Antipapa Ursín

De Wikipedia
Antipapa Ursín
Antipapa Dámasu I

366 - 367
Vida
Nacimientu Imperiu Romanusieglu de IV
Nacionalidá Antigua Roma
Muerte Nápoles384 (greg.)
Oficiu sacerdote católicu
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Ursín foi un antipapa de la Ilesia católica ente 366 y 367,

D'orixe romanu, yera diáconu de la Ilesia romana cuando se negó a reconocer al papa escoyíu Dámaso I y se autoproclamó obispu de Roma en 366. L'emperador Valentiniano reconoció a Dámaso y desterró a Ursino a Colonia en 367, polo que San Dámaso quedó como sumu pontífiz, y, anque darréu Valentiano dexó-yos volver a Milán, dos meses más tarde prohibiólos totalmente volver de nuevu a Roma o la so redolada. D'esta forma, los partidarios de l'antipapa #axuntar en Milán al pie de los arrianos y siguieron pretendiendo la so socesión y escorriendo a Dámaso hasta la muerte de Ursicino.

D'esta forma, los partidarios de l'antipapa llanzaron una acusación d'adulteriu que foi presentada contra Dámaso nel 378 na corte imperial pero foi exonerado, primero, por el mesmu #Emperador Graciano[1] y dempués por un sínodu romanu de cuarenta y cuatro #obispo[2] qué amás escomulgó a los acusadores.

A la muerte de Dámaso I en 384 intentó nuevamente asumir el papáu, pero l'emperador Valentiniano II #desterrar en forma perpetua en 385.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Mansi, Coll. Conc. III, 628
  2. Liber Pontificalis, ed. Duchesne, s.v.; Mansi, op. cit., III, 419