Arremonops rufivirgatus

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Arremonops rufivirgatus
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Emberizidae
Xéneru: Arremonops
Especie: A. rufivirgatus
(Lawrence, 1851)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Arremonops rufivirgatus ye una especie d'ave de la familia de los emberízidos. El so área de distribución inclúi'l sur de Texas (Estaos Xuníos), Méxicu y América Central hasta Costa Rica.

Mide ente 14 y 15 cm de llargor. Ye carauterística diagnóstica la presencia de dos barras pardes opaques na corona. El llombu y la cola son color oliva, ensin rayes. Les partes ventrales son más clares, con delles plumes blanques nel banduyu. El picu ye cónicu. Los sexos son similares, pero los xuveniles son más opacos. Les poblaciones de Yucatán tienen mayor contraste, coles partes ventrales blanques y les dorsales verde oliva más escures.

Ye una ave residente n'árees subtropicales y tropicales de baxa altitú y piedemontes. Prefier árees riques en arbustos; habita nel sotobosque, ecotonos, en montes de galería, chaparrales, carbes y maleces. Aliméntase de granes ya inseutos en forma solitaria o en pareyes.

El llende norte de la so distribución ye, na aguada del Golfu de Méxicu, la rivera de los ríos Grande y Nueces, en Texas. Pola aguada del Pacíficu, llega hasta l'estáu de Sinaloa (Méxicu). En Méxicu distribuyir en dambes aguaes, hasta Oaxaca y la península de Yucatán. Estender a lo llargo de les tierres baxes de Centroamérica hasta'l Valle Central de Costa Rica.

El cantar del machu ye un chip en notes seques que s'acelera pasu ente pasu y termina nun cascabeleo.

Constrúi un nial globular con entrada llateral, a partir de ramines, yerbes, corteza, fueyes y tarmos. La fema pon dos güevos blancos de marzu a setiembre.

Referencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]