Base Aérea de la Islla Ascensión

Coordenaes: 7°58′11″S 14°23′37″W / 7.969667°S 14.393667°O / -7.969667; -14.393667
De Wikipedia
Base Aérea de la Islla Ascensión
base aérea, aeródromu de tráficu comercial y Royal Air Force station (en) Traducir
IATA: ASI • OACI: FHAW
Llocalización
PaísBandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Territoriu británicu Santa Lena
Islla Islla Ascensión
Coordenaes 7°58′11″S 14°23′37″W / 7.969667°S 14.393667°O / -7.969667; -14.393667
Base Aérea de la Islla Ascensión alcuéntrase n'Atlánticu Sur
Base Aérea de la Islla Ascensión
Base Aérea de la Islla Ascensión
Base Aérea de la Islla Ascensión (Atlánticu Sur)
Altitú 87 m
Xestión Royal Air Force
Serco Group (es) Traducir
Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos
Aeropuertu
Ciudá a la que sirve Georgetown (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Base Aérea de la Islla Ascensión (IATA: ASIOACI: FHAW) (n'inglés: RAF Ascension Island, tamién conocida como Wideawake Airfield o Ascension Island Base) ye una base militar de la Royal Air Force británica na islla Ascensión, nel Océanu Atlánticu Sur. Forma parte de la British Forces South Atlantic Islands (BFSAI).

Historia[editar | editar la fonte]

En 1939 l'Ascensión convertir nuna importante estación de radio HF/DF cubriendo rutes comerciales. Dempués de que Estaos Xuníos entró na Segunda Guerra Mundial, una pista d'aterrizaxe foi construyida utilizando un grupu de trabayu estauxunidense.[1] Dende ellí foi conocíu como "Wideawake" por una colonia de charranes aveseos (Onychoprion fuscatus), que s'allugaba cerca d'ellí.[2]

El primer avión n'aterrizar na islla d'Ascensión foi un Fairey Swordfish del HMS Archer en 1942. En 1943 les Fuercies Aérees del Exércitu de los Estaos Xuníos creó l'aeródromu, por alcuerdu col gobiernu británicu. El campu d'aviación foi abandonáu a la fin de la guerra y cayó en desusu. Los estauxunidenses tornaron en 1956, y volvieron abrir el campu d'aviación en 1957. La pista foi allargada y enanchada a mediaos de 1960 pa dexar aeronaves más grandes. La Fuercia Aérea Estauxunidense nesi entós, y más tarde la NASA establecieron instalaciones de siguimientu de misiles basaos en Cuetu Gatu. Anque les operaciones de la NASA remataron en 1967, la Fuercia Aérea sigue les sos operaciones, na so mayoría con contratistes.

La base volvió ser guarnida pola Royal Air Force en 1982 y utilizóse llargamente como una base de puesta n'escena mientres la guerra de les Malvines. La base sigue siendo parada pa vuelos a les islles Malvines, tantu pa la RAF y la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos.

Operaciones[editar | editar la fonte]

El RAF TriStar reabasteciéndose n'Ascensión mientres una parada nel camín a les islles Malvines.

La estación ta so la xurisdicción xeneral del Comandante de les Fuercies Britániques Islles del Atlánticu Sur, un oficial de rangu d'una estrella. A partir de 2013, ta a cargu del comodoro Russ LaForte. Cuenta con un personal d'alredor de mil efectivos.[3]

La presencia de la RAF na Ascensión ta sofitada por Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos, qu'apurren un númberu similar de personal de serviciu pa garantizar el funcionamientu eficaz de la estación, sol mandu del capitán Eduard Rodríguez, quien ye'l responsable de la estación de la Royal Air Force Commander.

La RAF Islla Ascensión ye tamién el puntu de reabastecimiento de combustible pa la Brigada Aérea del Ministeriu de Defensa nel Atlánticu Sur escontra la Base Aérea de Monte Prestosu, nes islles Malvines, y la Base Aérea de Brize Norton en Oxfordshire, nel Reinu Xuníu.

La base n'Ascensión tamién sirve como un aeropuertu en casu d'esviadures de vuelos que crucien l'Atlánticu. En xineru de 2013, un Boeing 777-232LR de Delta Air Lines que se dende Johannesburgu a Atlanta foi esviáu a l'Ascensión, como resultáu de problemes nel motor.[4]

Aereollinies y destino[editar | editar la fonte]

Error de Lua en Módulu:Mapa_de_llocalización na llinia 527: Nun puede amosase la ubicación especificada porque nun esiste'l Módulu:Mapa de llocalización/datos: "Módulu:Mapa de llocalización/datos/Islla Ascensión".

Aereollinies y destinos que cesaron operaciones[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Ascension Island - The Wide-Awake News».
  2. «Ascension History». mysterra.org. Mysterra Magacín. Consultáu'l 3 de xineru de 2011.
  3. https://web.archive.org/web/20131203012525/http://www.bfbs.com/news/troops-south-atlantic-long-term-64980.html
  4. Hradecky, Simon (10 de xineru de 2013). «Incident: Delta B772 over Atlantic on Jan 9th 2013, engine trouble». Aviation Herald. Consultáu'l 11 de xineru de 2013.
  • Esti artículu incorpora material de dominiu públicu de los sitios web o documentos de l'Axencia d'Investigación Histórica de la Fuercia Aérea d'Estaos Xuníos.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]