Bancu de la República d'Haití

De Wikipedia
Bancu de la República d'Haití
bancu central y negociu
Llocalización
Sede Puertu Príncipe
Direición Haití
Historia
Fundación17 agostu 1979
Organigrama
Dueñu National City Bank of New York (en) Traducir (1919)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Bancu de la República d'Haití (francés: Banque de la République d'Haïti) ye'l bancu central d'Haití. [1]

Historia[editar | editar la fonte]

El Bancu de la República d'Haití foi fundáu dempués de la independencia d'Haití. La referencia más antigua a un bancu n'Haití puede atribuyise a una curtia correspondencia intercambiada mientres setiembre de 1825 ente un comerciante estranxeru, Nicholas Kane, y el Secretariu d'Estáu Balthazar Inginac sobre una propuesta fecha por George Clark en nome d'un grupu alemán, Hermann Hendrick y Co., pa establecer un bancu n'Haití. Sicasí, la propuesta nunca foi aceptada, y Hermann Hendrick and Co. nunca s'estableció.

N'ochobre de 1910, diose una concesión a un consorciu d'empresarios franceses, alemanes y estauxunidenses pa la creación d'un nuevu bancu, el Bancu Nacional de la República d'Haití (BNRH). En 1979, BNRH estremar en dos instituciones financieres: Banque Nationale de Crédit (BNC), un bancu comercial y el Bancu de la República d'Haití.

Actividaes[editar | editar la fonte]

El bancu participa viviegamente na promoción de polítiques d'inclusión financiera y ye una institución miembru de l'Alianza pa la Inclusión Financiera. Apocayá anunció un Compromisu de la Declaración Maya pa siguir cola modernización del sistema de pagu y presentar una llexislación pa regular y supervisar les instituciones de microfinanzas a les autoridaes pertinentes en 2013.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Banque de la République d'Haïti» (francés). Consultáu'l 8 de marzu de 2015.