Asociación Española de Clubes Náuticos

De Wikipedia
Asociación Española de Clubes Náuticos
club deportivu
Direición España
Cambiar los datos en Wikidata

L'Asociación Española de Clubes Náuticos (AECN) ye una asociación privada, constituyida al envís de crear una entidá societaria de primer orde con representación en tol país, pa la defensa de los intereses de los clubes náuticos y el fomentu deportivu, cultural y recreativu de los deportes náuticos n'España.

Historia[editar | editar la fonte]

Fundóse'l 3 d'ochobre de 1998 por 20 clubes asociaos. En 2013 causaron baxa'l Real Club Náuticu de Sangenjo y el Monte Real Club de Yates de Bayona, ente que s'incorporó'l Real Club Náuticu de Calpe. Ente toos suman más de 65.000 socios.

Clubes miembros[editar | editar la fonte]

Los 19 clubes náuticos miembros de la AECN son:

 

Actividá deportiva[editar | editar la fonte]

Troféu de l'Asociación Española de Clubes Náuticos

Amás de l'actividá individual de cada club, la AECN entama'l Troféu de l'Asociación Española de Clubes Náuticos dende l'añu 2001, qu'apuesten les flotes d'Optimist, Laser Radial, Laser 4.7, 420 y Snipe de los clubes miembros.

Nesta competición apurren premios a los meyores clasificaos de cada clase, pero'l Troféu puramente dichu (Troféu Permanente de la AECN) apurrir al club ganador por equipos, puntuando los dos meyores clasificaciones de cada club en caúna de les clases, refugándose la clase na que peor clasificación se llogró. El Troféu ye propiedá de l'asociación y el club ganador responsabilizar de la so custodia hasta la celebración de la siguiente edición.

Publicaciones[editar | editar la fonte]

La AECN publica la revista Nautas.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]