Asamblea Llexislativa de les Islles Malvines

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Plantía:Ficha de parllamentu

L'Asamblea Llexislativa de les Islles Malvines (en inglés, Legislative Assembly of the Falkland Islands) ye la llexislatura unicameral del Territoriu Británicu de Ultramar de les Islles Malvines. Dende la década de 1840, el poder llexislativu de les islles foi'l Conseyu Llexislativu. L'Asamblea Llexislativa reemplazó al Conseyu Llexislativu en 2009, cuando la nueva Constitución entró a valir. La composición, competencies y procedimientos de l'Asamblea Llexislativa describir nos capítulos III y IV de la Constitución.

L'Asamblea Llexislativa componer d'ocho miembros escoyíos, dos miembros ex officio (el Xefe del Executivu y Direutor de Finances) y el Presidente. Los miembros ex officio nun tienen el derechu de votu na Asamblea Llexislativa. El comandante de les Fuerces britániques y de la Procuradoría Xeneral tamién tien el derechu a participar nes deliberaciones de l'Asamblea Llexislativa, anque una vegada más que nun pueden votar.

Poderes y eleiciones[editar | editar la fonte]

La Constitución establez que tien d'haber siquier una xunta de l'Asamblea Llexislativa cada añu. En realidá, l'Asamblea axúntase de normal dos veces al mes. La Constitución otorga a l'Asamblea Llexislativa'l poder de faer lleis pa "la paz, l'orde y el bon gobiernu de les islles Malvines." L'Asamblea rexir por una serie d'ordes permanentes qu'establecen les normes pa los procedimientos mientres les xuntes de l'Asamblea.

Tien qu'haber una eleición siquier una vegada cada cuatro años. Como na mayoría de los sistemes de Westminster, la campaña eleutoral empieza oficialmente cola disolución de la llexislatura. Nes Malvines, el Gobernador esllee l'Asamblea Llexislativa a pidimientu del Conseyu Executivu. Tien qu'haber una eleición dientro de los 70 díes siguientes a la disolución.

Les islles Malvines estremar en dos circunscripciones electorales, el Camp y Stanley; el Camp cunta con tres miembros escoyíos y Stanley tien cinco miembros escoyíos. El Camp inclúi cualesquier parte del territoriu de ultramar que nun ta en Stanley. L'Asamblea Llexislativa ye escoyida por sufraxu universal, lo que significa qu'una persona puede votar si tienen 18 años o más na fecha de la eleición, ye un ciudadanu británicu y ye residente nes islles Malvines na fecha de la eleición.

Composición actual[editar | editar la fonte]

La última eleición tuvo llugar el 9 de payares de 2017 y les próximes eleiciones tienen de tener lugar antes de finales de payares de 2021. Nun hai partíos políticos activos nes islles, y de resultes namái los candidatos independientes fueron escoyíos nes últimes eleiciones.

Miembros escoyíos[editar | editar la fonte]

Miembros de l'Asamblea en payares de 2016.
Miembru Circunscripción Votos
Roger Spink Stanley 651
León Vidal Roberts Stanley 559
Mark Pollard Stanley 534
Stacy Bragger Stanley 476
Barry Elsby Stanley 404
Ian Hansen Camp 149
Teslyn Barkman Camp 139
Roger Edwards Camp 130

Otros miembros[editar | editar la fonte]

Miembru Cargu
Barry Rowland Xefe del Executivu
James Wilson Direutor de Finances
Keith Biles Presidente

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


[Categoría:Congresos y Parllamentos d'entidaes subnacionales|Malvines, Islles]]