Associated British Foods

De Wikipedia
Associated British Foods
empresa agroalimentaria (es) Traducir, negociu, empresa y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Londres
Direición Reinu Xuníu
Forma xurídica public limited company (en) Traducir
Historia
Fundación1935
Organigrama
Presidente Michael McLintock (abril 2018)
Charles Sinclair (abril 2009)
Direutor executivu George G. Weston (abril 2005)
Sector
Industria procesado de los alimentos (es) Traducir
Participación empresarial
Propietariu de
Datos económicos
Bolsa de valores FTSE 100
Parte de Bolsa de Londres ABF
Emplegaos 102 000
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Associated British Foods plc ye un grupu empresariu multinacional británicu del sector alimenticiu, ingredientes y ventes al públicu con ventes añales de 12.900 millones de llibres esterlines[1] y más de 113.000 emplegaos[2] en 47 países. La so sede central atópase en Londres, Inglaterra. Cotiza nel London Stock Exchange y forma parte del índiz FTSE 100. Primark, la subsidiaria de ABF pa ventes al públicu, una cadena de vistimienta, apurre más d'un 20% de la facturación del grupu.

Historia[editar | editar la fonte]

La compañía foi fundada en 1935 por Willard Garfield Weston, primeramente llamóse Food Investments Limited, dempués d'un mes el nome camudar por Allied Bakeries Limited.[3] En 1960 el nome foi camudáu nuevamente a Associated British Foods. En 1963 la compañía mercó Fine Fare, una cadena británica de supermercaos.[4] Dempués de la muerte del fundador de la empresa en 1978, el so fíu Garry asumió'l control de la empresa, ente que les operaciones en Norteamérica pasaron a ser controlaes pol so fíu Galen. Ente que Garry caltuvo la preeminencia de la compañía nel mercáu alimenticiu européu, la crecedera de ABF foi clisáu pol gran resultancia de George Weston Ltd. en Norteamérica.

La compañía vendió Fine Fare en 1986 y en 1991 mercó British Sugar.[5] En 1997 ABF vendió les sos operaciones de venta al públicu n'Irlanda del Norte y la República d'Irlanda a Tesco.[6] Estes empreses yeren: Quinnsworth y Crazy Prices na República d'Irlanda y Stewarts Supermarkets Ltd. y Crazy Prices n'Irlanda del Norte, la cadena Stewarts Winebarrel, Lifestyle Sports & Leisure Ltd (un negociu de venta de productos deportivos y d'esparcimientu), Kingsway Fresh Foods (una empresa de procesamientu de carne) y Daily Wrap Produz (una planta de envasado de fruta y vexetales).

Nel añu 2000 la compañía vendió Burton Biscuits.[7] Y en l'añu 2004 mercó'l negociu d'especies Tone y el negociu de lleldos de Burns Philp.[8] En 2006 mercó Illovo Sugar, el mayor productor d'azucre d'África, por 400 millones de llibres,[9]y en 2007 mercó'l negociu alimenticiu indiu Patak's.[10]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]