Atari 2700

De Wikipedia
Ficha de softwareAtari 2700
Desendolcador(es) Atari, Inc. (es) Traducir
Sistema operativu valor desconocíu
Tipu modelu y Vaporware
Cambiar los datos en Wikidata

L'Atari 2700 (tamién como Atari Atari Remote Control VCS) foi un prototipu de consola de videoxuegu desenvuelta por Atari, Inc. pa ser una versión de control inalámbrica de la popular Atari 2600.

Entamada pa ser llanzada en 1981, la 2700 foi unu de dellos modelos planiaos pal 2600, pero'l sistema nunca se punxo en producción en masa. Anque nun ta claru cuántos d'estos sistemes esisten, l'ex emplegáu de Atari, Dan Kramer, declaró que se fixeron siquier 12 consoles.

Mientres el desarrollu llamar, "RC Stella", onde "RC" referir a "Radiocontrol" y "Stella" foi'l nome de l'atari 2600 mientres el desarrollu de la mesma.

La 2700 yera totalmente compatible cola Atari 2600 y tenía la intención d'utilizar los xuegos y accesorios d'esi sistema. Les nueves funciones de la 2700 sobre la 2600 yeren los controles inalámbricos qu'inclúin una combinación de joystick y paddle, interruptores sensibles al tactu y una caxa aerodinámica en forma de cuña.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

controles[editar | editar la fonte]

Los controles inalámbricos operen al traviés de señales de radio. tienen un interruptor on/off (encendíu/apagáu). Y aliméntase por una pila 9v. La comunicación cola consola llógrase al traviés d'una antena flexible. Cada control ta designáu como l'esquierdu (xugador 1) y derechu (xugador 2) y nun puede intercambiase

Cada control tien un botón de disparu únicu y un palu curtiu que combina les funciones d'un joystick estándar de 8 posiciones y un paddle que puede rotar 270 graos. Los botones select y reset pal xuegu apaecen tantu nos controles como na consola, lo último, presumiblemente pa los casos en que s'usaríen controles cableado estándar en llugar de les unidaes inalámbriques.

Consola[editar | editar la fonte]

La consola cunta con dos entraes pa controles de  Atari estándar de 9 pines nel so llau derechu, lo que dexa l'usu d'otros controles compatibles 2600 como joysticks fabricaos por Atari y de terceros, según el control de conducción,tecláu numbéricu y  Trak-Ball. La superficie cimera presenta una ranura de cartuchu estilu 2600 y botones táctiles con LED colloraos al primilos, incluyíos pa funciones direutamente rellacionaes colos controles inalámbricos, como la seleición ente los controles inalámbricos conectáu, y pa camudar la función de la conexón inalámbrica Controles ente'l joystick y la manera de paddle

El casu representó una esviación significativa de los diseños de productos de consumu anteriores de Atari, prescindiendo de la estética de les consoles Atari anteriores. Les incrustaciones d'imitación de madera y los interruptores de tiru mecánicos fueron reemplazaos por una elegante cuña de color marrón escuru con sangría. interruptores sensibles al tactu. La carcasa presentaba un compartimientu d'almacenamientu con goncios pa los controles inalámbricos y una ranura incorporada pa endolcar l'escesu de cable pa conectalo a una televisión.

cancelación [editar | editar la fonte]

Anque la idea principal idea foi innovación pal 2700,pero foi polos controles inalámbricos los que causaron que la consola atayaráse antes del llanzamientu. Específicamente, los controles inalámbricos teníen un radiu de trabayu d'aproximao 1000 pies, pero nun había nengún mecanismu pa empareyar numbero  determináu de controles nuna consola específica, lo que significaba que los controles de cualesquier 2700 podríen afectar involuntariamente a otros 2700 cercanos. Amás, los controles basar nel diseñu de los abridores de puertes de garaxe, lo que xeneró la esmolición de que pudieren confundir les señales  por fuercia con otros dispositivos controlaos a distancia..

Legáu[editar | editar la fonte]

Anque abandonáu, el diseñu de la so carcasa convertir nel modelu pa delles consoles posteriores de Atari, especialmente ye bien similar al Atari 2800 pa Xapón y el similar Videu Arcade II de Sears con marca Atari, dambos con controles (cableaxes) que combinó les funciones de joystick y paddle. El diseñu de la caxa tamién influyó nuna amplia gama de consoles doméstiques posteriores de Atari, incluyíu'l Atari 5200 (que presentaba un compartimientu de control similar a 2700), según el Atari 2600 Jr. y el Atari 7800.

La idea de los controles inalámbricos pal 2600 y los sistemes compatibles con joystick foi en 1983 cumplida pol Atari 2600 Wireless Remote Controlled Joystick, un accesoriu enchufable (Modelu Non., CX 42). Sicasí, tuvo qu'agospiar componentes electrónicos adicionales pa correxir el problema de la interferencia, el controladores yeren avolumaos. Amás, yeren difíciles de controlar y teníen una vida útil de la batería baxa. El Atari Flashback 4 llanzáu en 2012 tamién presentó controladores inalámbricos basaos en teunoloxía infrarroxa.

Especificaciones téuniques[editar | editar la fonte]

  • CPU: MOS Teunoloxía 6507 @ 1.19 MHz
  • Procesador+de videu del audiu: TIA. 160 x ~192 píxel, 128 colores (121 d'ellos de fechu distintes de cada otru enriba NTSC, 114 enriba COLEGA), 2 canal mona soníu.
  • RAM: 128 bytes (el plus hasta 256 bytes construyó a los cartuchos de xuegu)
  • ROM (cartuchos de xuegu):  4 KB capacidá máxima (32 KB+ con paging)
  • Producción: B/W o cuadru de televisión del color y señal de soníu

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]