.25/10[5]
Game Revolution4.5/5 estrellas[6]
GameSpot9/10[7]
GamesRadar4/5 estrellas[8]
IGN9/10[9]
PC Gamer US89/100[10]

Prelanzamiento[editar | editar la fonte]

Battlefield 1 tuvo gran acoyida y aceptación desque se presentó'l so tráiler oficial. Na Game Critics Awards 2016 recibió'l premiu na categoría de "Meyor Xuegu d'Aición", amás de cuatro nominaciones, incluyendo "Lo Meyor del Eventu", "Meyor Xuegu de Consola", "Meyor Xuegu de PC" y "Meyor Multixugador en Llinia".[11]

Poslanzamiento[editar | editar la fonte]

Battlefield 1 recibió crítiques desaxeradamente positives. En Metacritic, el xuegu sostién una puntuación permediu de 87/100 para Xbox One,[12] 89/100 para PlayStation 4[13] y 88/100 para Microsoft Windows.[14]

Distinciones[editar | editar la fonte]

N'ochobre de 2016 foi'l xuegu más vendíu en PSN. Amás foi escoyíu Meyor Xuegu d'Aición del 2016.[15]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Confirmáu: Battlefield 1 ye una realidá. Games Tribune Magacín. 6 de mayu de 2016. Consultáu'l 7 de mayu de 2016
  2. «Conoz les nueves clases d'élite» (24 de payares de 2016). Consultáu'l 24 de payares de 2016.
  3. campana-de-battlefield-1-se-compondra-de-cinco-histories-distintes/ La campaña de Battlefield 1 va componer de cinco histories distintes. Vandal.net. 29 de setiembre de 2016. Consultáu'l 21 d'ochobre de 2016.
  4. Plessas, Nick (17 d'ochobre de 2016). «Battlefield 1 review». Electronic Gaming Monthly. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2016.
  5. Bertz, Matt (21 d'ochobre de 2016). «Large-Scale Warfare At Its Finest - Battlefield 1 - Xbox One». Game Informer. Consultáu'l 21 d'ochobre de 2016.
  6. Paras, Peter (17 d'ochobre de 2016). «Battlefield 1 Review». Game Revolution. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2016.
  7. Concepcion, Miguel (17 d'ochobre de 2016). «Battlefield 1 Review». GameSpot. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2016.
  8. Roberts, David (17 d'ochobre de 2016). «Battlefield 1 review: 'where the chaos of war reaches its most unhinged'». GamesRadar. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2016.
  9. Rad, Chloi (21 d'ochobre de 2016). «Battlefield 1 Review». IGN. Consultáu'l 21 d'ochobre de 2016.
  10. Savage, Phil (21 d'ochobre de 2016). «Battlefield 1 review». PC Gamer. Consultáu'l 21 d'ochobre de 2016.
  11. ganadores-a-los-game-critics-awards-de-2016 Conoz a los ganadores a los Game Critics Award de 2016. IGN. 5 de xunetu de 2016.
  12. Battlefield 1 for Xbox One Reviews. Metacritic. 17 d'ochobre de 2016.
  13. Battlefield 1 for PlayStation 4 Reviews. Metacritic. 17 d'ochobre de 2016.
  14. Battlefield 1 for PC Reviews. Metacritic. 17 d'ochobre de 2016.
  15. Stark, Chelsea (1 d'avientu de 2016). «The Game Awards: Here's the full winners list». Polygon. Vox Media. Consultáu'l 1 d'avientu de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]