Bancu de Canadá

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Bancu de Canadá
BankofCanadabuilding.jpg
Sede del bancu central de Canadá
Bancu central de Canadá
Sede Ottawa, Canadá
Fundación 1935
Gobernador Stephen S. Poloz
(2 de mayu de 2013)
Divisa Dólar canadiense
CAD (ISO 4217)
Tipu d'interés 0,75%
Interés sobre acutar 0,25%
Sitiu web bankofcanada.ca
banqueducanada.ca
[editar datos en Wikidata]

El Bancu de Canadá (en inglés: Bank of Canada; en francés: Banque du Canada) ye'l bancu central de Canadá, fundáu en 1934. Ye'l bancu emisor de la moneda nacional, el dólar canadiense. La so see atópase en Ottawa.

El Bancu de Canadá, siendo un bancu central, ye de recién creación. A lo llargo de la hestoria del país nun hubo, en principiu, necesidá de crear un bancu central. El Bancu de Montreal cumplía de facto esta xera, y el sistema bancariu yera xestionáu pola Asociación de Banqueros Canadienses en collaboración col gobiernu. Sicasí esta situación camudó cola Gran Depresión de 1929. Munchos acusaron nesti periodu al sistema bancariu de ser responsable d'agravar la depresión, nun momentu de deflación y contraición de la economía. Al pie de el llabradores y granxeros, el Bancu Real de Canadá, que quería desmantelar l'asociación del gobiernu col Bancu de Montreal, reclamaron la creación d'un bancu central.

El Primer Ministru, R. B. Bennett, encargó a una Comisión Real en 1933 qu'estudiara la posibilidá de crear un bancu central, emitiendo esti unu resolución favorable. La fórmula que s'emplegó foi la d'una corporación privada ensin influyencies gubernamentales. Más tarde, en 1938, convertir nuna Sociedá de la Corona, que'l so gobernador yera nomáu pol gobiernu.

El Bancu de Canadá tien asignada como misiones caltener una inflación baxa y estable, una política monetaria segura y fuerte, sostener la estabilidá financiera y asegurar la xestión eficiente pol gobiernu de los recursos y la delda pública. El gobernador ye escoyíu pol Conseyu d'alministración del propiu bancu por un periodu de siete años y nun puede ser cesáu pol gobiernu.

Gobernadores del Bancu de Canadá[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Banco de Canadá