Bancu Central d'Hondures

De Wikipedia
Bancu Central d'Hondures
bancu central
Llocalización
Sede Tegucigalpa
Direición Hondures
Historia
Fundación1r xunetu 1950
Organigrama
Presidente Wilfredo Cerrato
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Bancu Central d'Hondures ye'l principal bancu de la república d'Hondures, y carga como tal cola responsabilidá monetaria esclusiva del país.

Fundación[editar | editar la fonte]

El bancu empezó les sos actividaes el 1 de xunetu de 1950 basáu en llei nacional, y el so establecimientu dexó unificar per primer vegada so tutelar del Estáu hondureñu, los diversos medios de pagu esistentes naquel momentu, y nacionalizó y centralizó l'autoridá monetaria y de creitu de la nación. La llei de creación del Bancu foi promulgada'l 3 de febreru del mesmu añu y entró a valir al cabu de 5 meses, col fin de dexar al so propietariu, l'abogáu Roberto Ramírez, regularizar la so reglamentación operativa y afaela a los cambeos. Magar el lempira yá yera de cursu llegal antes de la creación del Bancu, namái a partir d'entós la divisa pasó a tar baxu tutelar y el control estatales.

Cultura y Educación[editar | editar la fonte]

El Bancu Central d'Hondures cumple, amás del so cometíu como bancu central del país, cola función d'institución educativa en temes d'economía y finances para lo cual cunta, ente otros, con salones de conferencies allugaos na sede del Bancu.

Biblioteca[editar | editar la fonte]

El Bancu Central cuenta cola Biblioteca Roberto Ramírez fundada en 1950 y especializada en temes económiques, pa consulta pública ya investigaciones.[1]

Pinacoteca[editar | editar la fonte]

El Bancu cunta con una coleición de pintures de los máximos representantes nacionales d'esti arte.[2]

Sede[editar | editar la fonte]

El Bancu Central cuenta con oficines nes ciudaes de Tegucigalpa, San Pedro Sula, La Ceiba y Choluteca.[3]

En fecha 11 d'ochobre de 2016 foi inauguráu pol presidente d'Hondures Juan Orlando Hernández, el presidente del Bancu Central, Presidente del Congresu Nacional d'Hondures y presidente de la Corte Suprema de Xusticia d'Hondures, el nuevu edificiu sede del Bancu Central d'Hondures, empezáu nel añu 2012 a un costo de US$ 60 millones de Dólares nel Centru Cívicu Gubernamental de Tegucigalpa, DC. Dichu edificiu tien una capacidá pa 1100 emplegaos.[4]

Expresidentes[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]