Anastasía Abrámova

De Wikipedia
Anastasía Abrámova
Vida
Nacimientu San Petersburgu26 d'ochobre de 1915
Nacionalidá Bandera de Rusia Imperiu Rusu
Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética
Bandera de Rusia Rusia
Muerte 6 d'agostu de 2012 (96 años)
Estudios
Nivel d'estudios Licenciado en Biología (es) Traducir
Oficiu botánica
Abreviatura en botánica Abramova (IPNI)
Cambiar los datos en Wikidata

Anastasía Lavréntievna Abrámova-Tokunova (rusu: Анастаси́я Лавре́нтьевна Абра́мова; 26 d'ochobre de 1915San Petersburgu – 6 d'agostu de 2012) foi una botánica, brióloga, doctora en ciencies biolóxiques y profesora rusa.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacida en San Petersburgu, nel senu d'una familia de trabayadores Lavrenti Serguéyevich Tokunov y la so esposa María Kleméntievna. Dende 1933, trabayó nuna fábrica mientres estudiaba na Universidá de Leningráu, en 1934 ingresó na so Facultá de Bioloxía, optando pola morfoloxía y la sistemática de plantes cimeres, onde estudió col profesor Nikolái Bush.

El so primer artículu científicu, publicáu en 1938, #dedicar al Xéneru Festuca varia. Yá en 1937, #interesar nel estudiu de la flora de briófitos. En 1939 #graduar con honores de la Universidá de Leningráu, siguiendo la so educación na escuela de posgráu.

En 1939 #casar col so compañeru Iván Abrámov (1912-1990). Mientres la Gran Guerra Patria, ella y la so fía (Liudmila Abrámova, (1940 -) candidatu de Ciencies Biolóxiques) fueron sacupaos a Cherepovets, depués a Bashkiria. En 1944 treslladar a la ciudá de Stalingráu, y dempués de la guerra, siguió los sos estudios en posgráu, lideraos por Alexándr Alexándrovich Korchaguin, tamién fixo una pasantía de branu colos estudiantes.

Dende 1946, trabayó como investigadora junior nel Institutu Botánicu de l'Academia Rusa de Ciencies. En 1947 recibió una llicenciatura en ciencies biolóxiques, defendiendo la tesis sobre monografía de les families Meesiaceae y Catoscopiaceae. Y dende 1954, foi investigadora senior.

Participó na redaición de "Flora de plantes d'espores de la URSS." En 1979, retiróse. Y el 6 d'agostu de 2012, morrió a la edá de 96 años.

Honores[editar | editar la fonte]

Eponimia[editar | editar la fonte]

  • Entosthodon abramovae, 2010

Vease[editar | editar la fonte]

Abreviatura[editar la fonte]

L'abreviatura Abramova emplégase pa indicar a Anastasía Abrámova como autoridá na descripción y clasificación científica de los vexetales. (consulta la llista de tolos xéneros y especies descritos por esta autora nel IPNI).

Fontes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]