Amaury Veray

De Wikipedia
Amaury Veray
Vida
Nacimientu Yauco (es) Traducir[1]14 de xunu de 1922[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte 1995[2] (72/73 años)
Oficiu compositor
Cambiar los datos en Wikidata

Amaury Veray Torregrosa (14 de xunu de 1922Yauco (es) Traducir – 1995) foi pianista, profesor de música, musicólogu y unu de los compositores más famosos de Puertu Ricu. Considéraselu unu de los fundadores del nacionalismu musical portorricanu.

Vida y obra[editar | editar la fonte]

Nació en Yauco en 1922. Músicu y compositor, estudió música na Academia de Santa Cecilia en Roma y nel Conservatoriu de Nueva Inglaterra. Trabajó pal Institutu de Cultura Portorricana, pa la División d'Educación de La Comunidá y como profesor de música de la Universidá Católica de Ponce y el Conservatoriu de Música de Puertu Ricu. Foi un estudiosu de la historia de la música portorricana y escribió ensayos y monografíes sobre dichu tema. Na so obra musical figuren tamién balés y música llixera como La carreta, María Soledad, pero ye más notable pol so famosu Villancico Yaucano. Publicó llibros tales como Manuel Gregorio Tavárez, Soledad y plenitud (1960) y La misión social de la danza de Juan Morel Campos.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Nueva Enciclopedia de Puerto Rico.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 URL de la referencia: https://enciclopediapr.org/en/encyclopedia/veray-torregrosa-amaury/. Data de consulta: 2 payares 2018.
  2. Afirmao en: Library of Congress Authorities. Data de consulta: 2 payares 2018. Editorial: Biblioteca del Congresu d'Estaos Xuníos. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]