Avión de fuselaxe estrechu

De Wikipedia
Avión de fuselaxe estrechu
clase funcional de las aeronaves (es) Traducir
avión comercial
Cambiar los datos en Wikidata

Un avión de fuselaxe estrechu tien un diámetru de fuselaxe en cabina, de normal, de 3 a 4 metros colos asientos dispuestos en files de 2 a 6 con un únicu pasiellu central. De cutiu llamáu avión de pasiellu únicu. Los aviones de fuselaxe estrechu nun tienen un gran algame, lo que nun-yos dexa vuelos transatlántico o transcontinentales; tamién se conocen como aviones de llinia rexonales.

Otra manera, los aviones de fuselaxe anchu son aviones de pasaxeros más grandes que suelen ser configuraos con múltiples clases de viaxe y un diámetru de fuselaxe de 5 a 6 metros y doble pasiellu. Pa la comparanza, los aviones de fuselaxe anchu típicos tienen capacidá pa 200 a 600 pasaxeros, ente que'l mayor avión de fuselaxe estrechu anguaño en serviciu estendíu, el Boeing 757-300, lleva a un máximu d'unos 250.

Tipos[editar | editar la fonte]

Los aviones de fuselaxe estrechu fueron los primeres n'apaecer y son más usaos que los de fuselaxe anchu; la carauterística que los define ye que tienen un solu pasiellu, ye dicir qu'escarecen d'asientos entemedios. Ente les aeronaves más comunes atópase'l aviones de llinia rexonales que s'utilicen pal tresporte rexonal de pasaxeros, magar dellos aviones como'l Boeing 757, que magar tien fuselaxe estrechu, dacuando úsase en vuelos de llargu algame.

Boeing 757-223 d'American Airlines.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]