Alma Reville

De Wikipedia
Alma Reville
Vida
Nacimientu Nottingham14 d'agostu de 1899[1]
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Bel-Air (es) Traducir6 de xunetu de 1982[1] (82 años)
Familia
Casada con Alfred Hitchcock (1926 – 1980)
Fíos/es Pat Hitchcock
Estudios
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu guionista, montadora, escritora, actriz de cineguionista de cine
IMDb nm0720904
Cambiar los datos en Wikidata

Alma Lucy Reville, conocida como Lady Hitchcock (14 d'agostu de 1899Nottingham – 6 de xunetu de 1982Bel-Air (es) Traducir) foi una actriz, direutor de cine asistente de direición y l'esposa del direutor cinematográficu Alfred Hitchcock, a quien conoció mientres trabayaben xuntos nel so primer trabayu como realizador. D'orixe protestante, convertir al catolicismu antes de casase con Hitchcock.

Biografía[editar | editar la fonte]

Alma y Hitchcock conociéronse mientres dambos trabayaben pa la empresa Famous Players-Lasky Studio de la compañía Paramount en Londres, nos primeros años de la década de 1920, y contraxeron matrimoniu n'avientu de 1926. A partir d'entós, Alma Reville convertir na mano derecha del direutor británicu collaborando con él na escritura de guiones, editando, faciendo doblaxe de voces y comprobando la continuidá de la historia y los decoraos.

Alma dedicar a trabayar como editora en películes d'otros direutores como Berthold Viertel y Maurice Elvey, magar la gran mayoría de los sos trabayos fueron xunto al so maríu. Especializar en revisar los diálogos y afayar ciertes incongruencies de los guiones y argumentos que fadiaben a Hitchcock.

El matrimoniu Hitchcock tuvo una fía, Patricia Hitchcock, quien fixo delles películes y capítulos de TV. Ésta casóse con Joseph O'Connell en 1952, con quien tuvo trés fíos.

Alma Reville finó de causes naturales a los 82 años, en sobreviviendo a un cáncer de mama.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 128607912. Data de consulta: 16 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. «idRef» (francés). Agencia Bibliográfica de Enseñanza Superior. Consultáu'l 11 mayu 2020.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]