Alma Reville

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Alma Reville35mm film frames.svg
Alma Reville.jpg
Vida
Nacimientu Nottingham14  d'agostu de 1899
Nacionalidá británica
Fallecimientu Bel-Air Traducir6 de xunetu de 1982
(82 años)
Familia
Casáu/ada con Alfred Hitchcock  (1926 -  1980)
Fíos/es
Oficiu
Oficiu guionista, montadora, escritora y actriz de cine
IMDb nm0720904
Cambiar los datos en Wikidata

Alma Lucy Reville, conocida como Lady Hitchcock (14 d'agostu de 1899 en Reinu Xuníu6 de xunetu de 1982 en Bel-Air, Los Angeles, California) foi una actriz, direutor de cine asistente de direición y l'esposa del direutor cinematográficu Alfred Hitchcock, a quien conoció mientres trabayaben xuntos nel so primer trabayu como realizador. D'orixe protestante, convertir al catolicismu antes de casase con Hitchcock.

Biografía[editar | editar la fonte]

Alma y Hitchcock conociéronse mientres dambos trabayaben pa la empresa Famous Players-Lasky Studio de la compañía Paramount en Londres, nos primeros años de la década de 1920, y contraxeron matrimoniu n'avientu de 1926. A partir d'entós, Alma Reville convertir na mano derecha del direutor británicu collaborando con él na escritura de guiones, editando, faciendo doblaxe de voces y comprobando la continuidá de la hestoria y los decoraos.

Alma dedicar a trabayar como editora en películes d'otru direutores como Berthold Viertel y Maurice Elvey, magar la gran mayoría de los sos trabayos fueron al pie de el so maríu. Especializar en revisar los diálogos y afayar ciertes incongruencies de los guiones y argumentos que fadiaben a Hitchcock.

El matrimoniu Hitchcock tuvo una fía, Patricia Hitchcock, quien fixo delles películes y capítulos de TV. Ésta casóse con Joseph O'Connell en 1952, con quien tuvo trés fíos.

Alma Reville finó de causes naturales a los 82 años, en sobreviviendo a un cáncer de mama.

Referencies[editar | editar la fonte]


Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Alma Reville